Sasuke se na svého podobně vypadajícího spolužáka několik okamžiků jen nicneříkajícně díval s naprosto kamenným výrazem ve tváři, ale v hlavě mu to šrotovalo o sto šest. Měl sto chutí, poslat toho pablba prostě a jednoduše do prdele a dát mu jasně najevo, že Uzumaki není k mání, protože to byl jeho dobrý a vlastně nejlepší přítel, který si rozhodně zaslouží mnohem víc, než co by mu on, Sai, mohli poskytnout. Místo toho se ale jen po pár sekundách donutil, soucitně se pousmát a kývnout hlavou na souhlas, že mu tedy pomůže.
Pořádně se na židli narovnal a propletl prsty obou dlaní do sebe, aby si tak ještě víc přidal na důležitosti. Normálně si před nikým vůbec na nic nehrál a snažil se být co nejpřirozenější, ale tady a teď to bylo něco jiného. Rychlým pohledem přejel jeho ustaranou tvář a už se nemohl dočkat, co jeho rady všechno způsobí. Pokud mu to vyjde tak, jak si to plánoval, chudák Sai se bude po zbytek školního roku bát chodit mezi lidi.
"Dobře, poradím ti," kývl hlavou nakonec na souhlas.
Druhý mladík zvedl hlavu a vytřeštil oči. "Fakf?! Máš nějakou radu, co by mi s ním mohla pomoct?" zeptal se s nadějí v hlase a v jindy povrchních černých hloubkách mu zajiskřilo nadšením.
Jo. