~Nico~
Celý čas som sa pozeral na Lexi a hlavne na to ako reagovala. Akoby bola ešte dieťa, ktoré nevie o svete.
A keď ochutnala čokoládu. Tak som mal toho dosť. Chcel som dať do väzenia toho kto jej ublížil a zobral jej detstvo. Kypel vo mne hnev ale nedal som ho najavo. Ale aj tak hneď zmizol keď som ju videl jesť všetko čo jej dala v taškách Jess.Pousmial som sa a ďalej ich pozoroval. Moja rodina a Lexi. Bol by som rád kebyže je súčasťou našej rodiny. Úžasne by ku nám zapadla. Aspoň mám už niekoho kto mi nakopne zadok v biliarde. Rebeka má zas niekoho kto jej rozumie a s kým sa môže rozprávať. Jess má kamarátku ktorej môže povedať čokoľvek a Samuel zas kamošku ktorá by mu pomohla s flirtovaním. Hannah. Tak to je ťažké. Ku každému sa chová chladno a hlavne ku Lexi ale teraz keď ich vidím sedieť vedľa seba. Tak neviem čo si mám o tom myslieť.
Keď už Lexi pomaly všetko zjedla tak sme sa ešte rozprávali a užívali si. Tento okamih nikdy nezabudnem. Boli sme skupina detí, ktoré o niečo v živote prišli alebo zažili niečo hrozné. Síce nájdu sa aj výnimky ako ja a Samuel. Ale to neplatí pre Hannah, Lexi a Rebeku.
Stále si pamätám ako sa tu objavili. Hannah bola nájdená celá vystrašená a sama na dvore. Nikto nevedel ako sa tu dostala. Ale keď si pozerali záznam z kamier tak našli postavu oblečenú celú v čiernom a vysokú ako dvanásť ročné dieťa. Nešlo im to do hlavy ako sa tu mohla dostať bez toho aby vyvolala alarm.
Rebeka sa tu zas prišla sama. Celá dobitá a špinavá. Celý čas bola ticho. Bol pomaly zázrak keď niečo povedala. Postupom času sem tam povedala nejaké slová. Ale bolo toho málo. To sa zmenilo ako teraz prišla Lexi medzi nás. Bol to pomaly zázrak, že povedala celú vetu alebo viac ako osem slov. Teraz sa jej ústa nezatvoria a sme za to radi.
Už bolo skoro ráno, keď sme odišli a šli sme si už každý po svojom. Jess, Kate, Rebeka a Lexi sa dohodli, že pôjdu do Lexinej izby. Dokonca aj Hannah sa opýtala či sa môže ku nim pridať. Išiel som za nimi, že by som sa aj ja ku nim pridal. "Prepáč Nico ale toto bude čisto iba babská jazda." odbila ma Rebeka. Zostal som zamrznutý na mieste až mi spadla sánka. Tak toto som ešte nepočul Rebeku povedať. Zostal som prekvapený. Podišla ku mne Lexi a zatvorila mi jej rukou moje ústa. Videl som ako sa usmieva. Potom sa odtiahla a vrátila sa späť k nim.
Všetky štyri ukázali mne a Samuelovi chrbty a odišli. Bol som zvedavý čo budú robiť. Pozrel som sa na Samuela ale ten zavrtel hlavou na znak nesúhlasu. Akoby vedel čo chcem spraviť. Neviem prečo ale chcem sa dozvedieť viac. Potom ako som zistil, že niekto ubližoval Lexi. Tak som chcel vedieť viac. Dokonca som si hľadal aj informácie o nej a našiel som. Mala štyroch súrodencov. Keď som to zistil žiarlil som. Ale potom keď som videl ostatok tak hneď som zbledol. Jej súrodenci a rodičia boli mŕtvy a ona jediná žila. Ďalšie informácie som už nenašiel. Jedine potom čo nám bolo sprístupnené. To bolo všetko.
"Nico je tu niečo čo ti chcem povedať." pošepkal mi do ucha Samuel. Otočil som sa a pozrel sa mu do očí. "Viem, že zháňaš informácie ohľadom Lexi. Ale tu ti to nepoviem." povedal a pobral sa na odchod. Pár sekúnd som zostal stáť ale potom som sa pomohol a dobehol ho. Išli sme spolu po chodbe a šli sme do jeho izby. Keď e už boli v Samuelovej izbe povedal mi všetko čo videl, keď použil svoju schopnosť na Lexi. Ja som mu zas povedal všetko čo som zistil a ukázal mu fotky jej rodiny. Videl som ako zbledol. Pozrel sa na mňa a ukázal na nich. "Presne ich som videl a aj ako zomreli." povedal to a začali mu tiecť slzy. Ja som zas odvrátil zrak a zadržiaval slzy.
"Počúvaj Samuel. Musíme spraviť všetko preto aby Lexi bola šťastná. Neviem prečo ale chcem aby bola súčasťou našej rodiny. Chcem aby bola našou sestrou." povedal som mu pomaly so zlomeným hlasom. On len prikývol a objali sme sa. Odtiahli sme sa od seba a trochu sa dali do kopy. Pozrel som sa na hodiny. Vďaka Jess, že nemáme dneska tréningy. Lebo povedala, že nevie do keby bude mať tú prezentáciu. Sme radi, že ju máme.
YOU ARE READING
Bohyňa bleskov a kovu (sk)
FanfictionDievča ktorému zabili rodinu keď mala 6 rokov. 11 rokov v temnote kde ju cvičili na nájomnú vrahyňu a vykonávali na nej experimenty. Tak taký je život 19 ročnej Lexi. Jedného dňa sa jej naskytne možnosť aby dala do väzenia jednu z osôb ktorá ju posi...