Usnout se mi nepovedlo a to ani když jsem sledovala tu Šípkovou Růženku, tulící se v mé náručí.
Rozhlížím se po pokoji a hledám něco čím bych ji mohla nenápadně vzbudit.
Můj pohled padne na sadu štětců v kelímku na psacím stole. Usměju se a opatrně se zvednu z postele.
Potichu jako myška přistoupím ke stolu a vyberu si plochý štětec s širším rozměrem.
Vrátím se ke Connie a jemně se dotknu její tváře štětcem. Ožene se rukou ale spí dál.
Štětcem se dotknu špičky nosu. Něco nesrozumitelného zamumlá otočí hlavu a spí dál. No nic, tak trochu přitvrdíme.V koupelně je slenička na vodu. Do sklenice naleju trochu vody a vrátím se ke Connie.
S mokrým štětcem ji přejíždím po tváři. "Bailey." Vykřikne Connie a já dostanu záchvat smíchu.Spokojeně jsem si spinkala, když najednou cítím něco mokrého a studeného na mé tváři. Otevřu oči a zjistím, že za to může Bailey. Ta holka je vážně poděs. Vykřiknu její jméno a začnu si utírat svou tvář, zatím co ona vybuchne smíchy. Posadím se a hodím po ní polštářek. No, co se nestalo. Bailey sklenku s vodou vylila na sebe a teď jsem dostala záchvat smíchu já.
Položím sklenku na noční stolek. "Tak ty se mi budeš smát?" Zeptám se se šibalským úsměvem a obkročmo si na ní sednu. "Nechceš mě lechtat, že ne?" Zeptá se Connie. "Jo a možná i něco víc." Odpovím ji a začnu ji lechtat.
Když už má dost, tak ji přestanu lechtat a zašeptám do ouška: "a teď malý bonus." A políbím ji na krku. Laskám její nádherný krček a pomalu se přesouvám níž na její ňádra. "Bailey," Vzdychne Connie a rukou mi zajede do vlasů.
Jednou rukou si z ní odhrnu deku a pomalu hledám její mušličku.
Jemně se dotknu jejího magického trojúhelníku a Connie vzdychne.Někdo zaklepe na dveře a ozve se máma od Connie: "Děvčata vstáváme, za chvíli je snídaně na stole." A kroky se začaly vzdalovat.
Bailey se na mě podívá takový vražedným pohledem. "No, nekoukej tak na mě. Měla jsi mě vzbudit dřív." Ozvu se s úsměvem. "Co, prosím?!" Vyjekne Bailey a hodí po mě poštář. "To tys sis hrála tady na Šípkovou Růženku." Dodá s úsměvem a hodí po mě další polštář.
Chvíli jsme po sobě házely polštáře, než jsme se postavily a převlékly.Zamíříme si to do kuchyně, kde už na nás čeká zbytek rodiny. Procházím kolem Stevena, který má nachystanou dlaň na plácnutí. Plácnu si s ním a Connie se začne smát.
Posadíme se vedle Steva a začneme jíst.
"Tak děcka, co máte v plánu na dopoledne?" Zeptá se nás jejich táta a těká pohledem z jednoho na druhého. "Já mám v plánu si zahrát fotbal. Holky, přidáte se?" Zeptá se nás Stev. "Já budu maximálně na lavičce." Odpoví Connie. "Ráda si zahraju fotbal." Odpovím mu s úsměvem.Fotbal jsem hrála na základce a docela mi šel. Chtěla jsem se tomu sportu věnovat ale neměla jsem příležitost. Doufám, že se to s novou školou změní.
Nikdy mi fotbal nešel a asi mi nikdy nepůjde. Párkrát jsem to zkusila ale kdykoliv jsem se dostala k míči, nevěděla jsem co mám dělat a tím pádem jsem do střílela na branku, která patřila našemu týmu. Jistější to bude z lavičky, kde nepokazím hru.
Po snídani jsme já, Bailey a Stev uklidili nádobí a Bailey a brácha se začali domlouvat na utkání, do toho schovávali umyté nádobí.
Pak jsme se s Connie odebraly do pokoje. Se Stevenem jsme domluveni, že než půjde tak na nás klepne.
Zavolám mamce a poptám se ji jestli jsou ještě u babičky.
Dozvěděla jsem se, že jsou a že dorazí odpoledne. Večer plánují grilovačku a že mám pozvat Connie a její rodinu. No to bude zážitek."Moje máma zve tebe a tvou rodinu na dnešní grilovačku." Oznámí Bailey, když domluvím s mámou. "To je super." Řeknu nadšeně ale mé nadšení nevdrží dlouho. Bailey mi položí hlavu do klína. "To není. Chtějí se pochlubit se sestrou." Pronese smutně. Pohladím ji po vlasech. "Neboj se. Mí rodiče tě znají a mají tě rádi. Nedovolí aby o tobě mluvili škaredě." Utěšuji ji. Zvedne hlavu a podívá se mě. Skloním se k jejím rtům a políbím ji, dlouze a vášnivě.
*Krásné počteníčko, sluníčka.💖*
ČTEŠ
In the shade
FanfictionBailey je černá ovce rodiny. Najednou ji do života vstoupí veselá dívka a změní ji život.