Part-4

721 85 5
                                    

Zawgyi

" ​ေနာက္​ဆံုးထိငါပါမယ္​လို႔ထင္​ခဲ့တာမဟုတ္​ဘူး..အား.​အ​ေမ​ေရသားကိုသာသတ္​လိုက္​ပါ​ေတာ့လား...ငါသာမိန္​းက​ေလးအ​ေနနဲ႔​ေမြးလာရင္​အခု​ေလာက္​ဆို​ေအး​ေဆး​ေန​ေနရ​ေလာက္​ၿပီ _အယ္​မဟုတ္​​ေသးပါဘူး..အဲ့က်လည္​းကံမ​ေကာင္​းလို႔မိန္​းက​ေလးအျဖစ္​​ေမြးလာ႐င္​လို႔ နန္​းတြင္​းသူအျဖစ္​​ေရာက္​လာရင္​မင္​းႀကီးနဲ႔အဆင္​မ​ေျပပါဘူး .ငါကအရမ္​း​ေခ်ာ​ေတာ့မိန္​းက​ေလးျဖစ္​​ေနရက္​လဲ​ေခ်ာ​ေနအံုးမွာ..မျဖစ္​​ေသးပါဘူး..ဒါပဲ​ေကာင္​းပါတယ္​_"

စထြက္​လာတည္​းမွစ၍အနားတြင္​တရသပ္​ဆို​ေနသည္​့ Hoseokကိုက်န္​သည္​့သူမ်ားမသိခ်င္​​ေယာင္​သာ​ေဆာင္​ထားရ၏..သြားရသည္​့ခရီးသည္​့ၾကမ္​းရသည္​့အျပင္​ ထိုသူသည္​မ​ေမာႏိုင္​​ေသာသူကဲ့သိုစကားအားတရစပ္​ဆို​ေန၏...

Seokjinနားညီးလွ​ေသာ​ေၾကာင္​့သူ၏ျမင္​းအား​ေက်ာ္​တက္​ၿပီး မင္​းသမီး၏​ေဝါယာဥ္​အနားသို႔ကပ္​ကာဆက္​သြားလိုက္​သည္​...

" အာ..Seokjin hyungကြၽန္​​ေတာ္​့ကို​ေစာင္​့အံုး​ေလ _"

မိမိထြက္​လာသည္​ကိုျမင္​သည္​ႏွင္​့ထို​ေပါက္​စသည္​မိမိအနား​ေရာက္​လာကာငိုမဲ့မဲ့အသံျဖင္​့စိတ္​ဆိုးစြာဆိုလာသည္​!_

" Hyungကလဲသြားရင္​သြားမယ္​မ​ေျပာဘူး..အဲ့hoseok Hyungကစကားအရမ္​းမ်ားတယ္​ သူနဲ႔Namjoon Hyungဆိုလိုက္​တယ္​သိလား ဟိုကလဲတကာ္​့​ေက်ာက္​႐ုပ္​ သူကလဲတကယ္​့ကိုစကားမ်ား _"

အခ်ိန္​တ​ေျဖး​ေျဖးၾကာလာသည္​ႏွင္​့အမ်ွထို​ေကာင္​​ေလးသည္​မိမိအားပိုကပ္​လာ​ေလျဖစ္​သည္​...
ထို႔ျပင္​မိမိႏွင္​့႐ွိခ်ိန္​ဆိုလည္​းသူ၏boxing smileကိုအျမဲထုတ္​သံုးတတ္​သည္​့သူ..

" မင္​းလဲငါ့အနားကိုသိပ္​မကပ္​လို႔ရမလား?_"

ထိုအခါတြင္​​ေတာ့ထိုသူသည္​စိတ္​မဆိုးသည္​့အျပင္​သူ၏အျပံဳးကိုပါလိႈက္​လဲစြာျပံဳးလာသည္​..

" ဟီး..Hyungကလဲ Hyungကတကယ္​ကိုခ်စ္​ဖို႔​ေကာင္​းတာကို_"

Seokjinသူ၏စကားအဆံုးတြင္​​ေတာ့မႏိုင္​ဘူးဟူသည္​့ပံုစံျဖင္​့ မ်က္​လံုးအားတစ္​ပတ္​လွည္​့လိုက္​ၿပီး​ေနာက္​မိမိအားၾကည္​့​ေနသည္​့သူတစ္​ဦးအားသတိထားမိ​ေလသည္​...

영원히-Forever(Z+U)Where stories live. Discover now