Šedovlasý muž nemohl uvěřit svým očím. Opíral se o stěnu kumbálu a s hlavou skloněnou a s pootevřenými rty sledoval svého milence, jak se špičkou nosu zlehka tře o jeho již naběhlé mužství. Silně se otřásl po celém těle, když pocítil, jak na něj ústy horce dýchl a silně stiskl v dlani jedno z košťat, které se mu zrovinka podařilo nahmatat. Kousl se do rtu, když spatřil, jak se s ním jeho dlouholetý partner jemně mazlí a zalapal po dechu téměř pokaždé, kdy se jeho pokladu dotkl svými plnými, zarudlými rty. Musel uznat, že ten pohled v něm probouzel spoustu emocí, od neuvěřitelného nadržení a obrovské chuti, projet mu klackem celou tu jeho slušnou pusinku, až po hřejivé záchvaty silné radosti kolem srdce z nadšení, že se k něčemu takovému jindy nesmělý učitel vážně odhodlal. O něčem takovém snil už několik měsíců. Ne, že by ho jejich sex nebavil, ale po nějaké době zatoužil zkusit něco nového, a proto-
Z myšlenek ho vytrhl teplý vlhký dotek na jeho žaludu, který jej donutil zavrátit hlavu a překvapeně zasténat.
Umino klečící na kolenou pod ním se pousmál a musel uznat, že tohle bylo vážně na dobré cestě. I když se nejprve vážně styděl, musel uznat, že ho tohle celé začínalo taky pomalu vzrušovat a stačilo mu k tomu jenom to, že byl jeho přítel do minuty tvrdý jako skála. Navíc představa, že by je tam někdo objevil, byla až podivně vzrušující - díky bohu měli ale zamčeno a něco takového se stát nemohlo.
Přestal se ztrácet v myšlenkách a konečně pokračoval v rozdělané práci. Otevřel ústa, v nichž momentálně jako tu nejlepší a nejsametovější malinu ocucával Kakashiho žalud a vyplázl jazyk, přiložil ho až ke kořeni a celého jej olízl, až se mu ten těžký klacek opíral o kořen nosu. Ještě několikrát jej projel chtivým jazýčkem zezdola až nahoru a zase zpátky, než ho jedním ladným pohybem vsál do horké jeskyňky a uvěznil ho v sevření tváří. Tenké dlouhé prsty se mu mezitím rozběhly po jeho stehnech a začaly je hníst a masírovat, aby tak ještě víc přispěl k jeho uvolnění.
Zatímco jej jemně hladil kde se dalo a chvílemi neopomněl ani bříšky prstů nepatrně pohladit svraštělá a spermatem naplněná varlata, kmital chtivou pusinkou po celé jeho délce tak rychle, aby ho co nejrychleji udělal. Nechtěl se s ničím párat, doma se v dlouhém kouření většinou vyžíval, ale teď šlo hlavně o to, vykouřit ho dravě, rychle a nečekaně. Klouzal po tom macatém a horkém kusu orgánu jako po nejlahodnějším a nejlepším nanuku v nejparnějším letním dni a nezapomínal tvrdě sát, aby mu ukázal, že není pořád tak nudný, jak vypadá.
Prostorem se ozývalo tlumené sténání vycházející skrze Hatakeho pootevřená ústa doprovázené mlaskavými zvuky. Iruka svého partnera uspokojoval tvrdě a rychle, až se mu v koutkách úst hromadily sliny a stékaly mu po bradě. V okamžik, kdy se šedovlasý začal jemně třást, pochopil, že to nebude trvat dlouho, na vteřinu jej nechal s mlasknutím vyjet z úst a do vlhkého tepla vsál jednu z jeho koulí.
Kakashi sebou polekaně cukl, než se mu ve tváři objevil blažený výraz, strnul a v několika mocných výstřicicích se udělal přímo na hnědovlasého učitele.
***
Trvalo několik dlouhých okamžiků, během nich se starší z nich s vykulenýma očima a překvapenou grimasou stále vydýchával opřený o zeď, něž se dal konečně dohromady. Pohledem vyhledal Iruku, který si z hnědých pramenů vlasů zrovna snažil vyčistit zbytky spermatu a několikrát zamrkal.
"Za co to bylo?" zeptal se, když už bylo po všem a nehrozilo, že v tak rajcovním konání najednou přestane. Natáhl si kalhoty a hned, jakmile si zapnul poslední Knoflík, se jemně pousmál. "Takhle roztouženého jsem tě ještě nezažil."
ČTEŠ
Erotická poradna Uchihy Sasukeho [SasuNaru] ✓
FanficHlavní pár: SasuNaru Vedlejší pár: ItaDei, KibaHina, LeeGaa, KakaIru, SakuIno, ShikaTema, Asuma/Kurenai Hlavní postavy: Naruto, Sasuke, Vedlejší postavy: Itachi, Deidara, Kakashi, Iruka, Sakura, Ino, Temari, Shikamaru, Asuma, Kureni, Gaara, Lee, Ki...