Odejdi, prosím

743 86 21
                                    

Plavovlasý sedmnáctiletý mladík vykoukl ze dveří na chodbu a nadšeně se zazubil, když za nimi spatřil stát nervózně vyhlížející Hinatu a naštvaně vypadajícího Kibu. Stačil mu jeden jediný pohled na blond spolužáka, aby se zamračil ještě víc a uraženě si odfrkl.

"Nemůžu uvěřit tomu, že jsem na tuhle bejkárnu vážně kejvnul!" zaprskal vztekle hnědovlásek a naštvaným pohledem přejel jak po své přítelkyni, která jen zaraženě stála na místě a snažila se přežít jeho běsnění, tak po Uzumakim, který ale na rozdíl od ní vypadal, že z toho všeho má docela dost dobrou srandu. Založil ruce v bok a nechápavě nad sebou samým zavrtěl hlavou. "Je to naprostá kravina. Měli bysme se na to vykašlat a jít domů! Svoje záležitosti si vyřešíme mezi sebou. A ne, aby nám pomáhal maník, kterej o nás dva roky vůbec nestál a předstíral, že neexistujeme!"

Mladá Hyuuga, plně rozhodnutá tohle všechno absolvovat, rychle přejela bílým pohledem přes svého nejlepšího kamaráda a zatvářila se dosti zoufale. Modrooký na to, jak měl obvykle dlouhé vedení, rychle pochopil a zavrtěl hlavou.

"Hele, tohle je dobrá věc. Jste spolu už mrtě dlouho a spíš se dostáváte víc a víc na tenkej led, než abyste spolu něco dokázali vyřešit. Tak si nechte poradit od někoho, kdo těm věcem rozumí," zamručel, "Jestli Hin miluješ, uděláš to!"

Jakmile to Inuzuka zaslechl, trhnul sebou a černým zrakem chvíli těkal ze své přítelkyně na kamaráda a zase zpět, než zachrčel a frustrovaně vyhodil ruce do vzduchu.

"Tohle je citový vydírání, není to fér!" zaskučel jako spráskaný pes. Jediné, co mu chybělo, byl huňatý ocas stažený mezi nohama, avšak místo toho, aby dál nadával, se rozešel ke dveřím, aby vlezl dovnitř, aby to měl nejdříve za sebou.

"A ještě něco," sykl Naruto v okamžiku, kdy se akorát těsně míjeli, a temně zavrčel: "Neber si Sasukeho do huby, je ti to jasný?"

"Nechápu, žes to s ním ještě nevzdal," odfrkl si místo toho druhý a pokračoval dovnitř.

Modrovláska kolem něj rychle prošla a omluvně se na něj podívala. "Promiň, je jen nevrlý," špitla, než zapadla dovnitř.

***

Sasuke, který do té doby čekal ve třídě, usazený v lavici, jež byla normálně vyhrazená pro vyučujícího, sebou lehce trhl, když spatřil, že do místnosti vstoupili jeho dva spolužáci, tichá a plachá, ale docela pohledná Hinata a dost nasraně a nekomfortně se tvářící Inuzuka. Sám pro sebe se zamračil a srdce se mu zběsile rozbušilo, když mu došlo, že po několika dnech plánování a představ toho, jaké to asi bude, až poradnu rozjedou, to bylo konečně tady. Kdyby se měl přiznat, raději by jako první vypomáhal spíš Temari s Shikamarem, protože i když byla o pár let starší Sabaku dost rázná, zase se tak moc neznali a bylo mu jasné, že k cizímu člověku by si nedovolila tolik, kolik k vlastnímu partnerovi. I když u ní těžko říct. Osobně jí viděl jen několikrát, když ho zlatovlásek dotáhl na nějakou ze společenských akcí, na níž se mu zrovna nechtělo. Jelikož byla o tři roky starší než oni a už dávno chodila na vysokou, neměli moc šancí se potkávat. Což znamenalo jediné - nemohla si na něj udělat špatný názor. A její přítel k němu měl vztah asi takový jako k ostatním - byl mu ukradený. Ostatně jako všechno a všichni.

Ale Kiba, to byl trochu jiný oříšek. Neměl ho rád snad už od prvního dne a nejspíš ho dosti iritovalo, že ho Sasuke prostě ignoroval. A nedalo se vůbec říct, že by se za ta léta jejich vztah nějak výrazně změnil. Spíš jen tak smutně stagnoval.

"Tak ať to máme za sebou," zamručel Inuzuka, kecnul sebou do lavice před černovláska a zatvářil se dosti otráveně. Jeho přítelkyně se tiše posadila vedle něj, ve tváři stále omluvný výraz. Ona sama se Sasukem neměla jediný problém.

Erotická poradna Uchihy Sasukeho [SasuNaru] ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat