Koláč

820 83 16
                                    

Poté, co se oba pořádně dobře nadlábli v Ichiraku ramen, který čirou náhodou stál v půli cesty k Narutově domu, se konečně přesunuli k domluvenému hraní videoher. Trvalo asi patnáct minut, než se z restaurace dostali pěšky až do oblasti s mnoha bytovými domy a paneláky. Tato čtvrť byla od té Sasukeho jen tři zastávky městským autobusem, ale i tak byl společenský rozdíl mezi oběma oblastmi do očí bijící. Zatímco si starší z chlapců užíval obrovské vily s prostornou zahradou, do níž několikrát týdně docházela uklízečka a zahradník starající se o to, aby byl venek jejich pozemku krásně upravený, blondýnek se musel spokojit s malým bytem v jedenáctém patře na místním sídlišti.

Černovlásek si moc dobře pamatoval, že jeho kamarád tenkrát dost dlouho mlžil o tom, kde bydlí, jelikož se za podmínky své životní úrovně strašně styděl. Přece jenom Sasuke pocházel z dost bohaté rodiny, která si mohla dovolit úplně všechno. Oba jeho rodiče byli vysoce postavení sexuologové, kteří radami jiným lidem vydělávaly hromady peněz, kdežto ti Narutovi byli pouzí účetní, kteří se spokojili s životním minimem v podobě třípokojového bydlení. Nebylo to sice nic moc, ale jemu to popravdě nikdy nevadilo.

Pokaždé byl velice rád, když ho blonďák pozval domů. Jistě, v létě to v posledním patře hned pod střechou bylo vlivem neúprosných veder takřka k nevydržení a v zimě naopak měli co dělat, aby to tam vytopili alespoň na snesitelnou teplotu, ale bylo mu to jedno. Vždycky, když překročil práh jejich domova, udeřila ho do nosu příjemná vůně skořice a zeleného čaje, nehledě na to, že mateřská a otcovská láska na něj sálala ze všech strach. Nejprve, když tu byl tenkrát poprvé, mu to nebylo moc příjemné, jelikož mu bylo líto, že jeho vlastní rodiče měli osobní přístup úplně ke všem, ale k vlastním dětem jim to úplně moc nešlo. Nemohl si pomoct, ale strašně mu tehdy záviděl.

Když ale Kushinu s Minatem poznal trochu lépe, jejich skoro až nakažlivému optimismu prostě nemohl odolávat. A vzhledem k té katastrofě, co Uchihovci předvedli, když pozval Naruta k sobě, se raději scházeli u něj. Nebylo to perfektní místo, ale svým způsobem bylo prostě dokonalé.

Ten den spolu hráli videohry snad až do sedmi do večera, než se Sasuke omluvil, že musí jít domů, jelikož si ještě musí udělat úkoly, slušně se rozloučil a odešel. Když pak plavovlásek konečně dorazil za rodiči do kuchyně a posadil se k malému, kulatému stolku, u nějž už seděl Minato s novinami v rukou a četl si nějaký jistě velice zajímavý článek, unaveně vydechl.

"Už aby byl víkend, ttebayo!" postěžoval si a modrýma očima přejel po rusovlásce, která zrovna k večeři připravovala tousty, "Už to bude? Mám hlad jako vlk!"

"A ty úkoly nemáš?" podíval se na něj skrze papírové, popsané listy druhý blondýn a nakrčil obočí.

"Ne," zalhal Naruto a pokrčil rameny.

"Už jsi se Sasukem mluvil, zlatíčko?" zeptala se ho Kushina, otočila se na něj přes rameno a mírně se na něj usmála. Pak vzala do rukou dodělané jídlo a položila ho na stůl před oba blonďaté muže, než pohledem zastavila na manželovi, "Schovej ty noviny, jde se jíst!"

On si jen povzdechl, ale nakonec je přece jen složil a položil je na parapet okna, které měl přímo za sebou.

"Ne," zamručel nejmladší v místnosti, "A nemyslím, že se k tomu někdy v tomhle životě dostanu. Sasuke rozumí víc jiným lidem, než těm, kteří jsou mu nejblíž. Sám si nikdy asi ničeho nevšimne a já mu to rozhodně říkat nebudu."

"Jestli ho máš rád, měl by o tom vědět," namítla šedooká a složila ruce na hruď.

"Ani nevím, jestli je vůbec na kluky. Nebo na cokoliv. Občas si říkám, jestli není prostě jen ztracenej případ. Nebo asexuál," povzdechl si, "Teď třeba bude radit lidem ve škole s jejich vztahy. Když se ale něco týká jeho, je jak slepej."

Erotická poradna Uchihy Sasukeho [SasuNaru] ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat