24

16 2 0
                                    

~Lexi~

Toto si veľmi užijem. A Kate tak isto.

Ako som jej pomaly dávala dole tričko. Tak som jej krk obsypávala jemnými bozkami. Ale keď som prišla na miesto, ktoré bolo pre ňu citlivé. Tak som ju jemne uhryzla. V tom vydala jeden z tých vzdychov. To ma ešte viac povzbudilo aby som pokračovala. Odtiahla som sa, aby som jej pretiahla tričko cez hlavu. Samozrejme, že spolupracovala a dala si ruky nad hlavu.

Keby len vedela ako ma má omotanú okolo jej prsta.

Tričko som jej ladne pretiahla cez hlavu a odhodila preč. Bolo mi jedno kde na zem dopadlo. Chcela som cítiť toto dievča, čo podo mnou ležalo ako na zlatom podnose. Nikto nevie čo som schopná spraviť pre ňu. Keby mi povedala aby som zničila celý svet. Tak by horel v plameňoch.

Vrátila som sa späť do reality z mojich myšlienok. Moje oči putovali po jej takmer nahom tele. Dala som si obe moje ruky pod jej lopatky, kvôli lepšiemu prístupu ku jej podprsenke.
Jednou rukou som ju rozopla a pomaly dávala preč. Prstami som jej potom prechádzala po rukách a dávala preč jej vrchné spodné prádlo. Aj to som niekam odhodila a kochala sa nad jej ženskosťou.

"Ak to mieniš robiť pomaly. Tak na to nemáme čas mi vanille," povedala Kate. Pomaly jej klesal a stúpal hrudník. Jednou rukou som jej začala masírovať jedno z jej pŕs. Moje ústa si našli cestu na to druhé. Ponorila sa do mojich dotykov. Palcom druhej ruky som jej na bruchu robila krúživé pohyby.

'Smola mi fresa. Pôjdem na teba pekne pomaly až budeš prosiť o viac,' trepla som v jej mysli a pokračovala ďalej v mojich pohyboch. Aj keď sa mi dosť páčilo ako sme zapadli jedna do druhej. Akoby sa naše duše stretli. Ona je svetlo pre mňa, kým ja pre ňu neutíchajúca búrka, ktorá zúri a prejavuje svoj hnev a túžbu. Nechcela som sa od nej odtiahnuť ale musela som tak spraviť. Moje ruky sa pomaly presunuli na jej rozopnuté nohavice. Lišiacky som sa na ňu usmiala a začala strhávať jej posledné kúsky oblečenia. To som tiež odhodila ako ostatné niekam do neznáma. Jediné čo ma teraz zaujímalo bola bohyňa čo ležala podomnou. Bola ako umelecké dielo. A chcela som ju bozkávať všade. Každú jej nerovnosť a dokonalosť.

" Lexi už prosím niečo sprav. Lebo ak nie tak si to pekne vyme..," nestihla dopovedať a už som ju začala bozkávať zas a znova. Jej pery jemné ako hodváb. Spomínala som, že vonia po jahodách a aj tak chutí. Seriózne čo také môže používať. Lexi zameraj sa na ňu a nerozmýšľaj. Nechaj sa uniesť v nej a zároveň s ňou. Moje ruky putovali po jej tele. Naše jemné bozkávanie prešlo do vášnivého.

Nevedeli sme prestať, kým som jej prstom neprešla po klitorise. Zastonala mi do úst. Odtiahla som sa od nej a pozrela sa do jej nádherných očí. Jej líca pokrývala červeň. Pousmiala som sa nad tým. Keby viem kresliť alebo maľovať. Tak by bola mojou múzou a mala by som plný skicár len jej. Kývla mi hlavou aby som pokračovala. Tak som aj spravila.

" Povedz mi čo chceš a dám ti to mi fresa," riekla som jej.

" Chcem teba Lexi. Ale ak myslíš teraz čo máš robiť ďalej. Tak by si mohla začať na klitorise a jemne ho dráždiť," povedala Kate.

Lišiacky som sa uškrnula a dala sa do práce. Trochu som si navlhčila prst a začala jej jemne prechádzať po klitorise. Bolo na nej vidieť, že chce viac. Ústami som jej robila na krku cestičku z bozkov a hľadala jej slabé miesta, aby vydala zo seba tie dokonalé zvuky. Pár som ich našla a dala som im dostatočnú pozornosť. Jej stony bolo počuť na celú izbu. Vôbec sme nebrali ohľad na to, že by nás mohol niekto počuť.

Kate sa trochu nadvihla v páse. Akoby jej vrchol sa pomaly blížil. Tak som zrýchlila tempo. A dnu do jej už teraz vlhkého otvoru som vnikla dvoma prstami. Zastonala tak nahlas, že to bola hudba pre moje uši. Začala som s nimi robiť pohyby aby sa o niečo viac priblížila k jej vrcholu.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 17 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Bohyňa bleskov a kovu (sk)Where stories live. Discover now