Šmejdění

772 82 23
                                    

Když ten den hnědovlasý učitel angličtiny konečně dorazil domů, velice se těšil, až si odpočine, nejlépe se sklenkou bílého vína na gauči se svojí drahou polovičkou, při nějakém pěkném rodinném filmu. Avšak jakmile se za ním zaklaply dveře jejich malého, ale útulného bytečku, lehký úsměv, který mu až do té doby hrál na tváři, okamžitě povadl. Všemi místnostmi se místo mírného šumu televize, nebo zvuků každodenního života, neslo jenom hrobové ticho. Obličej se mu téměř okamžitě stáhl do rozčarované grimasy, když mu došlo, že jeho partner byl zase v tahu. Tenhle týden už asi potřetí.

Dlaní si unaveně promnul obličej, utrápeně vydechl, sundal si boty, jež ihned poté uklidil do botníku a vyrazil do kuchyně, udělat si kafe a zároveň si potvrdit svojí teorii, že Kakashi byl zase někde v háji. Na vteřinu se zastavil u jedněch z otevřených dveří, hnědočernýma očima nakoukl do tichého a prázdného obýváku, znepokojeně si sám pro sebe zavrtěl hlavou a pokračoval dál.

Když měl černou kávu hotovou, přesunul se do obývacího pokoje a posadil se do křesla. Na vteřinu svlažil plné, narůžovělé rty ve vařící černočerné tekutině plné kofeinu, div se mu kůže na měkkých polštářcích neuškvařila a pak položil hrneček na konferenční stolek. Zrak mu téměř okamžitě padl na milencův zaklapnutý notebook, ležící jen kousek od něj. Silně stiskl zuby, až o sebe nepříjemně zaskřípaly a zavrtěl hlavou. Na tohle by neměl myslet, nebyl přece žádný stalker!

Avšak na druhou stranu ho už unavovalo, jak se k němu jeho přítel a učitel japonštiny v jedné osobě choval. Vždycky mezi nimi bylo všechno v pohodě. Znali se už pěknou řádku let, jelikož na zdejší konožské střední škole učili oba už opravdu hodně dlouho. Ze začátku byli pouze přátelé, ale časem oba poznali, že je mezi nimi něco víc. A tak se dobré přátelství postupem času přeměnilo do romantického vztahu. Prvních několik let bylo vše v pořádku, ale v několika posledních měsících měl pocit, že se mu Hatake měnil před očima.

Nikdy dřív mu nepřišel jako typ, co by dokázal někoho podvést, ale Iruka měl nyní strach přijít domů ze školy dřív než normálně, aby ve své posteli náhodou nenašel nějakého cizího chlápka, nebo třeba ženskou. V tom lepším případě byl prostě doma sám, protože Kakashi se potuloval bůhví kde. Měl sto chutí, se jej na to zeptat, ale nemohl! Nebyl zvyklý dělat scény, nebo dokonce zle, jen na základě vlastního instinktu. Třeba se mýlil, třeba vůbec o nic nešlo, ale... proč se cítil tak strašně špatně?

Oči mu opět ulpěly na notebooku. Několik sekund přemítal, zda to má, či nemá udělat, než nakonec silně stiskl dlaně v pěst, natáhl se pro laptop, otevřel jej a okamžitě vyhledal naposled navštívenou historii, aby konečně zjistil, zda měl pravdu, nebo zda se mýlil.

Jakmile však otevřel první stránku, zděšeně vykulil tmavé hloubky a nevěřícně vydechl. "C-co to s-sakra je?"

***

Uběhly dva týdny a situace mezi dvěma nejlepšími přáteli, Sasukem a Narutem, se vůbec nelepšila. Plavovlásek, přesně, jak řekl, se snažil trávit všechen momentální volný čas se svými ostatními kamarády, mezi které nyní přibyl i Sai, kvůli čemuž se nejmladšímu Uchihovi otvírala kudla v kapse. Neměl toho kluka rád už dávno předtím, ale teď byl stoprocentně přesvědčený, že ho nenávidí a že mu z Jashin ví jakého důvodu přeje pomalou a bolestivou smrt.

Jediné, co Sasukeho s modrookým chlapcem nyní spojovalo, byla jejich malá erotická poradna. Naruto, který se s ostatními spolužáky bavil rozhodně víc, než jeho obchodní partner, mu každých několik dní dohazoval nové a nové případy k řešení, avšak během posledních pár týdnů se jejich kroužek rozkřikl natolik, že někteří z nich už chodili rovnou za černovláskem, aby se objednali.

Erotická poradna Uchihy Sasukeho [SasuNaru] ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat