~Kate Q~
Zakričala som Lexino meno na celú miestnosť. Videla som ako spadla na zem priamo na jej tvár. Nie. Nie. Nie. Bola som už vedľa nej. Otočila som ju na chrbát a opatrne jej prezrela hlavu. Netiekla jej krv. Chvála Bohu. Mala som neskutočnú paniku a stres. Ani som si neuvedomovala čo robím. Zobrala som ju na ruky. Moja schopnosť sa vrhla na tú jej. Cítila som ako mi v žilách prúdi blesk, kov a iné schopnosti čo mala. Okolo mňa sa zas motali tiene. Niečo mi šepkali ale nedávala som tomu príliš veľkú pozornosť. Tá teraz patrila osobe čo som držala v mojich rukách. V mysli som si predstavila ošetrovňu. V jednom okamihu som bola v tréningovej hale a zrazu bum. Bola som v ošetrovni. Našla som voľnú posteľ a opatrne som ju na ňu položila. Išla som hľadať zdravotnú sestru aby ju ošetrila. Po pár minútach som ju našla a všetko jej povedala. Prišli sme ku Lexi, ktorá bola ešte stále v bezvedomí. Spravila jej nejaké vyšetrenia. Zistili sme, že má ľahký otras mozgu. Aj keď nemala niektoré príznaky ako bledosť, závrate, zvracanie a iné. Tak jej dala glukózu a ľad na hlavu. Sedela som vedľa jej postele.
Bola som rada, že mi zavolal môj priateľ. Dosť ma nahnevalo, keď mi povedal, že dnes nemôžeme ísť do kina. Aspoň mi to povedal a nečakala by som ho zbytočne. Neviem prečo. Ale vždy, keď sem boli spolu tak som mala z neho nepríjemný pocit. Na rozdiel od neho. Pri Lexi som mala pocit bezpečia. Celkom mi nesedelo, že sa cítim bezpečne pri nájomnej vrahyni. Kurňa Kate nerozmýšľaj nad ňou. Práve keď je v bezvedomí a si vedľa jej postele. Nemôže sa ti páčiť. Proste nie! Kebyže sa to dozvie otec tak neviem čo by spravil. Zhlboka som vydýchla nosom a spustila ramená. Zatvorila som si oči a začala som rozmýšľať. Čo budem robiť keď sa prebudí. Mám si pozrieť nejaký film alebo seriál? Alebo si pôjdem zahrať s Nicom ten jeho nudný biliard. Radšej ten film. Otvorila som oči a pozrela sa na hodiny. Už ubehla skoro hodina a ešte stále sa neprebudila.
V tom mi vo vrecku vibroval mobil. Pozrela som sa kto to je. Bol to video hovor, ktorý začal Nico. Zdvihla som. Na displeji môjho mobilu som videla známe tváre. Vyzerali byť veľmi ustarostený.
" Kate smieme vedieť čo sa stalo?" opýtala sa Rebeka. V tom vtrhli Hannah spolu s Jess.
" Neskôr vám to poviem," povedala som im a vypla video hovor. Boli už pri mne a silno ma objímali.
" Neboj sa. Bude to dobre. Ona sa prebudí," obe ma utešovali. Ani som necítila, že mi stekali slzy po lícach. Zatvorila som oči a začala som ešte viac plakať. Ani neviem prečo som plakala. Bolo to kvôli Lexi? Neviem. Uvoľnila som sa.
" Do kelu. Kde to som?" precedila cez zuby Lexi. Všetky tri sme sa prestali objímať a pozreli sme sa šokovane na Lexi. Ona sa na nás nechápavo pozerala. Jess, Hannah a ja sme sa na ňu vrhli. Začali sme ju objímať a ona nás naspäť.
" Aj keď neviem čo sa stalo. Ale toto je príjemné," povedala. Začali sme sa smiať. Odtiahli sme sa od nej.
" Ty nevieš čo sa stalo?" opýtala som sa jej. Lexi iba pokrútila hlavou. V tom vošla sestrička.
" Nebodaj sa nám zobudila šípková Ruženka," podpichla sestrička Lexi. Snažili sme sa zadržať smiech ale naše ramená sa striasli od neho. Lexi sa v tvári začala červenať.
"Nemusíte sa báť. Je zvyčajné, že si nepamätá ako sa jej stal ten úraz a ani 5 minút pred ním," povedala nám. Takže si nepamätá aké je moje priezvisko. Smiech ma už prešiel z istého dôvodu. Lexi si toho všimla a jedno obočie jej vystrelilo dohora. Očami som jej povedala aby to nechala tak.
" Musím si ju ešte prezrieť. Dovolíte?" Vybrala z vrecka malú baterku, ktorou jej prezrela oči.
" Všetko by malo byť v poriadku. Môžete ísť. Ale ak vám príde zle tak sa vrátite späť," povedala Lexi a prepustila nás. Bola som rada, že už odtiaľto konečne vypadnem. Pomaly sa postavila z postele. Všetky sme sa vybrali smerom do spoločenskej.
YOU ARE READING
Bohyňa bleskov a kovu (sk)
FanfictionDievča ktorému zabili rodinu keď mala 6 rokov. 11 rokov v temnote kde ju cvičili na nájomnú vrahyňu a vykonávali na nej experimenty. Tak taký je život 19 ročnej Lexi. Jedného dňa sa jej naskytne možnosť aby dala do väzenia jednu z osôb ktorá ju posi...