~Sharon~
" Ako dlho potrvá kým ju nájdeš?" opýtala sa ma Samantha hneď potom ako som prišla. Ani nechápem ako som sa s touto ženou zaplietla. Ale potom ako niektorý začali vystrkovať svoje nosy. Potrebovala som niekoho mať kto by sa potom postaral o môj biznis.
" Neviem ako dlho ale určite to nebude trvať rok aby sme ju našli," povedala som jej a pozerala sa na ňu ako si prezerá skúmavku so sérom. Dúfam, že to nedá tomu úbohému dievčaťu. Prežila si toho veľa. Plus to nevedela, že ju Sam využila aj na niečo iné. Ešteže ju predtým poriadne zdrogovali ako ju priviazali o posteľ a nechali ju nech si s ňou robia čo chcú. Ako to, že sa po tom všetkom ešte nezlomila. Divné ale zas som obdivovala jej ohnivého ducha. Prekvapilo ma keď sa jej podarilo utiecť. Teda ja som ju nechala utiecť. Keď som ju vtedy videla. Tak som vedela, že jej nič nezabráni v tom aby utiekla. Mala som aj to šťastie, že vtedy nešli kamery. Inak by som bola asi mŕtva. Nikto nevedel čo tejto žene ide hlavou. Určite mala nejakú mentálnu chorobu. Inak by nedala zabiť celú svoju rodinu, sfalšovať svoju smrť a zo svojich dvoch mladších súrodencov spraviť pokusné králiky. Preto bolo rozumné si od nej držať dobrý odstup alebo byť na jej dobrej strane.
" Inak ako sa mu darí?"
" Myslíš toho chalana na ktorom sme spravili experiment?" Teraz som mala jej plnú pozornosť. Po chrbte mi prešiel mráz z toho ako sa na mňa pozerala. Nakoniec som kývla hlavou lebo nič iné ma nenapadlo.
" Darí sa mu až na to, že je agresívny," povedala s nezáujmom a hrala sa so skúmavkou.
Nechápala som čo tým myslí. Ale určite sa iba bráni a chce odtiaľto odísť. Mám mu pomôcť alebo sa na neho vykašlať. Po prípade by som ho zamestnala a mala ho ako osobnú ochranku. Aspoň by som sa mala niekoho kto by sa potom postaral o moju špinavú prácu. Aj tak ma už nebavilo pre ňu pracovať. Plus kebyže teraz odídem tak by sa to neskončilo dobre. Z nej sme mali všetci strach. Hlavne potom ako sa Lexi podarilo ujsť. Aj keď v ten deň bolo menej strážnikov. Ale Sam sa o to postarala aby už nikto iný odtiaľto neušiel. O tom dievčati viem málo a nechápem prečo je ňou strašne posadnutá. Posledné roky rieši iba ňu. Akoby nemala toho chalana zatvoreného v jednej z jej miestností.
" Prečo sa pýtaš?" Jej modré oči so zeleným stredom si ma začali premeriavať. Pot mi stekal po chrbte.
" Ak by sa dalo, tak by som z neho spravila vymáhača dlhov," navrhla som jej. Ona zatiaľ premýšľala čo ďalšie mi povie.
" Ak by bol ako Lexi. Tak pochybujem, že by to robil."
" Ale čo ak by sme niečo vymysleli, že by musel poslúchať na slovo," povedala som nahlas premýšľajúc. Videla som ako sa v jej očiach odrazilo šialenstvo. Vidno, že bola druhou najobávanejšou osobou na svete. Už len pri zmienke No Face alebo Killing shadow sa ľudia triasli od strachu. Z ničoho nič sa začala usmievať ako nejaký psychopat. Myslím, že budem potrebovať dlhší čas bez nej. Niekedy sa to pri nej nedá zvládnuť.
"To by nebol zlý nápad. Dáme to ako čip, sérum alebo ako elektrický obojok?" Bolo vidieť na nej, že chce spraviť jedno z toho. Že ja hlúpa som niečo povedala. V tom za nami niekto prišiel a niečo jej povedal.
" Sharon. Myslím si, že naša kráľovná smrti je buď v Európe alebo Amerike, " prezradila mi čo jej povedal jeden z jej ľudí. Takže ju budeme hľadať po celej Európe a Amerike. Stále neviem dôvod prečo ona. Nikdy som ju nevidela. Teda jedine na fotke čo mi teraz dala. Prezrela som si ju. Musela som skryť šok. Pozrela som sa na ňu a späť na fotku. Boli si podobné ale zároveň aj nie. Už chápem prečo je ňou posadnutá. Táto žena čo stojí oproti mne je jej rodina. Teraz neviem či dcéra alebo sestra. To dievča si nezaslúži aby malo takú osobu v rodine. Nájdem ťa Lexi a ešte rozhodnem čo s tebou spravím. Buď ju niekde schovám alebo ju sem privediem. Spravím to podľa toho či bude schopná spolupracovať.
DU LIEST GERADE
Bohyňa bleskov a kovu (sk)
FanfictionDievča ktorému zabili rodinu keď mala 6 rokov. 11 rokov v temnote kde ju cvičili na nájomnú vrahyňu a vykonávali na nej experimenty. Tak taký je život 19 ročnej Lexi. Jedného dňa sa jej naskytne možnosť aby dala do väzenia jednu z osôb ktorá ju posi...