Prolog

269 18 4
                                    

Narrator

Od ostatecznej walki z Władcą Ciem minęło ponad dwa lata, od tamtego dnia po odważnej, pięknej, ciemnowłosej i zamaskowanej bohaterce słuch zaginął. Mieszkańcy Paryża zauważali snującego się po dachach Czarnego Kota przez miesiąc od pamiętnego dnia, jednak niedługo później również tajemniczo zniknął.

Paryżanie przez długi czas odczuwali strach przed ponownym zaatakowaniem ciemnych Akum, w dodatku nagłe znikniecie obu bohaterów było dla nich oznaką czegoś złego. Szybko jednak domyślili się, że bohaterownie zaczęli żyć swoim życiem a miastu nic nie grozi.

Czarny Kot - bohater zostawiony przez swoją ukochaną, załamany po stracie, teraz gdy nikt nie atakuje Paryża a on sam nie zna tajemniczej zamaskowanej, nie ma żadnego kontaktu ze swoją kropeczką. Przez ponad miesiąc wypatrywał dziewczyny na pobliskich dachach miasta z nadzieją, że w końcu się z nią spotka.. Po czterech tygodniach jednak odpuścił, pogodził sie ze stratą i wrócił do swojego życia wierząc, że jeśli są sobie przeznaczeni to prędzej czy później w końcu się spotkają.

A co z biedronką? A raczej Marinette. Przekonajmy się sami jak historia dziewczyny potoczyła się nie tak jak tego chciała i oczekiwała.

Witam was w nowym tygodniu, mam nadzieję, że humorki dopisują ♡

Dajcie znać czy będziecie chcieli pierwszy rozdział czy na razie Prolog wam wystarczy 🌝

Miłego, ciepłego i przyjemnego tygodnia ❤

》𝙿𝚊𝚖𝚒ę𝚝𝚗𝚒𝚔 𝙸𝚗𝚠𝚊𝚕𝚒𝚍𝚢《Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz