Upozornění: Uchiha Sasuke je hlavní postavou příběhu. Děkujeme za pochopení.
Mladý černovlasý chlapec seděl na jídelní židli, dlaní si podpíral bradu a druhou rukou znuděně míchal svůj černý čaj. Uhlově černýma očima sledoval malý vír, který pohybem lžičky vytvářel a s nezájmem poslouchal živou debatu své matky a otce. I když se sebevíce snažil, aby všechno, co slyšel, šlo jedním uchem tam a druhým ven, stejně mu některé informace utkvěly v mozku.
,,On si snad myslí, že když mu manželka porodí dítě, tak se z ní snad zase stane sexuální mašina jako tomu bylo před těhotenstvím," odfrkla si jeho matka s protočením očí, ,,copak nechápe, že se ženský organismus musí trochu po porodu vzpamatovat?"
,,Jak dlouho to trvá?" zajímal se pro změnu jeho otec.
Mikoto si znovu odfrkla.
,,Tři měsíce. A on o tom mluví, jako kdyby mu odpírala sex tři roky," odvětila zamračeně, ,,ztráta chuti na sex po porodu je přece naprosto normální-"
V tu chvíli se černovlásek zvedl ze židle. Nepotřeboval hnedka po ránu poslouchat, jak se ženské tělo mění poté, co se miniaturní dírkou v matčině lůně protlačí ven hlavička o velikosti grapefruitu. Z toho se mu upřímně zvedal žaludek.
,,Už jdeš?" stočil na něj trochu překvapeně pohled jeho otec.
,,Vždyť jsi se té snídaně skoro ani nedotkl, Sasuke," našpulila se naoko Mikoto.
,,Naruto na mě určitě už bude čekat venku," vymluvil se rychle Sasuke a spěšně sebral batoh pod stolem, aby si následně jeden jeho popruh přehodil ledabyle přes rameno, ,,dneska na mě nečekejte, jdu po škole k němu, budeme hrát videohry."
,,Taky bys ho někdy mohl pozvat zase k nám. Trávíte spolu docela dost času," pousmála se na něj černovláska.
Sasuke trochu nesouhlasně nakrčil obočí. Poslední Narutova návštěva u nich doma proběhla asi před dvěma měsíci a doteď se z ní pořádně nevzpamatoval. Probíhalo to v celku pohodově, bavili se, zahráli si na Xboxu, prostě klidné odpoledne. Než jeho matka trvala na tom, aby blondýnek zůstal i na večeři. A tam se to všechno totálně sesypalo. Sasuke si myslel, že když mají na návštěvě hosta, matka i otec se zdrží všech pikantních a občas trochu nechutných poznámek, týkajících se jejich práce. Otci to došlo, ale jeho matce ne. Absolutně se nestyděla vyzvídat od Naruta podrobnosti z jeho sexuálního života. Kdy měl první erekci s úspěšným zakončením, na co myslel, zda pravidelně masturbuje a podobně. S lišáckým úsměvem svoji zvědavost zamaskovala za to, že dělá pro svou práci jakýsi průzkum. Sasuke se ještě nikdy necítil tak trapně jako tehdy. Předčasně spakoval sebe i svého nejlepšího kamaráda a hodně rychle se vytratili z rodinné večeře pryč. Překotně se mu omlouval za chování jeho matky, dokonce ho dvakrát pozval na jeho oblíbený ramen, aby věděl, že tu omluvu myslí vážně. Taky se mu to pekelně prodražilo. Ale Naruto to bral s humorem. Díkybohu.
,,Ehm, domluvím se s ním," odkašlal si nakonec a pak se z jídelny rychle vytratil.
V chodbě se rychle obul, popadl školní sako a prásknu za sebou dveřmi. Už aby byl plnoletej a mohl se odtud co nejrychleji odstěhovat, protože tohle už moc dlouho nevydrží.
-
Jak černovlásek předpokládal, jeho kamarád na něj opravdu už netrpělivě čekal, ostatně jako každé ráno v tuhle hodinu už několik dlouhých let, co spolu chodili do školy. Ležérně se opíral o zídku na protější straně ulice, hlavu sklopenou, až mu zlatavé prameny padaly do obličeje a něco ťukal do telefonu, avšak když uslyšel bouchnutí domovních dveří, schoval ho do kapsy a na tváři se mu rozlil spokojený úsměv. Rozpohyboval své končetiny a vyrazil mu naproti. Pomněnkově modrýma očima přejel přes jeho výraz a pobaveně nakrčil obočí.
ČTEŠ
Erotická poradna Uchihy Sasukeho [SasuNaru] ✓
FanfictionHlavní pár: SasuNaru Vedlejší pár: ItaDei, KibaHina, LeeGaa, KakaIru, SakuIno, ShikaTema, Asuma/Kurenai Hlavní postavy: Naruto, Sasuke, Vedlejší postavy: Itachi, Deidara, Kakashi, Iruka, Sakura, Ino, Temari, Shikamaru, Asuma, Kureni, Gaara, Lee, Ki...