23

23 2 0
                                    

Už hneď takto na začiatku sa ospravedlňujem za to, že som moc nepísala. Bo som riešila dôležité veci.  Ale ako ste si mohli niektorí všimnúť. Tak som tu pridala ďalší príbeh. Dúfam, že sa bude nejako páčiť. A samozrejme, že som nezabudla na tento príbeh. Všetky postavy čo som si vytvorila mi prirástli k srdcu a asi preto sa to tak pomaly vlečie. Lebo im nechcem povedať zbohom. Aj keď mám pre ne plány po skončení tohto príbehu. Ale netreba sa ničoho báť. Nemali by byť nejako zlé. Navyše som spravila pár playlistov, ktoré približne charakterizujú postavy z tejto fanfikcie. Na konci potom budú na ne linky. Zatiaľ papa a prajem príjemné čítanie. 

(Here take some holy water after this paragraph or maybe chapter.)

~Kate Q~

Vošla som do svojej izby a zamkla za sebou dvere aby ma nikto nerušil. Hodila som sa na posteľ a snažila sa zabudnúť na to čo mi Lexi spravila. Ako bolo to niečo dokonalé ale zas mohla to dotiahnuť dokonca. Takto to nevydržím. Vzdychla som si a natiahla sa po šuplíku čo bol v nočnom stolíku. Tam som mala veľmi užitočnú vec, ktorá mi niekoľko krát pomohla. Skúsila som najskôr či je nabitý. A veru bol. Áno. Aspoň dokončím čo začala. A zabudne+m na človeka čo mi zlomil srdce. Je to kus kreténa a nejdem sa ďalej rozčuľovať. Teraz si idem pekne užiť trocha uvoľnenia a vzrušenia. Aj keď to nebude na dlho lebo ma čaká ešte niekoľko vecí čo budem musieť spraviť.

Položila som svojho bzučiaceho kamoša na posteľ a začala sa vyzliekať do naha. Keď som dala posledný kus oblečenia dole zo seba, tak som sa natiahla po ňom jednou rukou a zapla ho. Najskôr som ho mala nastaveného na slabšom stupni a pomaly ho priblížila na klitoris. Ako náhle sa ho dotkol a začal robiť prácu na čo bol určený, tak som neodolala a musela som ticho zastonať. S mojou voľnou rukou som si začala masírovať svoj prsník. V hlave som si predstavovala ako by sa ma mohla Lexi dotýkať. Jej ruky, ústa, jazyk. Prečo musím vždy na ňu myslieť skoro v každej situácii. Hlavne teraz čo sa stalo pred chvíľou v jej izbe. Cítila som sa vtedy neskutočne dobre. Dokonca lepšie než s Dolionom. Hlavne keď sme mali spolu sex. Ona akoby vedela čo má robiť. Kde sa ma dotýkať a čo mi robiť na tých miestach. On si išiel iba za svojim a neopýtal sa ma či to bolo príjemné. Síce aj keď sa ma nespýtala. Ale zas z nej ide akoby taká energia, že dokáže vycítiť čo chcem a čo nechcem.

Prestala som sa dotýkať na prsníku a presunula som ju na môj krk. Presne ako mi to spravila Lexi som si ho aj jemne stlačila. Tak a bolo to tu. Eufória, ktorá sa znova našla. Zvýšila som stupeň na kamošovi.

"Lex," zastonala som jej meno. Pomaly som cítila ako sa blížim k môjmu vyvrcholeniu. Až som sa nakoniec uvoľnila a pocítila akoby sa niečo vo mne vypustilo von. Vypla som ho a ruku si dala preč z krku. Pár minút som len tak ležala na posteli. Kým vlny eufórie prejdú.

Nakoniec som sa postavila z postele a trochu si upratala po sebe neporiadok. Ale najskôr sa oblečiem a dám seba do kopy.

~Lexi~

Tak ako vždy moje tiene ma zachytia v ten nesprávny moment. Keď som šťastná a trávim chvíľu s mojimi priateľmi. Počkať. Na pár sekúnd som sa mentálne pozastavila čo som si to povedala. Pred očami mi prebehli zatiaľ všetky spomienky s nimi. A musím povedať. Cítila som sa tu ako doma. Takto dobre som sa necítila dlho. Pousmiala som sa nad tým. Ale môj úsmev dlho netrval keď som si spomenula na to čo mi povedali tiene.

Týkalo sa to Sharon. Neviem či to mám povedať kapitánovi alebo nie. Tak si to aspoň zapíšem do zošita a neskôr mu to dám. Pokúsim sa zohnať ešte viac informácií aby to mal všetko v kope.

' Lexi. Lexi. Lexi. Zistili sme ti ešte niečo užitočné.' zašepkal mi jeden z mojich tieňov pomaly do ucha.
' Čo také?' opýtala som sa ho.
' To dievča čo si tak trochu rozpálila. Tak hádam už vieš čo také si mohla spraviť.'

Bohyňa bleskov a kovu (sk)Where stories live. Discover now