Popadl Sasukeho za límec trika a táhnul ho ze třídy, která o vteřinu později propukla v enormní halas, kdy všichni museli Saie dozajista obklopit jako hejno hus a začít ho litovat, pryč. Nejlépe někam do soukromí.
Sasuke poprvé za svůj život pocítil, jaké to je, když ho někdo za sebou táhne jako balónek na provázku a ani ho v tu chvíli nenapadlo nějak protestovat.
Blondýnek ho zatáhnul za jeden roh, kde se nacházela počítačová učebna, která byla první hodinu prázdná a prudce s ním zacloumal.
,,Co to kurva mělo znamenat?!“ vyštěknul na něj a vztekle ho od sebe odstrčil.
Trapnost a hanbu začala okamžitě nahrazovat spalující agrese a vztek. Na čele mu vyskočila obrovská tepající a namodralá žíla, a měl sto chutí do něčeho nebo do někoho praštit.
,,Víš, jak teď kurva vypadám?! Víš, jak vypadá on?! Jak se musí cejtit?! Já se tam kurva ani nemůžu vrátit, jak je mi trapně!“ rozštěkal se na něj jako pes bránící svůj pozemek.
-Když hnědovlasý učitel toho rána jel do školy, pohodlně usazený na sedadle spolujezdce, ve tváři mu hrál přívětivý spokojený úsměv. Po celou dobu převážně zíral ven z okna, ale čas od času se rozněžnělým pohledem zadíval na svého partnera sedícího za volantem a něžně jej nehty poškrabkal po ruce ovládají řadící páku. Druhý se na něj vždy jen jemně pousmál, než se opět začal věnovat řízení. Jejich byt nebyl od školy moc daleko, takže ve většině případů prostě chodili pěšky, ale tentokrát se rozhodli, použít vůz a zvolit delší vyhlídkovou trasu. Dříve jezdili na podobné vyjížďky dost často a oba museli uznat, že jim to chybělo. Chyběl jim čas, který spolu dříve trávili.
Iruka mírně zaklonil hlavu a ústa se mu roztáhla do širokého úsměvu. Od chvíle, co zjistil, že ho starší nepodvádí, mu přišlo, že se vznáší na obláčku kdesi na nebesích. Byl šťastný jako blecha a najednou mu přišlo, že v životě nic jiného nepotřebuje. Jistě, stále jej trochu zaráželo to, co se dozvěděl, ale po rozhovoru se Sasukem a hlavně po tom, co se Kakashi přiznal, se mu najednou nějak líp dýchalo a lépe se do svého milence dokázal vžít a pochopit, proč toužil v oblasti sexu po něčem novém a hlavně proč se mu to bál říct. Vždycky na tyhle věci zíral skrz prsty, a tak se nebylo čemu divit. V několika posledních týdnech nad tím ale přemýšlel a zjistil, že šlo z valné části hlavně o strach z nevědomosti.
Najednou jako kdyby se ale už vůbec nebál. Jistě, nějaký osten strachu v něm asi vždycky zůstane, ale když to vzal kolem a okolo, spíš by to přirovnal ke stydlivosti. Již několik dní přetrvávající radost a náhlá odvaha ho donutily, otevřít ústa a přednést šedovlasému svůj smělý nápad.
“Jestli chceš, někdy bys mě tam mohl vzít,” nadhodil samovolně, jako by se nechumelilo.
Druhý se na něj nechápavě otočil a pravou nohou lehce zašlápl plyn, když zaznamenal úsek, kde se mohlo jet sedmdesát.
“No… do toho sadomaso baru,” upřesnil hnědovlasý a jeho líce jemně zčervenaly.
Jakmile to Kakashi zaslechl, vytřeštil oči a prudce dupnul na brzdu, jak jej ta na první pohled téměř nevinná žádost neuvěřitelně šokovala. Dřív, než se vůbec stačil vzpamatovat, se kdesi za nimi ozvalo hlasité troubení a nadávání cizího řidiče, který to do nich právě málem nabořil.
“C-cože jsi to říkal?” otočil se na něj naprosto strnule a v jednom z víček mu nepříjemně zatikalo, “T-to jako vážně?”
Umino jak pokrčil rameny. “Proč ne? Očividně ti na tom dost záleží… A i když… i když na tyhle věci moc nejsem, tak vážně oceňuju, že ses mi svěřil a chtěl bych ti porozumět. Chtěl bych vidět, co se ti na tom tak líbí. Nebo ti to nepřijde jako dobrý nápad?” ke konci svých slov na vteřinu posmutněl.
ČTEŠ
Erotická poradna Uchihy Sasukeho [SasuNaru] ✓
FanfictionHlavní pár: SasuNaru Vedlejší pár: ItaDei, KibaHina, LeeGaa, KakaIru, SakuIno, ShikaTema, Asuma/Kurenai Hlavní postavy: Naruto, Sasuke, Vedlejší postavy: Itachi, Deidara, Kakashi, Iruka, Sakura, Ino, Temari, Shikamaru, Asuma, Kureni, Gaara, Lee, Ki...