~Samuel~
V posledných dňoch sa toho veľa udialo. Nevedeli sme prečo z ničoho nič odpadla. Nakoniec sme sa dozvedeli, že to bolo následkom úrazu. Neskôr Lexi vidieť ako leží pomaly bez známok života na posteli. To boli tie najhoršie dni v mojom živote. Teda jedny z najhorších. Ale keď som ju zbadal a aj ostatný tak sme ju hneď museli objať. Ale najviac ma potešila Jessina reakcia. Keď sa na ňu usmiala. Tak moje srdce vynechalo úder, možno dva. Tie dni som strávil iba s ňou. Bolo to trocha sebecké, že som sa iba o ňu zaujímal ale no čo už. Trocha ma nahnevalo, že som si s ostatnými iba písal. Najviac som kontaktoval Kate keďže tá bola stála pri nej. Nechcel som to hovoriť nahlas ale tie dve sú pomaly ako Romeo a Júlia ale inak. Dúfam, že ich vzťah nedopadne ako vtom diele.
" Saaaamueeel," počul som ako niekto na mňa volá a to ma vytiahlo z mojich myšlienok. Pozrel som sa na svoju pravú stranu. Bola to Jess. Nežne som na ňu usmial. Noooo do kelu! Hlavne sa upokoj a nečervenaj sa ty idiot!
" Praješ si niečo Jess?" opýtal som sa jej. Moje srdce bilo o preteky. So zatvorenými očami sa na mňa usmiala. Z tohto som sa začal pomaly topiť ako zmrzlina. Mal som šťastie, že som sedel a nestál. Lebo viem, že by som bol už na zemi.
" Nič nechcem. Len.. čo ti išlo hlavou?" riekla. Pomrvil som sa na mieste a môj úsmev poklesol. Už podľa mojej reakcie vedela nad čím som rozmýšľal.
"Ak to nechceš povedať nemusíš," rýchlo dodala.
"Rozmýšľal som nad tým čo sa za posledné dni dialo. Nič iné," priznal som sa. Jej som nemohol klamať. Nie len preto, že je vedúcou nášho tímu. Ale zároveň bola dievčaťom čo sa mi páči od vtedy ako sme sa prvý deň spoznali. Stále si pamätám ako vyzerala. Nad tou spomienkou sa mi zdvihol ústny kútik. Ona si toho samozrejme všimla.
"Smiem vedieť nad čím si sa teraz usmial? Hmm?" spýtala sa a štuchla ma do boku. Začal som sa modliť k Bohu aby sa už ďalej nevypytovala. Čo nikdy nepomohlo. Vypytovala sa ešte ďalej a väčšinou si ma doberala. Niekedy som ju prichytil ako na mňa zazerá a rýchlo sa pozrela iným smerom. Začala sa tak správať už posledný rok. Za ten čas som ani nemal odvahu, jej povedať čo k nej cítim. Začal som si aj myslieť či to necíti rovnako. Teraz bolo dôležité aby som sa neprezradil.
" Nad tým ako sa Kate snaží utajiť to, že sa jej Lexi páči," povedal som jej. Klamal som ale na druhej strane som bol rád, že som to povedal.
" Máš pravdu. Snaží sa to utajiť ale je na nej vidieť, že z nej dostáva paniku," priznala a pousmiala sa nad tým. Oprela si hlavu o moje plece. Nečakal som to. Pozrel som na ňu. Vyzerala celkom unavene. Tak som si položil moju hlavu na tú jej a zatvoril oči. Zdalo sa mi to alebo naozaj zadržala dych? Zrazu som cítil ako sa uvoľnila a vydala so seba ten zadržaný dych. Usmial som sa na tom a inak som to už neriešil. Budem mať ďalšiu spomienku, ktorá mi vyčarí úsmev na tvári.
Kľudne by som dal všetko za to čo si myslí. Z ničoho nič sa odtiahla. Otvoril som oči a pozrel sa na ňu čo sa deje. Ona sa mi pozerala priamo do očí a jemne sa červenala. Bola zlatá. Mal som chuť ju pobozkať. V tom so zachytil, že sa mi už nepozerá do očí ale niekde inde. Moje oči boli zamerané na jej oči ale pozreli sa aj na jej ústa. Preglgol som a znova sa pozrel do jej nádherných očí. Ona spravila to isté. Boli sme tu iba my dvaja. Nikto iný. Neveril som ale tento moment som si neustále predstavoval v hlave. Zrazu sa ku mne nečakane priblížila. Už neviem čo sa v posledných momentoch stalo. Zabudol som či je to reálne alebo sa mi to iba sníva. Cítil som jej jemné pery na mojich. Jej bozk. Nevedel som čo mám robiť. Kde mám dať ruky. V tom šoku som aj zabudol ako sa bozkáva. Už som sa bozkával s dievčatami aby som nemusel na ňu myslieť. Ale vždy keď som ich bozkával som si predstavoval iba ju. Len ju. V tom sa odtiahla a bežala preč. Nechala ma tu zmäteného sedieť. Ani som sa nestihol spamätať a už bola preč. Počkať to sa mi teraz nemohlo stať. Dokelu. Musím ju rýchlo nájsť. Určite bude v izbe alebo niekde inde. Pravdepodobne šla aj za Lexi, keďže tie dve si od vtedy čo tu prišla rozumejú. Najskôr som sa bežal pozrieť do jej izby kde nebola. Pozrel som sa všade. Bol som knižnici, jedálni, tréningovej hale. Dokonca som sa pozrel aj do izieb čo patrili Rebeke a Hannah. Dobre skúsim Lexininu izbu či tam nie je. Ani som nezaklopal a vošiel som do izby. Našiel som ako sa Lexi a Kate objímajú.
YOU ARE READING
Bohyňa bleskov a kovu (sk)
FanfictionDievča ktorému zabili rodinu keď mala 6 rokov. 11 rokov v temnote kde ju cvičili na nájomnú vrahyňu a vykonávali na nej experimenty. Tak taký je život 19 ročnej Lexi. Jedného dňa sa jej naskytne možnosť aby dala do väzenia jednu z osôb ktorá ju posi...