O deset minut později dvojice mladíků již klepala na dveře kanceláře jejich postaršího, ale přesto dosti výkonného ředitele, který na místním gymnáziu učil snad ještě jejich rodiče. Několik okamžiků vyčkali, než se zpoza masivního ebenového dřeva ozvalo tiché dále. Jakmile vešli dovnitř, oba dva slušně pozdravili. Starší, vysoký muž s prošedivělými vlasy, sedící za velkým, tmavě hnědým stolem, na ně jen kývl a rukou jim pokynul ke dvěma připraveným židlím před sebou.
"Posaďte se, chlapci a řekněte, co vás trápí," pousmál se na ně zpoza dlouhého, úplně bílého vousu, propletl prsty obou dlaní do sebe a opřel si o ně bradu, čekaje, co z jeho dvou studentů vypadne, "Co je tak důležitého, že místo, abyste jako všichni ostatní utekli domů, rozhodli jste se ještě navštívit starého a šedivého dědka jako jsem já, hm?"
"My jsme totiž chtěli založit-!" chystal se všechno vyklopit nadšený Naruto, ale Sasuke byl rychlejší a tak, aby to Sarutobi neviděl, ho silně stiskl na stehně, až blondýn bolestivě vyhekl.
Uchiha nebyl idiot. Moc dobře věděl, že kdyby Hiruzenovi oznámil, že se chystá založit si na školním pozemku poradnu, kde by lidem radil ohledně jejich vztahů, sexuálního a milostného života, nejspíš by se jim i tak klidný ředitel, jako byl právě ten jejich, pěkně vysmál a pravděpodobně jim řekl, ať jen hezky sní dál. Přece jenom už měl svůj věk a byl ze staré školy, takže něco jako sexuální výchova mělo v jejich učebních osnovách dost velké mezery. Ne, on na to musel jít jinak, trochu víc mazaněji a chytřeji.
Aniž by si snad všímal Uzumakiho naštvaného zafunění a probodnutí jeho osoby pohledem, zlehka pozvedl rty a pokrčil rameny.
"Mysleli jsme, že by pro naší školu bylo přínosné, kdybysme zkusili založit nějaký debatní kroužek," řekl a trochu se zavrtěl, aby se v židli usadil o trochu víc pohodlněji, a zadíval se na staršího muže, jak se mu v očích zvláštně zalesklo.
"Tak debatní kroužek?" zeptal se tiše, spíš jakoby sám pro sebe, "To nezní špatně. Je pravda, že v poslední době tu moc kroužků nemáme. Učitelé si za tyhle aktivity začali účtovat až moc peněz a i když na tom nejsme špatně, tak nemáme na rozhazování."
"Tady bysme ani žádného vyučujícího nepotřebovali. Vlastně jsem myslel... že bych to ve volném čase vedl sám," navrhl, na moment se zarazil, jako kdyby přemýšlel nad něčím vážně nepříjemným a trochu se oklepal, než nakonec pokračoval, "Sám mám v mezilidských vztazích ještě nějaké mezery a myslel jsem, že by to mohla být taková oboustranná služba."
Hiruzen ho propaloval zvědavým pohledem a místy jemně přikyvoval. "Na případných odměnách bychom se pak samozřejmě domluvili, protože je to přece jenom dost velký závazek. Kolik studentů najednou by sis tak najednou v kroužku představoval? Deset? Patnáct?"
Sasuke se zamyšleně podrbal na temeni hlavy. "Vlastně jsem měl v plánu dělat tyhle konzultace čistě jen mezi čtyřma očima. Možná mezi šesti, záleží, jestli by si zrovna nepotřebovali s někým promluvit třeba dvě kamarádky... nebo tak. Ale na víc než dva lidi to najednou nevidím. Nebude to nic lehkého a soustředit se najednou na víc lidí by bylo dost náročné," řekl černovlásek a sledoval ředitelovu reakci.
-
Hiruzen si jej chvíli jenom tiše a zamyšleně prohlížel, jako kdyby čekal, že z něj snad vypadne nějaká další informace. Poté stočil zrak na druhého studenta, který momentálně zkoumal správné zastřižení svých nehtů na ruce, než aby vnímal celou konverzaci. Zřejmě se spoléhal na to, že to jeho kamarád celé odpřednáší. V duchu se musel ušklíbnout. Sice už měl nějaký ten vyšší věk, ale vola by z něj dělat přece jenom nemuseli. Tím, že vypadal jako starý dědek s jednou nohou už pomalu v hrobě přece neznamenalo, že neví nic o dnešní mládeži.
,,Říkáš jeden nebo dva?" pronesl zvědavě.
Spíš to byla jenom řečnická otázka, kterou se chtěl ujistit, že jeho naslouchátko v uchu zcela funguje.
,,To mi spíš přijde, jako kdyby si chtěl založit nějakou poradnu, než debatní kroužek."
