Kumbál

758 90 32
                                    

Toho dne, jen několik málo hodin předtím, než Iruka poslal svému partnerovi nicneříkající a záhadnou zprávu a pak ho uprostřed vyučování vytáhl ze třídy, Naruto uháněl do školy, seč mu síly stačily. Od doby, co už nečekal na svého nejlepšího kamaráda a tu jednu jedinou pravou lásku v té samé osobě, povětšinou jezdil autobusem tak, aby byl ve škole dřív než on a aby stihnul spoj, v němž jezdívával Sai, s nímž si začínal v poslední době dost rozumět, avšak tentokrát si pozapomněl nastavit budík, aby chytil ten správný autobus. Místo toho, aby dalších patnáct minut čekal na další, vzal to raději po svých a běžel tak rychle, jak jen dokázal. Nebylo tedy divu, když už skoro u školy plnou palbou narazil do cizího člověka a zcela ho srazil k zemi.

"Hej, dávej sakra pozor, hm!" zaječel na něj muž, který si bolestivě třel poraněný loket a chystal se dát mladému teenagerovi pořádně za vyučenou, když zvedl hlavu a překvapeně zamrkal, "Huh, Naruto?"

Uzumaki, který se již připravoval ke zběsilému úprku, se jen prudce zarazil a zadíval se na muže před sebou.

"Deidaro!" vyjekl a omluvně začal mávat rukama, "Promiň, neviděl jsem tě! Nestíhám!"

S posledními slovy se zazubil a podal mu ruku, aby mu pomohl se zvednout.

Jmenovaný Deidara jí s chutí přijal, oprášil si zadek a pak pohodil dlouhými zlatavými vlasy.

"V pohodě, to se stane," usmál se mile.

"Co ty tady, ttebayo?" zeptal se rovnou mladší blondýn a zvědavě složil ruce v bok. To, že jde do školy pozdě a že své zpoždění nejspíš už nedohoní, mu bylo najednou úplně šumafuk. Deidaru, partnera Sasukeho staršího bratra, Itachiho, už nějakou dobu neviděl a kdyby se měl přiznat, docela se mu po něm stýskalo. Vždycky spolu dost dobře vycházeli a čas od času, když měli zrovna všichni čas, si ve čtyřech zašli třeba na ramen, nebo rovnou do kina.

"Ale," mávl drobnou ručkou starší a jen se zazubil, "V letňáku ve druháku máme povinný praxe, tak jsem zaskočil za vaším říďou a domluvil se s ním na další semestr, že bych u vás chvíli učil výtvarku. Ale dost o mě, jak se ti daří? Dlouho jsem tě neviděl, hm! Sasuke se zmínil Itachimu, že už spolu nekamarádíte, nebo co."

Plavovlásek posmutněl a jen zlehka pokrčil rameny. "Ale to zas ne, jen... jen jsem od něj potřeboval na chvíli pauzu, víš," zamumlal s pohledem sklopeným k zemi.

Dei jenom kývl a povzdechl si, v jezerně modrých hloubkách se mu zvláštně zablesklo, jako kdyby snad tušil, jaký kontext se za jeho rozmrzelostí skrývá.

"Uchihovští chlapi dokážou být občas pěkní ignoranti," mrkl na něj, "dokud si je nezkrotíš a neosedláš."

Uzumaki prudce zvedl hlavu a vykulil oči, pohled zabodl do uculujícího se dlouhovláska, než jemně zrudl. Vypadalo to, že natvrdlý byl opravdu jenom Sasuke.

"Není to ale tak, že bych s ním vůbec nepromluvil," přiznal nakonec Naruto, "klienty do poradny mu domlouvám pořád."

"Poradny? Jaké poradny?" zbystřil náhle druhý a tenkými prsty si prohrábl plavý ohon.

On ale jen mykl rameny. "Máme takovej kroužek ve škole, kdy Sasuke radí mladejm lidem v milostných a partnerských záležitostech. Z domova toho nachytal docela dost a už spoustě lidem pomoh', takže to jde dobře," vysvětlil, ale pak se zarazil, jako kdyby mu došlo něco důležitého, "ale myslím, že jeho rodiče o tom nic nevědí, tak o tom prosím pomlč. Sice mě štve, ale nechci, aby měl problémy."

Dei si třemi sevřenými prsty přejel přes ústa. "Mlčím jako hrob. Tak už padej, ať nepřijdeš pozdě."

"To už jdu stejně, ale máš pravdu. Tak se měj!" zazubil se a o vteřinu později se rozběhl směrem ke škole.

Deidara za ním zůstal jen zvědavě hledět.

