~Jess~
Keď sme sa objavili späť v tréningovej hale ale bez Lex. Sme sa obzerali kde mohla zmiznúť. Hľadali sme ju všade. Teda všade nie. Iba na miestach ktoré sme jej ukázali. Ja a Rebeka sme sa vybrali chodbou ku kapitánovi tam sme ju stretli. Vyzerala, že plakala. Išli sme ku nej ale stratila sa nám v tieňoch pred našimi očami. Pozreli sme sa jedna na druhú a otočili sme sa, že sa pozrieme do jej izby. Kráčali sme v tichu po celý čas. Mali by sme sa ozvať, že sme ju našli. Ale chceli sme byť s ňou iba my dve.
" Rebeka pozri sa do jej izby a ak tam bude tak mi napíš. Musím ísť niečo zobrať," povedala som a pobrala sa do kuchyne niečo zobrať. Keď som vošla do kuchyne už tu bola Hannah. Neviem čo ti tá robila ale niečo schovávala za chrbtom.
" Hannah. Ukáž čo to máš za chrbtom," povedala som a priblížila sa ku nej s rukami za chrbtom. Ona ustúpila pár krokov dozadu a pozerala sa mi do očí. Keď som bola blízko pri nej tak som sa na ňu pozrela zdola hore. Periférne som zbadala, že skrinka s alkoholom bola otvorená.
" Vieš o tom, že ešte nemôžeme piť alkohol"
" Áno viem ale toto neberiem iba pre seba," povedala a ukázala mi dve fľaše červeného vína. Spravila som krok dozadu a zasmiala sa z plného hrdla. Keď som sa prestala smiať tak som sa na ňu spýtavo pozrela.
" Beriem dve fľaše preto aby som zistila niečo od niekoho," povedala a zobrala ešte dva poháre. Ja som zas šla ku skrinke a zobrala ďalšie dve fľaše vína a tiež aj dva poháre.
" Budem hádať. Je to Lexi však," spýtala som sa. Ona sa na mňa pozrela a prikývla hlavou.
" Tak to sme dve. Mala som v pláne zobrať dve fľaše a tri poháre, že by sme sa porozprávali a tak." Odišli sem z kuchyne a zavibroval mi mobil. Podala som Hannah poháre a pozrela sa na správu čo mi prišla.
Mrkvička: 'Lexi je vo svojej izbe a som tu s ňou. Je na tom zle. Dúfam, že neberieš alkohol a ak áno tak prosím zober aspoň štyri fľaše.'
Blondínka: 'Beriem štyri fľaše. Teda ja dve a Hannah dve.'
Mrkvička: 'Takže mi chceš povedať, že aj Hannah ide s nami piť?'
Blondínka: 'Prekvapená nebodaj?'
Mrkvička: 'To veru, že som a veľmi.'
Pousmiala som sa a vrátila mobil do vrecka. Zobrala som jej z ruky poháre čo so jej dala a išli sme do Lexinej izby. Keď sme vošli do jej izby tak sme ich videli ako sedia na zemi a rozprávajú sa. Zabuchli sme dvere a pridali sa k nim. Lex sa na nás pozrela a vzdychla si.
" Hannah ak si tu prišla kvôli tomu aby si mi niečo vyhodila na oči alebo niečo zistiť. Tak môžeš prosím ťa odísť," povedala Lex. Hannah si ju iba premerala a sadla si oproti nej.
" Chcela som sa ťa opýtať, že či ti Sharon dala za úlohu zabiť mojich rodičov. Nič iné," povedala a otvorila jednu prvú fľašu vína. Sadla som si a položila zvyšné dve fľaše na zem, a poháre som dala pred Hannah. Tá začala nalievať víno do pohárov a každej z nás podala jeden.
" Čo je to," opýtala sa Lexi keď zamiešala pohárom a pričuchla si k tomu.
" Alkohol. Čo iné by to malo byť," povedala Rebeka.
" Tak teda na zdravie dámy," povedala som a napila sa. Cítila som na jazyku jeho tŕpku chuť. Keď sme sa pozreli na Lexi tak sme sa začali smiať. Zjavne jej to nechutilo keďže sa zatvárila kyslo ale aj tak sa ešte raz napila. Začali sme sa rozprávať a popri tom sme pili. Po pár hodinách sme vypili všetky fľaše tak sme sa rozprávali a robili hlúposti až do rána. Vôbec sme nespali. Rebeka tu začala pomaly spala tak sme začali po nás upratovať. Keď sme všetko upratali tak sme zobudili Rebeku. Ona sa zobudila a postavila sa. Pobrali sme sa na odchod. Boli sme už pri dverách a zistili sme, že sa nedajú otvoriť.
" Ďakujem vám za všetko čo ste pre mňa teraz urobili. Vážim si to," povedala Lexi a priblížila sa k nám. V tom nás všetky tri objala. Všetky tri sme boli v šoku ale aj tak sme jej opätovali objatie.
" Nemáš za čo. Neboj niekedy to ešte zopakujeme," povedala Hannah od ktorej to nikto nečakal. V tom sa už dali otvoriť dvere a rozlúčili sme sa s Lexi. Odviedli sme Rebeku do jej izby a potom sme sa vybrali do svojich izieb.
