~Hannah~
Stále mám pred očami čo hentie dve robili. Bolo to strašne nepríjemné ich tak vidieť. Ale stále lepšie ako ich prichytiť nahé. To by som musela použiť veľa svätenej vody aby mi ten obraz zmizol. Navyše som bola rada, že Kate už nie je s tým debilom bez mozgu. Nad tým som sa uškŕňala jak neviem čo. Tak túto novinku musím povedať ostatným. Dúfam, že budú v spoločenskej. Aspoň by mi to pomohli zavesiť. Po ceste som zašla aj do skladu zobrať potrebné veci na zavesenie obrazu. Maľovanie bolo moje hobby, ktoré som robila najradšej. Dokázala som sa pri tom tak veľmi uvoľniť, že som zabudla na svet okolo mňa. Jediné čo som vnímala bola hudba, plátno, štetec a farby. Nič iné. Pár krát sa mi stalo keď odo mňa niečo chceli tak ma naľakali. Hlavne Nico. On nemá nikdy nič na robote iba nás otravovať. Ale za to má dobré srdce.
Ani som sa nestihla spamätať a už bolo počuť hlasy. Vedeli spraviť dosť veľký hluk aj keď boli zatvorené dvere. Tie sa otvorili a ja som vošla. Samozrejme, že tu je Nico a Alice. Ju som tu z časti nečakala ale to je jedno. Aspoň mi pomôžu s obrazom.
"Ale pozrime sa koho tu máme," povedal Nico a postavil sa zo stoličky.
" Ak vieš poradiť ako sa zbaviť jedného obrazu. Tak jedna rada by sa mi hodila," povedala som a prišla ku stene čo bola prázdna, a vyžadovala si moju pozornosť.
" Ak myslíš ten čo más v ruke. Tak ten si pekne necháme," riekla Alice. V tom Nico zastal v pohybe. Nevedel čo robiť.
" Týka sa to niekoho alebo sú to dve osoby?" opýtal sa. Všimla som si ako šiel po Lexi ale tá mu na rovinu povedala, že ho berie ako brata a nič iné. Au. To ho muselo zabolieť. Aj keď vyzerá ako fuckboy. Vôbec taký nie je. On je energiou ako zlatý retriever. A nikomu by neublížil. Dokonca rešpektuje osobný priestor a keď niekto povie nie, tak sa stiahne. Aj keď to rešpektovanie osobného priestoru málokedy dodržuje ale to je typický on.
" Vlastne sa to týka nášho nového prírastku a Kate," povedala som a snažila sa na neho nepozerať. Bolo na ňom vidieť, že bol zranený ale zas jeho druhá časť chcela vedieť viac.
" Čiže chceš povedať, že slečna " som na chalanov" momentálne mala chvíľku s osobou, ktorá priam až moc vyžaruje Bi alebo Lesbian energy?" opýtala sa Alice. V týchto končinách priam plávala. Vedela pomaly všetko o queer komunite. Za čo sme jej veľmi ďakovali. Lebo nám veľa krát pomohla keď sa nás pokúšali zbaliť. Nakoniec som zistila, že som asexual. Otočila som sa im chrbtom a rozmýšľala ako ho chcem zavesiť. Cítila som ako pri mne niekto stál. Pozrela som sa tým smerom a mala som to pred očami.
" Spravila som ti niečo Han?" spýtala sa ma s lišiackym úsmevom Lexi. Veď len pred pár minútami mala skoro sex s Kate. Teda možno to aj bol ale neviem povedať ten rozdiel.
"Nie nespravila. Len nabudúce sa zamknite," povedala som jej a dala sa do práce.
" Lex. Je to pravda, že ty a Kate ste," hovoril Nico a naznačil prstami. Lexi sa trochu červenala.
" Ani nie," povedala a Nica trhlo akoby ho niečo štiplo do zadku. Začal sa škrabať aby to zmizlo. Zazeral po Lexi, ktorá sa uškŕňala od ucha k uchu.
" Ale nebodaj to bolelo?" doťahovala si ho Alice. On sa na ňu otočil a ukázal jej prostredník. Alice sa chytila za srdce a tvárila sa, že ju to dotklo. Lexi sa na nich smiala. Chýbalo mi už iba trošku a by som sa usmievala s nimi. Aj keď za to nemohla ale aspoň sa mohla pokúsiť o to ich zachrániť. A nie ich varovať. Teraz by mohli byť moji rodičia ešte stále nažive. Ale nič s tým už nespravím. Za to som rada, že ma dala tu. Kde som si našla novú rodinu aj keď sa správam hrozne.
'Pozri Han. Viem, že som chladnokrvná špina ale mohla by si sa usmiať," ozvala sa Lexi v mojej mysli. Jej oči ma prepaľovali akoby videla do mojej duše.
'Viem, že nad tým stále myslíš..... Ale môžem za to. Máš pravdu mala som tú možnosť ich zachrániť. Mohla som. Ale oni nechceli. Predsa som ich mohla schytiť za ruku a priviesť ich sem.....Ale minulosť už nezmeníme. Zamerajme sa na budúcnosť a ako dostaneme Sharon a No-face,' povedala Lex. Odvrátila som od nej zrak. Trochu ma začali štípať oči. Má pravdu. Už sa nebudem pozerať na minulosť.
V tom sa začali hýbať pomôcky čo som si so sebou zobrala na zavesenie maľby. Potom mi došlo, že je to Lexi a snaží sa mi pomôcť bez toho aby pohla prstom. Objavili sa jej tiene čo zdvihli maľbu a dali ju na miesto. Spravila som pár krokov vzad. Aby som videla či je to vyrovnané.
"Nemusíš mi ďakovať Han. To máš ako ospravedlnenie za to čo si videla," povedala s menším úškrnom a zobrala sa na odchod.
"Lexi!" zakričala na ňu Alice. Lex sa otočila jej smerom. Alice sa na ňu pousmiala a povedala:" Ak budeš niekedy potrebovať pomoc pri tréningu s tvojimi schopnosťami. Stačí povedať." V tom na ňu žmurkla s menším úsmevom.
"Veľmi ti ďakujem Alice za to predtým aj za túto ponuku. Ale nemu...." Lex nestihla dopovedať a už jej skočila do reči.
"Ale neďakuj mi. Si už naša rodina Lexi. Navyše ak by si potrebovala pomôcť so slečnou "som na chalanov". Stačí povedať." Dokelu. Nemala som im nič hovoriť. Lexi vystrelila hlava na bok a pozrela sa na mňa s trochu prižmúrenými očami a zvrašteným obočím.
Na chrbte som zacítila ako mi steká studený pot. Tak toto bude asi zlé. V hlave som si už pripravovala trasu úteku. Po Lexinom tele sa začali motať ako hady jej tiene. Som v piči. Asi tu zomriem.
" Eee. Ďakujem ti ale už musím ísť," ako to dopovedala. Tak zmizla. Podľa toho čo jej museli povedať jej tiene. Nebola veľmi nadšená. Niečo sa chystá. Musím sa pripraviť na najhoršie. Nielen ja ale aj ostatný členovia tímu.
"Asi už pôjdem. Zatiaľ sa majte," povedala som im a vybrala sa preč.
' Nebodaj si im dvom niečo povedala,' spýtala sa Lex.
'Nie nepovedala. Iba možno trochu naznačila,' riekla som jej s menším stresom v hlase.
' Lebo už mi hádam ide vybuchnúť mobil zo správ čo mi posiela Nico a ostatný,' povedala unavene. Ako ani sa jej nečudujem. Ale zas mala dosť energie keď som ich pristihla. Nevadí. Idem si dať niečo pod zub a potom neviem. Asi sa prejsť alebo trochu potrénovať. Poprípade si vyrobím nejaké origami.
Teraz aby im ten vzťah vyšiel. Som si tým na sto percent istá, že hej. Ale stále je tu ten debil bez mozgu. Už vtedy keď som ho prvýkrát stretla sa mi nejako nepozdával. V mojich očiach bol red flag od začiatku ich vzťahu. Ak sa zapletie medzi ne. Tak chalan budeš mať šťastie aby si sa s nami nestretol. Lebo je dosť možné, že ti nejako ublížime. Hlavne tak, že by na to nikto neprišiel a aby si to dosť dobre zapamätal. Prajem veľa šťastia debil Dolion. Lebo ti bude na krk dýchať sedem ľudí.
Zdravím po veľkej ale veľmi veľkej dobe. Hanbím sa za to, že som dlho nič nedala ale mala som toho veľa😅. Za čo sa ospravedlňujem🙏. Aj keď je to krátka kapitola ale pokúsim sa napísať aj nejakú dlhšiu😅. Zatiaľ sa majte a vidíme sa nabudúce😄. Prajem ešte príjemné čítanie😁.
YOU ARE READING
Bohyňa bleskov a kovu (sk)
FanfictionDievča ktorému zabili rodinu keď mala 6 rokov. 11 rokov v temnote kde ju cvičili na nájomnú vrahyňu a vykonávali na nej experimenty. Tak taký je život 19 ročnej Lexi. Jedného dňa sa jej naskytne možnosť aby dala do väzenia jednu z osôb ktorá ju posi...