8

68 5 0
                                    

~Jess~

Ako Rebeka odišla na misiu s Lex, tak nás Bucky naučil pár nových trikov. Nedokázala som sa sústrediť na to čo nám hovoril a ukazoval. Robila som si starosti o Rebeku a tiež aj o Lex. Predsa len je tu iba pár dní a nikto nevie či sa jej dá veriť. Ale potom čo som videla tak jej verím, že by nič nespravila Rebeke a ani nikomu z nás.

Na konci tréningu sme boli všetci spotený a trochu unavený. Pobrala som sa do svojej izby sa osprchovať a prezliecť. Zobrala som si notebook so slúchadlami a šla do spoločenskej miestnosti. Nikto tu nebol tak som to využila a začala som robiť prezentáciu. Dala som si slúchadlá a na uši a pustila si pesničky od 1D. Chcela som spraviť noc kde by som ukázala Lex viac o tomto stredisku alebo o niečom čo by ju možno zaujalo.

Periférne som videla ako sa otvorili dvere a vošiel Samuel. Tiež mal notebook a sadol si oproti mne. Niečo hovoril lenže som ho nepočula. Tak som si ich dala dole z uší. "Prepáč nepočula som čo si vravel. Môžeš to zopakovať prosím?" pozrela som sa naňho s prosiacimi očami. "No dobre. Vravel som, že čo robíš?" povedal to s jeho typickým úškrnom. Prevrátila som nad tým očami. "Robím iba prezentáciu. Lebo ma napadlo, že by som mohla niečo ukázať Lexi." pozorne som sledovala jeho reakcie. Oprel sa o stoličku a nad niečím rozmýšľal. "Podľa jej reakcie, keď ochutnala puding tak určite nemala ani čokoládu." povedal to so smútkom v očiach. Ešte stále to mal pred očami. Tie osoby, ktoré ukázal Lex.

Bola by som rada kebyže neviem o koho šlo. Chcela som na to zabudnúť ale bohužiaľ nedalo sa. Vrátila som sa späť ku svojej prezentácií a pesničkám. Samuel si medzitým zapol notebook a ako ho poznám tak sa išiel hrať nejakú hru.

Po pár minútach sa otvorili dvere a vošiel Nico iba sa pozrel a odišiel. Zjavne nemá nikoho otravovať chudák. Pousmiala som sa a dokončila posledný slajd. Dúfam, že sa jej tá prezentácia bude páčiť. Postavila som sa a vypla som si notebook. Dala si ho pod pazuchu a pobrala sa preč. Cítila som na chrbte ako sa na mňa Samuel pozerá. Zatvorili sa za mnou dvere a šla som do svojej izby.

Ako som vošla dnu tak som sa pozrela na hodiny. Už by sa mali pomaly vracať z misie. Položila som ho na stôl a šla si do kuchyne spraviť kávu. V tom som videla Lex ako šla s táckou a troma pohármi. Chcela som ju zastaviť ale určite bude unavená. Tak som ju nechala tak. Postavila som sa ku kávovaru a vybrala si svoj obľúbený pohár. Postláčala som pár gombíkov a už sa mi robila káva. Potrebovala som ju. Sadla som si za stôl a začala jesť koláčiky s kúskami čokolády. Boli úžasné tak ako vždy.

Vybrala som mobil z vačku a napísala som do skupiny aby sme sa potom večer o ôsmej stretli v spoločenskej miestnosti. Nenapísala som presne dôvod nášho stretnutia lebo potom by skoro nikto neprišiel. Samozrejme ako prvý si to pozrel Samuel. Začula som ako sa kávovar vypol. Tak som sa postavila a zobrala si svoju kávu. Pridala som si tam ešte lyžičku cukru a pozrela sa na mobil či si tu správu ešte niekto iný nepozrel. Okrem Samuela ešte nikto. Oprela som sa chrbtom o stôl a ešte som sa pozerala na mobil. Potom som ho vypla a začala pomaly chlipkať kávu.

Po pár minútach mi zavibroval mobil. Pozrela som sa a Nico tam niečo napísal. Tak som si ju otvorila a prečítala. Pousmiala som sa a niečo som mu na to odpísala. Vypla som mobil a dopila kávu. Umyla som ho po sebe a dala na jeho miesto. Pobrala som sa na odchod a vošla Lex s táckou a prázdnymi pohármi.

"Čauko Lex. No čo aká bola tvoja prvá misia tu u nás?" bola som zvedavá. "Ahoj na to, že nás prepadli celkom dobre." povedala to akoby to nebolo nič. Počkať čo prepadli? Zvraštila som obočie a prekrížila si ruky. "Povedz mi všetko do detailov. Stalo sa vám niečo? Ublížili vám?" v hlase som mala strach. Rebeka mi bola ako mladšia sestra. Síce aj keď je tichá a málo čo povie. Ale má okolo seba dobrú atmosféru. "Nemusíš sa báť nič sa nám nestalo a ani jedna sme nemali žiadne zranenia. Teda až na tých čo nás napadli." hovorila to počas toho ako umývala poháre.

Bohyňa bleskov a kovu (sk)Where stories live. Discover now