Ľahla som si do svojej postele a v tom momente mi začal zvoniť budík. Frustrovane som vzdychla a vypla ho. Tak strašne sa mi nechcelo ísť na tréning. Ale musela som. Postavila som sa z postele a šla som ku skrini. Otvorila som ju a hodnú chvíľu som sa na ňu iba pozerala. Mám ísť na tréning alebo nie. Mám. Nemám. Idem. Nejdem. Stála som tam a pozerala sa na všetky tie veci. Och Bože mne sa tak nechcelo. Začala ma bolieť hlava. Nemala som to víno piť. Stála som tam a pozerala sa na všetko to oblečenie. Musím ísť ale mne sa tak nechce. Nakoniec som ju zatvorila a skočila som späť do postele. Však to neskôr dobehnem. Schovala som sa pod paplón a zatvorila som oči. Cítila som ako sa mi točí celý svet ale nakoniec som zaspala.
Zobudila som sa celá mokrá. Otvorila som oči a stál tam vyškerený Nico s prázdnym kýbľom. Celá posteľ bola mokrá. Chcela som mu jednu vraziť. Ukázala som mu prostredník a musela som vyliezť z postele.
" Aj ja ťa má rád Jess a nemáš za čo," povedal. Z postele a z môjho oblečenia sa začalo pariť. Sušil mi posteľ od vody, ktorú na mňa vylial. Ako skončil tak odišiel a nechal ma samú. Išla som k dverám a poobzerala sa po chodbe. Keď na nej nikto nebol tak som sa vrátila späť do izby. Ľahla si do postele a zaspala. Zobudila som sa po pár hodinách. Bola som hladná, tak som si šla niečo zobrať. Vošla som do jedálne a tam už sedela Lexi, Rebeka, Hannah a Nico. Pozdravila som ich a zobrala si jedlo. Sadla som si ku nim a začala jesť.
" Ale pozrime sa kto prišiel," povedal pobavene Nico.
" Bolo na čase. Mysleli sme si, že si zomrela tak sme poslali Nica aby ťa išiel skontrolovať," povedala Lexi s potmehúdskym úsmevom.
" Takže to bol tvoj nápad aby ma polial studenou vodou," opýtala som sa a dala si odkrojený kúsok do úst.
" Technicky to bol nápad nás troch ak by si chcela vedieť. Nico to iba zrealizoval," povedala Rebeka. Padla mi sánka. Rebeku také niečo napadnúť a ešte ku tomu spolu s Lexi a Hannah. Nechcela som veriť svojim ušiam. Nakoniec som zatvorila ústa.
" Vieš o tom, že si vymeškala tréning. Navyše viem, že ste spolu pili. Ale tu Lexi bola jediná kto naň prisšiel," poznamenal nakoniec Nico. Prevrátila som očami a ďalej jedla.
"Mimochodom kto z nás pôjde s tebou na misiu Lexi?"
" To ti neviem povedať Hannah. Ale nudila by si sa," povedala Lexi a odpila si z pohára.
" Veru Lexi má pravdu, že by si sa nudila. Keďže celý čas sme sledovali Sharon čo robí," povedal Nico a prevrátil očami.
" Aspoň by som vedela ako správne sa má niekto sledovať," povedala oduto Hannah a podoprela si bradu rukou.
" Ak chceš môžem ťa to naučiť. Aspoň vyplním svoj voľný čas niečím," povedala Lexi. Hannah sa na ňu pozrela a bolo v jej očiach vidieť radosť. Čo dokelu dokázala jedna nájomná vrahyňa spraviť s nami všetkými. Onedlho nás bude mať všetkých omotaných okolo prsta a bude to veľmi bolieť kebyže nás zradí. Lexi mi začala byť ako sestra. Brali sme ju už ako jednu z nás. Predstavila som si ako spolu s nami slávy Vianoce, narodeniny a iné veci. Pousmiala som sa a vrátila sa späť ku jedlu. Počúvala som ich ako sa rozprávajú a moja myseľ bola na inom mieste. Myslela som na Samuela a jeho smiech. Trocha som sa začervenala a tajne som dúfala, že si toho nikto nevšimol.
Po dlhej dobe nová kapitola. Hurááááá🥳🥳🥳. Prepáčte, že dlho nič nebolo ale mala som toho veľa😓😓. Samozrejme, že sa ako vždy nezabudnite opýtať na nejaké veci. Aaaaaa straaaaaaašne rada by som chcela vedieť vaše obľúbené postavy😖. Lebo som na ne zvedavá a tak isto aj na vaše teórie ohľadom 10 kapitoly😏.
Takže dúfam, že sa vám táto kapitola páčila. Prajem vám pekné čítanie a vidíme sa pri ďalšej kapitoleeee. Majte sa krásne a užívajte si pokiaľ môžte😁😉.
YOU ARE READING
Bohyňa bleskov a kovu (sk)
FanfictionDievča ktorému zabili rodinu keď mala 6 rokov. 11 rokov v temnote kde ju cvičili na nájomnú vrahyňu a vykonávali na nej experimenty. Tak taký je život 19 ročnej Lexi. Jedného dňa sa jej naskytne možnosť aby dala do väzenia jednu z osôb ktorá ju posi...