S potěšením si všimnul, jak sebou blondýn zlehka trhnul a tiše se ušklíbnul, zato černovlásek o odstín zbledl, ačkoliv si myslel, že už to snad ani není možné. Vždycky byl až nezdravě pobledlý a kolikrát přemýšlel nad tím, jestli to je jenom jeho normální barva kůže nebo je mu chronicky špatně.
,,N-no, vlastně to možná trošku nějaký typ poradny připomíná," připustil nakonec mírně neochotně, že ho starý muž prokouknul, ,,ale bude se tam hlavně debatovat."
,,O problémech," doplnil jej Hiruzen a dovolil si na rtech vykouzlit malý úšklebek.
Sasuke se hryznul do vnitřku tváře. Nečekal, že by na to ředitel přišel až tak rychle.
,,Myslím si, že to asi není tak úplně špatný nápad," ozval se Sarutobi po chvilce trapnějšího ticha, ,,dnešní mládež má pořád nějaké problémy, jen o nich nechce mluvit s dospělými. Možná, když budou mluvit se sobě rovným, přineslo by to třeba do jejich života nějaké zlepšení. Jsi velmi inteligentní student, Sasuke, a pokud to budeš vést ty, vkládám do tebe veškerou důvěru, že to povedeš správně a smysluplně."
Tmavovlásek jenom tiše přikývnul. Možná měl jít s pravdou rovnou ven a nedělat kvůli tomu nějaké zbytečné okolky. Teď si přišel poněkud trapně.
,,Dobrá tedy... Kdy by si chtěl začít?"
***
,,Šlo to líp, než jsem čekal," zazubil se Uzumaki, když odcházeli z ředitelny již tichou školní chodbou, kde se sem tam mihnula jenom uklízečka.
,,Hn," zamručel Sasuke v odpověď.
Co jiného by mu na to měl povědět? Sám byl ještě trochu zneklidněný z toho, že na kamarádův přihlouplý nápad vůbec kývnul.
,,Půjdeme teda k nám a něco si zahrajeme? Nebo co by si chtěl dělat?" zajímal se blondýnek, když jeho kamarád stále mlčel a vypadalo to, že je myšlenkami úplně někde jinde.
,,Přemýšlel si vůbec nad tím, jak se o nás ostatní dozví? Nemůžeme nikde přece vyvěsit letáky s tím, že je tu otevřená poradna pro studenty, kterou vedu já," zabručel Sasuke a zcela ignoroval předchozí otázky.
Naruto pozdvihl obočí.
,,Nó," protáhnul a založil si ruce za hlavou, ,,dokopu za tebou Shikamara s Temari, když jim dobře poradíš, určitě to roznesou dál. Nebo aspoň Temari jo. Myslím, že bych se tam mohl snažit nalákat i Hinatu, ale kdo ví, víš jak moc je stydlivá... Ty se o klientelu nestarej, to nech na mě. Mám rozhodně větší přehled, než ty."
,,Jo, to máš asi pravdu," souhlasil s lehkým pokýváním hlavy černovlásek a podržel blondýnovi hlavní dveře, aby mohl vyjít ven jako první.
Na školním pozemku se nacházelo už jenom pár opozdilců, kteří se zdrželi ve škole kdoví proč, a na malém parkovišti už stála jenom tři auta. Vyšli mlčky před školní bránu a jako na povel se oba dva zastavili.
Sasuke se chvíli rozhlížel kolem sebe, než spočinul temnýma očima na svém nejlepším kamarádovi, který byl podivně roztěkaný.
,,Docela bych si dal ramen, co ty na to?" usmál se na něj mírně.
Blondýnova tvář se roztáhla do zářivého úsměvu.
Krásnou neděli!
Máme tady třetí kapitolu a rozhovor naší přátelské dvojice s ředitelem Sarutobim. I když si kluci mysleli, že je to jen starý a senilní dědek, není Hiruzen zas až tak sto let za opicema, aby mu nedošlo, o co jim jde.
Debatní kroužek, neboli Poradnu, mají tedy schválený.
Otázkou zůstává - bude k Sasukemu vůbec někdo chtít chodit? A jak se změní jeho vztah s Narutem, když spolu začnou "pracovat"? :3
Moc děkujeme za veškerou odezvu u minulé kapitoly :3
Uvidíme se ve středu.
Vaše Naruko & Majo
ČTEŠ
Erotická poradna Uchihy Sasukeho [SasuNaru] ✓
FanfictionHlavní pár: SasuNaru Vedlejší pár: ItaDei, KibaHina, LeeGaa, KakaIru, SakuIno, ShikaTema, Asuma/Kurenai Hlavní postavy: Naruto, Sasuke, Vedlejší postavy: Itachi, Deidara, Kakashi, Iruka, Sakura, Ino, Temari, Shikamaru, Asuma, Kureni, Gaara, Lee, Ki...