Důležitost komunikace

701 92 14
                                    

“T-teda ten kamarád, samozřejmě!” vykoktal ze sebe hnědovlasý učitel v mžiku, když jej najednou přešel veškerý vztek a když mu došlo, že se právě nejspíš šeredně prokecl, a snažil se to ještě nějak zachránit, aby nebyl svému studentovi pro smích, “Ten kamarád-”

I když Sasuke věděl, že to není zrovna dvakrát slušné, jen se pousmál a skočil mu do řeči. “Ten kamarád je předpokládám vážně blízký, jinak by vám takové osobní věci nejspíš neřekl, že?” nadhodil ve snaze, mu z jeho situace trochu pomoci. Samozřejmě, že věděl, že mluví  o sobě a i Irukovi bylo jasné, že zrovna Uchiha nebude takový idiot, aby se tak trapnou historikou nechal uchlácholit, ale pro dobro jich obou se rozhodl, udělat mu radost a pokračovat v jeho krytí.

Starší muž jemně zčervenal, ale nesměle kývl a nervózně přehodil nohu přes nohu, aby se trochu uklidnil.

“Ano, p-přesně tak. Vlastně je to nejlepší přítel, známe se od útlého dětství a mě rve srdce vidět ho, jak se trápí,” pokračoval ve lži. Na vteřinu strnul, až vypadal, jako že přemýšlí, než několikrát zamrkal. “Myslím, že si něco takového nezaslouží. Je hodně citlivý a dost svého partnera miluje. Dal by za něj ruku do ohně a splnil by mu každé přání, které by mu na očích viděl, ale to by s ním nejdřív musel mluvit!”

Umino sám sebe nepoznával. Normálně nebyl schopen se nikomu svěřovat, dokonce ani vlastní rodině a vždycky z něj i ty nejtriviálnější věci lezly jako z chlupaté deky, ale teď, když předstíral, že vlastně mluví úplně o někom jiném, mu připadalo, jako kdyby se od svých vnitřních nejistot a útrap oddělil a dokázal na ně koukat s odstupem, mluvit o nich a debatovat.

Sasuke ho s rukama složenýma v klíně pečlivě poslouchal a v hlavě mu mezitím, co druhý tiše a klidně vyprávěl, běžel černobílý film, jehož prostřednictvím si představoval všechno, co mu hnědovlasý říkal. Na vteřinu se zamyslel nad tím, co o svém učiteli angličtiny vlastně všechno ví a skoro automaticky si do role jeho přítele, tedy přítele jeho kamaráda, samozřejmě, doplnil obličej staršího vyučujícího, Hatake Kakashiho. Ti dva dříve chodívali všude spolu, většinou měli společný dozor na chodbě a vídával je také u stejného stolu ve školní jídelně, avšak pravdou bylo, že v poslední době si nějak nepamatoval, že by se pohybovali ve vzájemné blízkosti.

Když se jeho kantor utišil, tmavovlásek jen kývl hlavou a několikrát zamrkal.

“Pravdou je, že komunikace ve vztahu je neuvěřitelně důležitá a může začít váznout kvůli mnoha věcem. Pokud má partner vašeho přítele pocit, že to mezi nimi stagnuje, rozhodně je to závažné a je potřeba, to řešit. Nenásilně, samozřejmě. Já osobně nemyslím, že lézt někomu do soukromí je dobrý nápad. Ten muž by se mohl rozzlobit, víte přece, jací mi chlapi jsme. Když by se mu přiznal, že mu narušil jeho soukromí, mohlo by se všechno ještě zhoršit.”

Iruka v ten okamžik nevypadal, že by ho mladík potěšil, ba naopak působil ještě o několik odstínů víc bledě než předtím. Zoufale rozhodil rukama a zamračil se.

“A co má teda dělat?! Všechny ty věci, co tam našel, ho hrozně vyděsily!” vyjekl, až skoro zapomněl, s kým tady a teď právě sedí, že se nejedná o žádného profesionála, ale pouze o jeho žáka.

Uchiha si pro sebe jemně kývl, bylo to tady!

“Dokud přesně nevím, o co-”

“Latex!” vyhekl rychle hnědovlasý, “Hromada latexových oblečků, spousta různejch bičíků, plácaček, klipsů na bradavky, anální kolíky a-”

Sasuke rychle zvedl ruce do vzduchu. “Dobře dobře dobře, chápu!” vyjekl, aby ho zastavil v popisu a sám ve tvářích jemně zčervenal, když si představil, čemu Hatake Kakashi dává v posteli přednost. Musel uznat, že pokud se vážně jednalo o něj - a on o tom byl naprosto přesvědčený, že ano -, tak se šedovlasý vážně nezdál. Nikdy by neřekl, že se pod maskou mile působícího vyučujícího skrývá takové prase, ale když to vzal kolem a okolo, tichá voda břehy mele, no ne?

Erotická poradna Uchihy Sasukeho [SasuNaru] ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat