"Kde bydlíš?" Zeptá se Steven. "Naproti o tři baráky od vás." Odpovím mu a podívám se na Connie.Rozzáří se mi oči, když zjistím, že jsme sousedky. "To je paráda." Poznamenám s úsměvem.
Po ošetření mé boule, mě Connie se Stevenem přes mé protesty doprovodili domů.
Doma se hned ztratím ve svém pokoji a padnu do postele. Sundám ze sebe mikinu a šortky. Zabalím se do tenké deky a zkouším pobrat to co se stalo. Za chvíli už usínám.Odprovodili jsme se Stevem Bailey domů a vrátili se domů. Hned si jdu lehnout a s blaženým úsměvem na rtech usnu.
***********************************
Ráno mě vzbudí otravný zvonek, který jde slyšet po celém domě. To si musí má sestra domlouvat rande hned po ránu?
Ráno se vzbudím celkem brzo. Udělám si ranní hygiénu a jdu se nasnídat.
Po snídani se rozhodnu jít omrknout Bailey a tak taky učiním. Zazvoním na a dveře mi otevře vysoká, modrookatá brunetka. Mile se na ni usměju. "Dobrý den, je doma Bailey?" Brunetka mi úsměv opětuje. "Ano je. Jestli chceš odvedu tě za ní." Řekne mile a gestem ruky mi naznačí abych ji následovala."Dobrý den, je doma Bailey?" Slyším známý hlas. Connie? Co tady dělá?
"Ano je. Jestli chceš odvedu tě za ní." Slyším Alison. Sakra. Vystřelím z postele a jdu pro Connie než ji stačí Alis něco nakecat.Za chvíli už stojí u dveří, které patří Baileynimu pokoji. Brunetka mi zašeptá, že Bailey bude ještě spát a najednou se otevřou dveře a v nich stojí Bailey.
Obleču si šortky a prudce otevřu dveře. "Ahoj, Connie." Pozdravím Connie neutrálním tónem a pak se vražedně podívám na Alis. "Tak já jdu. Jo, rodiče jeli na nákup." Oznámí mi a zákeřně se na mě usměje ale odchází.
Všimnu si to vražedného pohledu, který Bailey vysílá k té brunetce. Mám takový pocit, že kdybych tady nestála tak se do sebe pustí.
"Pojď dál." Řeknu Connie a ona tak učiní. Zavřu dveře a otočím se na ni. Dneska má šaty, které ji moc slušely. Moment, proč si ji tak prohlížím. Rozhlíží se po mém pokoji a pak se podívá na mě.
Přejde k posteli a posadí se na ni do tureckého sedu. Posadím se na kraj postele. "Jak se cítíš?" Zeptám se ji a zkoumám ji pohledem.
"Jo. Je to dobrý. Ještě jsem ti nepoděkovala. A ani Stevenovi." Pronesu tichým hlasem sklopím zrak.
"No můžeš mi poděkovat tím, že mi ukážeš město." Navrhnu ji s úsměvem.
"To je skvělý nápad." Kývnu na souhlas a usměju se. Zvednu se z postele a vezmu si čisté oblečení a zamířím do koupelny. Než tam zmizím tak se zastavím. "Počkáš tady chvilku?" Zeptám se ji.
Zasměju se. "Ne, Bailey, hned jak zajdeš do koupelny, tak vezmu nohy na ramena." Zavtipkuji se smíchem.
Trapně se usměju a raději zmizím v koupelně. Jo, tak to se ti povedlo, Bailey. Proč by měla? A proč o tom tak přemýšlím. Musím uznat, že její smích zněl medově. Převléknu se a spáchám ranní hygiénu. Než se k ní zase vrátím, tak si pročísnu vlasy a zkontroluji svou tvář v zrcadle. No nejsem žádná top modelka ale na můj vkus to ujde. Oblečená zase ve sportovním stylu vyjdu z koupelny.
Ještě pořád mám na tváři úsměv, když vyjde z koupelny. Ležím na posteli na břichu a oběma rukama si podpírám bradu.
Jen co se objevím v pokoji, pohled mi spadne na ni. Ještě pořád má na tváři ten úsměv. Proč se sakra na mě tak usmívá a dívá? "Nesměj se." Zamumlám tiše.
Sednu si na posteli a zvednu ruce nad hlavu. "Už se nesměju." Poznamenám a přestanu se usmívat ale moc dlouho to nevydržím a vybuchnu smíchy.
Ona si ze mě dělá srandu. Popadnu polštářek z postele a hodím ho po ní. Já ti dám, že se mi smát. Sednu si na postel, zvedne polštářek nad hlavu. Využiji situace a začnu ji lechtat. Hned pustí polstářek a začne se smíchy svíjet.
Když se chystám po ní hodit ten polřtářek, tak mě začne lechtat a já jsem strašně lechtivá. Začnu se svíjet smíchy a hlasitě se směju. "To...haha...sta-čí." Vykoktám ze sebe mezi smíchem.
Přestanu ji lechtat a s úsměvem ji sleduji. Ten její smích je jako balzám na mé nervy. Je jako pohlazení na mé pochmurné duši. Pane bože na co to zase myslím. Nevyznám se v sobě a to mě děsí. Stočím pohled k zemi a zadívám se na koberec na podlaze.
*Krásné počteníčko, sluníčka.💖*
ČTEŠ
In the shade
FanfictionBailey je černá ovce rodiny. Najednou ji do života vstoupí veselá dívka a změní ji život.