~Lexi~
Stála som v tieňoch a opiera sa o stenu v jej izbe. Sledovala som ako sa rozprávajú. V tom som videla ako ma zbadala Hannah. Ona jediná vedela, že som to ja. Potom som sa pozrela, že sa na mňa Kate pozrela ale nič nevidela. Pousmiala som sa a prečítala som jej myšlienky. Myslela na mňa. Zlaté. V tom som sa odrazila od steny a premiestnila som sa do svojej izby. Prezliekla som sa do sivého tielka a čiernych nohavíc. Vybrala som sa do tréningovej miestnosti aby som trochu uvoľnila stúpajúci tlak. Musela som zo seba vypustiť moje schopnosti.
Našťastie tu nikto nebol. Tak som šla ku monitoru a našla kolónku kde sa dali vypustiť cvičebné roboty. Naťukala som tam číslo 6. Zrazu som počula akoby sa niečo otvorilo a vyšlo odtiaľ 6 robotov. Postavila som sa do stredu a čakala kedy zaútočia. Jeden sa ku mne rozbehol a vypustila som naňho blesk. Osvietil celú miestnosť. Robot zaiskril a spadol na zem. Potom šiel ďalší. Na neho som poslala zas tiene. Tie ho obklopili a uväznili. Na tretieho robota som použila zas kov. Skončil rozložený na zemi. A takto som pokračovala kým ten tlak ustúpil.
Pozrela som sa na neporiadok ktorý som spravila. V tom som si všimla ako ma kapitán Sam a Bucky pozorovali. Otočila som sa smerom k nim a prekrížila som si ruky na hrudi.
"Bola by z teba dobrá hrdinka Lexi. Nechcela by si sa ku nám pridať," povedal Sam. Otvorili sa dvere a vošli ďalší roboty aby po mne upratali.
"Zo mňa a hrdinka kapitán? Nie to nie. Potom čo všetko som spravila tak si nemyslím," povedala som a pozrela som sa na zem.
"Pozri. Tu Bucky tiež vykonal pomaly to isté čo ty a pozri kde je teraz," ukázal na Buckyho, ktorý sa pozrel na neho a späť na mňa. Pomaly išli ku mne. Prudko som si vydýchla a pozrela sa na neho.
"Ale on..." v tom mi skočil do reči.
"Lexi ja viem všetko o tebe. Jess mi to povedala," povedal a keď boli pri mne tak mi dali ich ruky na moje ramená.
Vzdychla som cez nos a pozrela sa na nich."Vieme, že si to nechcela robiť. Navyše si bola ešte dieťa." Cítila som ako mám slzy na kraji ale zahnala som ich, keď to povedal Bucky.
"Čo všetko vám Jess povedala," opýtala som sa roztraseným hlasom. Chcelo sa mi plakať a bola som aj trochu nahnevaná. Povedala som jej aby si to nechala pre seba. Ale tiež by som spravila to isté čo ona. Aby som ochránila svoju rodinu od nejakého cudzinca. Vzdychla som a jedna slza mi išla po líci."Skoro všetko ale povedala, že sú tu aj veci ktoré nechce hovoriť. Ale, že ich povieš ty keď sa budeš na to cítiť." Prikývla som a začala som sa triasť. Obaja sa pozreli jeden na druhého a spravili to čo som nečakala. Obaja ma objali a bola som v šoku. V tom som si spomenula na niečo a odtiahla sa od nich. Zostali zmätený a ja som iba pokrútila hlavou. Potom iba prikývli a odišli. Bola som tu sama a trénovala som aby som bola silnejšia. Lebo ak ma bude Sharon hľadať tak musím byť pripravená ich ochrániť a dostať ich do bezpečia.
Bola som tu už pomaly dve hodiny a dúfala som, že som im nezničila všetkých cvičebných robotov. V tom som počula akoby niekto zakašlal. Otočila som hlavu a pozrela sa za seba. Stáli tam všetci šiesti a pozerali sa na mňa. Na mojich rukách akurát pobehovali blesky. Keď som si pozrela tvár každého jedného tak som videla ako boli prekvapený. V tom ku mne kráčala Kate. Otočila som sa smerom ku nim a prekrížila si ruky na hrudi spolu s mojimi bleskami. Keď ku mne kráčala tak som si ju prezrela zhora dole. Prišla až ku mne a chytila mi ruky. Nezľakla sa keď sa moje blesky dotkli jej kože. Prezerala si moje zakrvavené hánky. Až teraz som si všimla, že boli od krvi.
Vytrhla som ich a moje blesky sa vytratili. Pozrela sa mi do očí a mala som strašnú chuť ju pobozkať. Ale hneď som tú myšlienku zahnala. Chcela som vedieť kto jej spravil tú jazvu na tvári. Radšej som prerušila náš očný kontakt a pozrela sa na ostatných.
YOU ARE READING
Bohyňa bleskov a kovu (sk)
FanfictionDievča ktorému zabili rodinu keď mala 6 rokov. 11 rokov v temnote kde ju cvičili na nájomnú vrahyňu a vykonávali na nej experimenty. Tak taký je život 19 ročnej Lexi. Jedného dňa sa jej naskytne možnosť aby dala do väzenia jednu z osôb ktorá ju posi...