Hnědovlasý středoškolský učitel se trápil dalších několik dní, během nichž sbíral odvahu, si se svým partnerem promluvit. Již několikrát stanul na prahu dveří do obýváku, když Kakashi zrovna zíral na nějaký přihlouplý film nebo seriál v televizi, a už už otevíral pusu, aby se mu svěřil, co našel v jeho notebooku, samozřejmě naprosto omylem, a řekl mu, jak moc ho to zjištění trápí a zda s tím spolu nemůžou něco udělat, ale jakmile jen otevřel ústa, nevyšlo z něj nic než jen chraptivé kvílení, jako kdyby najednou nebyl schopen slova či zcela ztratil schopnost mluvit. Místo toho jen zůstal zírat na jeho šedou kštici, než se prostě otočil, vzdal to a odešel do ložnice.
Když se to ale opakovalo už popáté za poslední dva týdny, nemohl jinak, než nad sebou nechápavě zavrtět hlavou. "Jsi ubožák, Iruko," zamručel si sám pro sebe, když si jedno deštivé odpoledne po práci balil věci, skládal je do hnědé oprýskané brašny přes rameno, aby se konečně mohl sebrat a jít domů.
Ještě naposledy zkontroloval prázdnou třídu, zda žádný z jeho studentů někde něco nenechal nebo nezapomněl a vyrazil do kabinetu, obléct si lehkou jarní bundu a boty na ven, aby se mohl vydat domů. Domů do tichého a smutného bytu, kde už se vůbec necítil šťastný. Zhluboka si povzdechl, zvedl se, pečlivě za sebou zašoupl židli a rozešel se ke dveřím. Tiše jako myška vyplul na chodbu, zavřel za sebou a chtěl pokračovat dál, když ho v pohybu zarazil nepříjemný zvuk skřípání židle o podlahu. Překvapeně se otočil do chodby za sebou, několikrát nechápavě zamrkal a sklopil pohled, aby zjistil, kolik je vlastně hodin.
17:45
Se zájmem se podrbal v hnědých vlasech stažených do culíku, nakrčil obočí a vydal se za zdrojem toho zvuku, zvědavý, co se v leta nepoužívané učebně vlastně děje. Bylo už vážně docela pozdě, takhle navečer se tu obvykle nikdo nevyskytoval, kromě pár učitelů, kteří si nechtěli brát práci v podobě opravování seminárek či testů domů, a to i tak většinou odcházeli mnohem dříve. On sám se domů nijak výrazně netěšil, a tak prostě nepospíchal.
Trvalo mu několik sekund, než konečně došel až k učebně a znovu překvapeně mrkl, když zjistil, že dveře dovnitř jsou pootevřené. Dlouhými prsty je chytil za kliku a otevřel, aby načapal toho výtržníka, co si zde nejspíš připravuje nějaký hodně pikantní kanadský žertík, zcela připravený, ho pokárat a poslat domů, když se zasekl na místě mezi futry. Černý pohled mu padl na tmavovlasého Uchihu, který zrovna zavíral okno a vypadalo to, že se stejně jako on chystá domů.
"Ah, Iruko-senseii," otočil se na něj Sasuke a do ruky popadl školní batoh, "Nečekal jsem, že ve škole ještě někdo bude. Akorát se chystám domů z... debatního kroužku."
Umino v ten jeden jediný okamžik zbystřil a narovnal se jako pravítko. Vzpomínkami se vrátil ke dni, kdy nedopatřením zaslechl soukromý hovor svých žaček a kousl se do rtu. Tmavým, ale i přesto nevinným pohledem nezištného muže jej přejel od hlavy až k patě a silně stiskl ruce v pěst. Už nějakou dobu uvažoval o tom, že se objedná k nějakému psychologovi, nebo rovnou sexuologovi, aby s ním svůj problém s přítelem probral, ale většina z nich byla pekelně předražená. A teď před ním stál nejmladší syn Fugaka a Mikoto Uchihových, dvou nejlepších sexuologů v celé Konoze. Byla to neuvěřitelná příležitost, které mohl využít!
Ale vážně se chtěl s osobními věcmi svěřovat sedmnáctiletému studentovi? Byl jeho učitel, pro Jashina! Co když si to ten mladík nenechá pro sebe a vyslepičí to svým spolužákům, kteří se mu budou posmívat? A co hůř, co když se to dostane až ke Kakashimu? Stačilo, aby na to jen pomyslel v obličeji zbledl na odstín křídy.
Z přemýšlení ho vytrhl až Sasukeho starostlivý hlas.
"Je vám dobře, senseii?"
-
ČTEŠ
Erotická poradna Uchihy Sasukeho [SasuNaru] ✓
FanfictionHlavní pár: SasuNaru Vedlejší pár: ItaDei, KibaHina, LeeGaa, KakaIru, SakuIno, ShikaTema, Asuma/Kurenai Hlavní postavy: Naruto, Sasuke, Vedlejší postavy: Itachi, Deidara, Kakashi, Iruka, Sakura, Ino, Temari, Shikamaru, Asuma, Kureni, Gaara, Lee, Ki...