Part-12

437 45 4
                                    

Zawgyi>>>

" ​ေတာက္​! မင္​းယြန္​းဂီ!!~ ငါ့ကို​ေတာင္​သခင္​မတင္​​ေျမာက္​တဲ့ကိစၥကိုမတိုင္​ပင္​ႏိုင္​ရ​ေအာင္​သူကဘယ္​​ေလာက္​​ေတာင္​ထက္​ျမက္​​ေနၿပီလဲ ? အ႐ွင္​တစ္​ပါးျဖစ္​သြားရံုနဲ႔အားလံုးကိုထိန္​းခ်ဳပ္​ႏိုင္​တာမဟုတ္​ဘူးဆိုတာသူ​ေမ့သြားရ​ေအာင္​ဒီက​ေလးမကသူ႔ကိုဘာေတြ​ေသြး​ေဆာင္​ထားတာတုန္​း?"

ခြမ္​း!!!~

အနားတြင္​႐ွိသမ်ွခြက္​တို႔ကိုအ​ေဝးလႊင္​့ပစ္​လိုက္​သည္​....
​ေဒါသတို႔​ေၾကာင္​့သူမမ်က္​လံုးထဲတြင္​ဘာကိုမ်ွမျမင္​​ေတာ့​ေခ်!~

" သခင္​မႀကီး အဲ႔လိုလုပ္လို႔​​မျဖစ္​ပါဘူး~ စိတ္​ကို​ေလ်ာ့ပါ ~"

"မီဲဆူ! မင္​း​ေျပာၾကည္​့စမ္​း~ ငါ​ေလာက္​​ေကာင္​ေပးတဲ့မိ​ေထြးမ်ိဳးျမင္​ဖူးလား? ငါသာမ​ေကာင္​းခဲ့ရင္​​ေလ သူ႔အ​ေဖလက္​ခ်က္​နဲ႔သူ​ေသ​ေန​ေလာက္​ၿပီ ဒီလိုအ​ေဖျဖစ္​ဖို႔မတန္​တဲ့သူရဲ႕လက္​ထဲမွာ သူက​ေမြးဖြားၿပီးလူရာမဝင္​ခဲ့တဲ့သူပဲျဖစ္​သြားမွာ!"

တကယ္​ကိုခြၽဲဆူဆိုသည္​့သူမအ​ေတြးတို႔ကခက္​လွသည္​ .ညီအစ္​မျဖစ္​တဲ့အ​ေလ်ာက္​ ..သူမကအုပ္​ခ်ဳပ္​လိုစိတ္​မ်ားတယ္​..ဒါ​ေၾကာင္​့ငယ္​ငယ္​တည္​းကမိခင္​ရဲ႕အလိုလိုက္​မႈ​ေၾကာင္​့မိမိပင္​​ေဘးသို႔​ေရာက္​ခဲ့ၿပီးၿပီ..သို႔​ေပမဲ့လဲ အစ္​မျဖစ္​သူကိုအခုလို႐ႈပ္​​ေထြးတဲ့နန္​း​ေတာ္​ႀကီးမွာတစ္​​ေယာက္​ထဲမထားခ်င္!~~~
အ႐ွင္​ကဘာ​ေၾကာင္​့ဒီလိုဆံုးျဖတ္​မွန္​းမသိ​ေပမဲ့ အ႐ွင္​့မွာလဲခိုင္​လံုတဲ့အ​ေၾကာင္​းျပခ်က္​႐ွိႏိုင္​​ေလာက္​တယ္​မလား?အခုလိုသာမလုပ္​ရင္​ တစ္​ခုခုကိုဆံုး႐ွံုးသြားမွာဆိုးတဲ့ခံစားခ်က္​!ဒါ​ေပမဲ့သူမသာ သခင္​မႀကီးကိုဒီလိုအ​ေမးထုတ္​ခဲ့ရင္​ ​ေနာက္​​ေန႔​ေနထြက္​တာကိုျမင္​ရလိမ္​့​ေတာ့မွာမဟုတ္​ဘူး~!

" အ႐ွင္​က သခင္​မႀကီးကိုမလိုလို​ေနမွာ​ေပါ့ သခင္​မႀကီးရာထူးက အ႐ွင္​့ကိုမလိုက္​ႏိုင္​ဘူး ..ဒီ​ေတာ့ဂ႐ုစိုက္​စရာမလိုဘူးဆိုတဲ့အ​ေတြးအ႐ွင္​့ဆီမွာ႐ွိ​ေနလို႔​ေနမွာ !"

영원히-Forever(Z+U)Where stories live. Discover now