Polibek

840 90 16
                                    

Naruto se zarazil a šokovaně zamrkal. Oči měl doširoka vytřeštěné a srdce mu odbíjelo skoro až nadpozemskou rychlostí. V okamžiku, kdy černovlásek stojící před ním vyslovil těch pět slov, by se v něm krve nedořezal. Zíral vykulenými, modrými šokovanými hloubkami přímo na něj a najednou, po všech těch letech, co se kvůli němu trápil, v něm četl jako v otevřené knize. Druhý chlapec na něj hleděl se vzteklým výrazem v obličeji a v černých diamantech se mu leskla emoce, u níž nikdy nevěřil, že by ji mohl zpozorovat zrovna na Sasukem. Byla to surová a nefalšovaná žárlivost a on měl najednou pocit, že jestli se na něj bude dívat ještě chvíli, spálí jej snad pohledem na popel. Zároveň ale nedokázal přestat. Uvnitř v nitru se mu téměř okamžitě rozlil rozněžnělý pocit lásky, který se téměř okamžitě obalil kolem jeho bolavého srdce a alespoň o ždibec zmírnil míru jeho momentálního vzteku.

"A od kdy ty rozhoduješ, kdo se ke mě hodí?" začal opatrně, stále lehce rozzlobený, protože mu bylo jasné, že momentálně vstoupil na velmi tenký led. Černovlásek před ním byl očividně vzteky bez sebe, i když se to v sobě snažil jako vždy potlačit a zůstat v klidu. To ale Naruto nechtěl. Chtěl, aby mu konečně ujely nervy a začal mluvit od srdce.

Uchiha složil ruce na hrudi a pohrdavě si odfrkl. "Pokud vím, tak to ty jsi mě navedl do tohohle nesmyslu s poradnou! Natlačil jsi mě do toho, protože sis očividně myslel, že na tyhle věci mám čuch, ale teď, když něco myslím smrtelně vážně, tak se začneš cukat?!" zavrčel.

Blonďák se zamračil. "A jak jsi to jako uhodl, že Sai se ke mě nehodí, hm?"

"Protože to prostě říkám!"

Naruto silně stiskl ruce v pěst. "Ty mi do života kecat nebudeš," zasykl, jak se v něm vztek opět pomalu rozhoříval. Nemohl si pomoct, ale jeho bývalý nejlepší přítel ho momentálně neuvěřitelně přiváděl k šílenství.

Sasuke se pobaveně uchechtl. "Nemám ti kecat do života, ale zároveň ke mě chodíš pro radu? To si trochu protiřečí, ne? Co kdybys konečně začal používat mozek, hm?" odsekl, jak se nejspíš snažil dloubnout do slabého místa, kterým již několik let byla jeho inteligence.

Uzumaki jej ale dostal přesně tam, kam chtěl. Prudce zavrtěl hlavou a jen se ušklíbl. "A co kdybys místo toho, abys mě tu urážel a nařizoval mi, s kým můžu a nemůžu chodit, nebo kdo se ke mě hodí a nehodí, prostě konečně přiznal, že žárlíš, Sasuke, hm?"

Tentokrát to byl on, kdo se pobaveně ušklíbal.

Sasukemu ale do smíchu nebylo. Stačilo, aby ta slova vypustil Naruto z úst, aby se zarazil a projelo jím mrazení po celém těle. Stejně jako plavovláskovi, i jemu se nyní srdce zběsile rozbušilo a krev mu začala tepat ve spáncích jako splašená. Dlaně se mu Jashín ví z jakého důvodu začaly potit a v ústech mu vyschlo. Zíral na kamarádův přidrzlý výraz i na to, jak jej propaloval jezerně modrými hloubkami a cítil, jak začíná ve tvářích rudnout. Kolena se mu roztřásla a měl pocit, že každou chvíli snad zkolabuje, a bůhví proč se cítil úplně stejně jako předešlý den, kdy od něj odcházel Sai a sdělil mu to zajímavou novinku, že ho Naruto nejspíš miluje. Jakési zvláštní, hřejivé úponky se pomalu, ale jistě začaly omotávat kolem jeho vnitřních orgánů, až se cítil, jako kdyby ležel v nadýchané peřince, ale dřív, než si to stačil plně uvědomit, se zatvrdil a ty pocity od sebe odehnal.

Ne!

Silně stiskl ruce v pěst a zaskřípal zuby. Udělal k mladšímu několik kroků a vztekle mu zasyčel do tváře: "Já-nežárlím-Uzumaki! A víš co? Je mi buřt, co s tebou bude. Klidně si poser život s tímhle debilně se usmívajícím hovadem! Já s tebou končím!" vyprskl, otočil se na podpatku a chystal se odejít.

Erotická poradna Uchihy Sasukeho [SasuNaru] ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat