7

71 6 0
                                    

~ Rebeka~

Bolo pre mňa čudné, že Kate včera s nami nebola od raňajok. Zvláštne. Väčšinou bola buď s Jess, Nicom alebo Samuelom. Na misie chodila vtedy, keď potrebovali jej schopnosť.

Vzdychla som si a spravila si chvost na hlave. Pobrala som sa do tréningovej haly. Dúfala som, že tam už budú ale neboli. Divné. Tak som začala sériu cvikov kým som čakala na ostatných. Po pár minútach prišiel Nico so Samuelom. Samuel vyzeral akoby videl ducha a Nico ten mal zas kruhy pod očami. Potom prišla Jess a za ňou Hannah. Lexi som tu nevidela. Podľa toho ako včera vyzerala asi nepríde. Bola som zvedavá čo sa jej stalo, keď jej Samuel ukázal jej nočnú moru. A určite to nebolo nič dobré. Dvere sa otvorili zas a znova a vošiel Bucky.

"Dnes ide Lexi na misiu. Takže nebude s nami trénovať a tak isto aj Rebeka." hovoril to ako schádzal schodmi. Prečo práve ja musím ísť s Lexi. Veď moja schopnosť je nanič. Tak som sa rozlúčila s ostatnými a šla sa pripraviť. Podľa ich výrazov tváre mi závideli. Zjavne chceli aby mala Lexi s nimi prvú misiu. Bolo mi to jedno.

Vošla som do prezliekarne kde sme mali každý svoju kombinézu. Mala som obtiahnuté čierno zelené tričko a nohavice. Keď som sa na seba pozrela v zrkadle tak mi moja kombinéza vždy zvýraznila moje ryšavé vlasy. Vzdychla som si a pobrala sa na dvor kde by ma mala čakať Lexi.

Vyšla som a zbadala som ju. Síce aj, keď vyzerá pomaly jak kostra. Vyzerá úžasne. Ma oblečené čierne obtiahnuté kožené nohavice, čierne obtiahnuté tričko, čierne kanady a čierny plášť. Ku tomu všetkému ma ešte čiernu masku kolo krku. Vlasy mala rovné a spustené. Kebyže tu je Samuel alebo Nico tak by im spadla sánka. Vyzeralo to akoby jej oči žiarili nezvyčajným svetlom. Akoby neboli z tohto sveta ale z iného. Pristúpila ku mne a vystrela ku mne ruku. Poobzerala som sa okolo a nebolo tu nič. Stáli sme tu samé. 

"Rebeka chyť sa mojej ruky a teleportujeme sa na miesto odkiaľ budeme sledovať Power brokera." Pozrela som sa na ňu s vytreštenými očami. Ona zatiaľ schmatla moju ruku a obklopili nás tiene.

Zrazu sme sa hnali svetom ako tiene a objavili sme sa na streche nejakej budovy. Odstúpila som od nej dobré tri kroky. Rýchlo som sa poobzerala po okolí. Keď som spoznala miesto kde som tak som sa ukľudnila. Pozrela som sa na Lexi ale tá už bola otočená chrbtom a pozerala sa smerom dole. Podišla som ku nej a podala mi ďalekohľad.

"Počuj ešte nikomu som nepovedala kto je Power broker. Ale mám v pláne to povedať kapitánovi a ešte pár ľuďom." povedala to vážnym tónom. Ona vie kto v skutočnosti je Power broker. Keď som sa jej pozrela na tvár tak ústa a nos mala zakryté maskou. Jedine jej zelené oči svietili ako mačke. Zobrala som ďalekohľad a hľadala niečo užitočné.

" Lexi. Chcela by som vedieť čo sa to včera stalo. Medzi tebou a Samuelom. Lebo väčšinou je veselý a je stále pozitívny. Ale včera bol iný." opýtala som sa jej. Ona vzdychla a otočila sa ku mne. 

"Vieš... to čo mi ukázal som už nechcela znova vidieť. Ale stalo sa." odvrátila odo mňa oči a pozrela sa na východ. Akoby videla miesto, ktoré chcela vidieť. Otvorila som ústa ale v tom na prerušila," Ukázal mi moju rodinu a ľudí, ktorých som musela zabiť." Otočila hlavu mojím smerom a jej oči sa zarezávali do mojich. Bolo v nich vidieť smútok. 

"Ale späť k veci. Potrebujem aby sme niekoho sledovali."

"A koho teda sledujeme?" prezrela si ma od hlavy až po päty. 

"Sharon." povedala nakoniec. 

Neverila som jej slovám. Odkedy je Sharon podozrivá. To je skôr nemožné. Hannah mala pravdu. Nedá sa jej veriť. Budem si na ňu dávať väčší pozor. Nakoniec som sledovala ulicu pod nami a hľadala Sharon. Po polhodine hľadania sme sa presunuli na iné miesto. Stále sme hľadali Sharon a ja neviem kvôli čomu.

Bohyňa bleskov a kovu (sk)Where stories live. Discover now