Tak poradna, hm?

O několik hodin později

Dřív, než se nicnetušící Kakashi stačil nadát, zatáhl ho hnědovlásek do kumbálu pro uklízečky a natiskl ho na zeď tak prudce, až mu to skoro nebylo podobné.

-

Kakashi naprosto netušil, co to do jeho partnera vjelo a kde se to v něm vůbec vzalo. Byl zvědavý, co se to děje. Jen netušil, jestli by měl být za tohle trochu pubertální zatáhnutí do kumbálku rád, nebo ne. Chtěl s ním přece mluvit, něco mu říct a pokud to nešlo říct jednoduše na chodbě, muselo to být nejspíš něco nepříjemného. A to se Kakashimu rozhodně nelíbilo. Polilo jej mírné zděšení nad tím, že by mu snad chtěl oznámit konec jejich vztahu, nebo ještě hůř to, že přišel na to, na čem potajmu ujíždí. Nevěděl, co by bylo horší, ale kombinace obojího byla naprosto devastující.

,,Už mi řekneš, co se to děje?" vydechnul trochu zaraženě a zmateně hleděl na hnědovláska, který měl sklopenou hlavu, takže mu neviděl do obličeje a nemohl tak odhadnout, co se mu vlastně honí hlavou.

Iruka jedním pohybem ruky dozadu nahmatal na stěně vypínač a osvětlil kumbálek se spoustou náčiní pro uklízečky a nějakými krámy, které si sem odložil školník. Natáhnul se trochu dál za sebe a zavřel za nimi dveře, které pak otočným kovovým klíčem, který byl umístěn nad klikou, zamknul.

Beze slova a bez jediného pohledu do obličeje svého partnera, udělal několik kroků vpřed, natáhnul ruce před sebe a dotknul se pevné a rychle se zvedající hrudi druhého muže. Zatlačil a pozpátku jej dostal až ke stěně, o kterou se druhý musel opřít zády. Nechtěl se mu dívat do tváře, protože se bál toho, že všechno jeho sebevědomí a chtivost uskutečnit ten plán by byla rázem ta tam. Sám byl z toho stydlivě zrudlý až na zadku. Se skousnutým spodním rtem sjel rozevřenými dlaněmi až o k opasku černých kalhot a začal jej rychle rozepínat. Ruce se mu nervozitou třásly a nešlo mu to tak dobře jako jindy, když byli v klidu a v soukromí doma, a taky na to byl patřičně nažhavený.

,,H-hej, c-co to děláš? Mluv se mnou!" vyjekl zmateně Hatake a zcela pozapomněl na to se bránit.

Nebo... Možná ani nechtěl...

,,Napadlo mě," špitl najednou Iruka a konečně se mu podařilo rozepnout pásek a dostat jej z kovové spony, ,,že bysme si to mohli trochu okořenit."

Knoflík kalhot provlékl očkem a stáhnul zip. Stále se neodvažoval vzhlédnout zrakem výš a setkat se s temným a hlubokým pohledem, ale už jenom to, že se Kakashi nebránil a opíral se zády o zeď jako přikovaný, mu do žil vlévala hřejivý pocit.

,,O-okořenit? J-jak to myslíš? N-neblbni, m-máme přece hodinu!"

Kakashi zcela jasně nechápal, proč se mu to snaží vymluvit. Vždyť to vlastně bylo to, po čem ve skrytu duše toužil. Chtěl, aby taky jednou Iruka převzal otěže trochu té dominantnosti a ukázal mu, že ho chce. Možná jenom před ním nechtěl vypadat jako úplně nadržený perverzní hovado.

Prsty se zahákly o lem kalhot a ve stejném tempu, kdy je pomalu stahovaly dolů, šel s nimi hnědovlasý učitel pomalu do kolen. Zrak měl pevně upnutý na pomalu se rýsující bouli v černých upnutých trenkách a potěšilo jej, že na tohle jeho partner začíná reagovat přesně podle jeho představ. V duchu se konečně přemluvil k tomu, aby zvednul hlavu a zahleděl se do jemně znachovělé tváře.

,,Mám snad přestat?" zavrněl tiše Umino a nosem se zlehoulinka rajcovně otřel a krví nalévající se mužství.

Hatake slastně zasyčel. V krvi mu začínal pumpovat adrenalin a horké vzrušení mu kolovalo celý tělem. Nejvíce se však soustředilo tam, kde měl momentálně jeho milenec přitisknutý nos.

,,Oh, bože, jen to ne!"

Erotická poradna Uchihy Sasukeho [SasuNaru] ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat