Dobrá rada nad zlato

706 93 18
                                    

Hnědovlasý student vylétl ze židle jako čertík z krabičky, až se s tupým nárazem zřítila k zemi. V obličeji byl rudý jak rak a vypadal, že pokud každou chvíli nedostane infarkt, tak se mu minimálně uvaří mozek na kaši. Výhružně zvedl ukazováček a zařval: "To jako chceš říct, že mám malý péro, ty jedna buzno?!"

Sasuke nakrčil obočí, avšak jinak s ním jeho prudká reakce vůbec nehla. Ba naopak. Naprosto od něj, vzhledem k tomu, jak moc dobře ho znal, něco podobného očekával. Inuzuka byl trochu horká hlava, dřív jednal, než mluvil, což v některých situacích nemuselo být úplně na škodu, ale v mezilidských vztazích a navíc, když se snažil řešit milostné problémy s přítelkyní, to už bylo něco zhola jiného. Trochu mu svojí ohnivou povahou připomínal Naruta, ale ten na tom tak špatně ještě nebyl a čas od času se mu podařilo, používat mozek.

Pohledem rychle přejel po Hinatě, která byla chudák rudá skoro až na zadku a vypadala, že jí z jejího partnera nejspíš velmi brzy trefí šlak.

"K-Kibo, c-co to do tebe vjelo?!" vyjekla a dala si ruku před pusu, pak bílými hloubkami zalétla zpět k jejich momentálnímu terapeutovi, "P-promiň, Sasuke, j-já-"

"Ty se ho ještě zastáváš?!" vyjel na ní druhý chlapec v místnosti a nevěřícně vrtěl hlavou, "Neměla bys bejt spíš na mojí straně?! Řekl mi, že mám malý péro a že to v posteli neumím!"

S posledními slovy jí samým vztekem div nepoprskal, ale dřív, než dívka vůbec stačila něco říct, si Uchiha teatrálně povzdechl a protočil očima. Když si předtím myslel, že Inuzuka bude tvrdý oříšek, vůbec se nemýlil. Bylo to vlastně mnohem horší než předpokládal.

"Pokud tě to zajímá, jsem bisexuál, ale myslím, že kvůli mě tu dneska nejsme," zpražil ho a dřív, než se druhý stihl nadechnout k odpovědi, pokračoval, "Navíc, buzna se dneska opravdu neříká. Být tebou, dávám si na veřejnosti pozor na pusu, nebo bys mohl taky dopadnout hodně špatně. Jsou dvacátý léta jednadvacátýho století, tak se prober a začni používat mozek."

"Ty jeden-"

"Ale teď k věci. Je mi jasné, jak se cítíš. Jsi pohledný dospívající muž v nejlepších letech, hodně sportuješ a máš krásnou přítelkyni. Hraješ basket, že?"

"Jo, ale co to s tím má-," chystal se zeptat druhý černooký, jehož Hinata v ten okamžik akorát donutila, se znovu posadit, ale poradce pokračoval dál a nepustil ho ke slovu.

"Chápu, že v týmu už většina kluků, jak tomu říkáš, do někoho zasunula, ale nemusíš se přece chovat stejně jako oni, abys byl dobrý přítel a milenec. Stejně většinu z toho, co si mezi sebou v šatnách vypráví, si nejspíš vymysleli. Věděl jsi, že většina mladých mužů si svůj první sex ani neužije?"

"C-cože?"

Sasuke se chápavě usmál. "Je to tak. Všichni jsou moc hrrr, na nic se nepřipraví, nebo se naopak připraví až moc. Představují si spoustu věcí, třeba, že to bude jako v pornu a pak se šeredně zklamou, když zjistí, že ve skutečnosti to funguje jinak. Je mi jasné, že máš obavy a že se je snažíš skrýt, že nechceš, aby se ti ostatní smáli a chceš být cool, ale nezáleží spíš víc na tom, aby se s tebou Hinata cítila šťastná? Aby se vedle tebe ráno probudila s úsměvem na rtech a ne s traumatem, žes jí k něčemu donutil?" naléhal na něj, avšak smířlivým a klidným tónem, aby si to všechno uvědomil.

Mladší z chlapců chvíli zíral jak na něj, tak na Hinatu a všechen jeho vztek najednou vyprchal. Nahlas by to sice nepřiznal, ale ve skutečnosti to bylo přesně tak, jak říkal Uchiha. Všichni z týmu se po každém tréninku chvástali, kolik zadků, nebo pipin už vyšukali a on se za sebe děsně styděl.

Erotická poradna Uchihy Sasukeho [SasuNaru] ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat