introl

2.7K 135 7
                                    

Unicode

မယားငယ်သားတစ်ယောက်.....

မယားကြီးသားဖြစ်တယ့်အကိုရဲ့စော်ကားခြင်းကိုခံခဲ့ဖူးတယ်....

အသက်၁၈မှာ ယောကျာ်းဖြစ်သူရဲ့သားကိုမြူစွယ်လို့ဆိုပြီး အိမ်ပေါ်ကနေ အမေအရင်းကိုယ်တိုင်နှင်ချခဲ့တယ်.......

ခိုကိုးစရာ မရိှတော့ သူငယ်ချင်းအိမ်မှာကပ်နေရင်း တက္ကသိုလ်တက်နိုင်အောင်အထိ ကိုယ့်ခြေထောက်ကို ရပ်တည်ခဲ့တယ်.....

"ချစ်တယ်"ဆိုတယ့် စကားတစ်ခွန်းကြောင့်သူပြုသမျှ အနုခံခဲ့ကာ ခန္ဓာကိုယ်အထိကျွန်တော်ပေးဆပ်ခဲ့တယ်...

ပေးဆပ်ခဲ့သမျှရလိုက်တယ့် နောက်ဆုံးအရာတစ်ခုက...."ထွက်သွား"ဆိုတာပဲ....

စိတ်ကြိုက်ကစားပြီးလို့ပစ်သွားတယ့်အခါ ကျန်ခဲ့ရတယ့်လူဟာ သေမတတ်ခံစားရတယ်...

ဒီနာကျင်မှုကို ကျွန်တော့်ထပ်ပိုပြီးဘယ်သူကသိနိုင်မလဲ??

အဲ့တော့ အချစ်ကဘာလဲဆိုတာမေးခဲ့ရင်....

ကျွန်တော့်အတွက်ကတော့.....
ကစားတယ့်သူနဲ့ ကစားခံရတယ့်သူနှစ်ယောက်ပေါင်းပြီးဖန်တီးထားတယ့် Gameပဲွတစ်ခု....

အနိုင်အရံှုးက ကစားတယ့်သူအပေါ်မှာမူတည်တယ်....

ဘယ်လိုကစားရင် ကစားခံရသူရံှုးနိုင်လဲ?

ကစားမယ့်သူက ဆက်မကစားတော့ဘဲ
ရပ်နေလိုက်မယ်ဆိုရင် ကစားခံရတယ့်သူက ကိုယ့်ဆီပြေးလာလိမ့်မယ်

ဆက်ကစားဖို့တောင်းဆိုလိုက်မယ်
သူ့ဘက်ကတောင်းပန်ခဲ့ရင် ဒီပဲွကို ကိုယ်နိုင်မယ်....

အဲ့တော့ငါကဒီပဲွမှာ တောင်းပန်ပြီး ဆက်ကစားဖို့တောင်းဆိုမှာမဟုတ်ဘူး....

ငါကပဲ ကစားပြီး ငါကပဲတောင်းဆိုခံရအောင်လုပ်မှာ.....

ဒါ့ကြောင့်ငါနဲ့ပက်သက်လာရင် မင်းကပဲ ကစားခံရသူဖြစ်ရမယ်.....ငါကတော့ မင်းကိုအနိုင်ယူမယ့် ကစားမယ့်သူပေါ့.....

MIN Yoong gi
Calotropis(အဆိပ်ပြင်းပန်း)

Calotropis(ကလိုထရိုပစ့်) နူးညံ့သိမ်မွေ့သောအသွင်ရိှသည့်အဆိပ်ပြင်းပန်း(အပင်)

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Calotropis(ကလိုထရိုပစ့်)
နူးညံ့သိမ်မွေ့သောအသွင်ရိှသည့်အဆိပ်ပြင်းပန်း(အပင်)

ဖတ်ကြမလား😁😁

Zawgyi

မယားငယ္သားတစ္ေယာက္.....

မယားႀကီးသားျဖစ္တယ့္အကိုရဲ႕ေစာ္ကားျခင္းကိုခံခဲ့ဖူးတယ္....

အသက္၁၈မွာ ေယာက်ာ္းျဖစ္သူရဲ႕သားကိုျမဴစြယ္လို႔ဆိုၿပီး အိမ္ေပၚကေန အေမအရင္းကိုယ္တိုင္ႏွင္ခ်ခဲ့တယ္.......

ခိုကိုးစရာ မရိွေတာ့ သူငယ္ခ်င္းအိမ္မွာကပ္ေနရင္း တကၠသိုလ္တက္နိုင္ေအာင္အထိ ကိုယ့္ေျခေထာက္ကို ရပ္တည္ခဲ့တယ္.....

"ခ်စ္တယ္"ဆိုတယ့္ စကားတစ္ခြန္းေၾကာင့္သူျပဳသမွ် အႏုခံခဲ့ကာ ခႏၶာကိုယ္အထိကြၽန္ေတာ္ေပးဆပ္ခဲ့တယ္...

ေပးဆပ္ခဲ့သမွ်ရလိုက္တယ့္ ေနာက္ဆုံးအရာတစ္ခုက...."ထြက္သြား"ဆိုတာပဲ....

စိတ္ႀကိဳက္ကစားၿပီးလို႔ပစ္သြားတယ့္အခါ က်န္ခဲ့ရတယ့္လူဟာ ေသမတတ္ခံစားရတယ္...

ဒီနာက်င္မႈကို ကြၽန္ေတာ့္ထပ္ပိုၿပီးဘယ္သူကသိနိုင္မလဲ??

အဲ့ေတာ့ အခ်စ္ကဘာလဲဆိုတာေမးခဲ့ရင္....

ကြၽန္ေတာ့္အတြက္ကေတာ့.....
ကစားတယ့္သူနဲ႕ ကစားခံရတယ့္သူႏွစ္ေယာက္ေပါင္းၿပီးဖန္တီးထားတယ့္ Gameပဲြတစ္ခု....

အနိုင္အရံႈးက ကစားတယ့္သူအေပၚမွာမူတည္တယ္....

ဘယ္လိုကစားရင္ ကစားခံရသူရံႈးနိုင္လဲ?

ကစားမယ့္သူက ဆက္မကစားေတာ့ဘဲ
ရပ္ေနလိုက္မယ္ဆိုရင္ ကစားခံရတယ့္သူက ကိုယ့္ဆီေျပးလာလိမ့္မယ္

ဆက္ကစားဖို႔ေတာင္းဆိုလိုက္မယ္
သူ႕ဘက္ကေတာင္းပန္ခဲ့ရင္ ဒီပဲြကို ကိုယ္နိုင္မယ္....

အဲ့ေတာ့ငါကဒီပဲြမွာ ေတာင္းပန္ၿပီး ဆက္ကစားဖို႔ေတာင္းဆိုမွာမဟုတ္ဘူး....

ငါကပဲ ကစားၿပီး ငါကပဲေတာင္းဆိုခံရေအာင္လုပ္မွာ.....

ဒါ့ေၾကာင့္ငါနဲ႕ပက္သက္လာရင္ မင္းကပဲ ကစားခံရသူျဖစ္ရမယ္.....ငါကေတာ့ မင္းကိုအနိုင္ယူမယ့္ ကစားမယ့္သူေပါ့.....

MIN Yoong gi
Calotropis(အဆိပ္ျပင္းပန္း)

Calotropis(ကလိုထရိုပစ့္)
ႏူးညံ့သိမ္ေမြ႕ေသာအသြင္ရိွသည့္အဆိပ္ျပင္းပန္း(အပင္)

ဖတ္ၾကမလား😁😁

Calotropis(အဆိပ်ပြင်းပန်း)#complected#Where stories live. Discover now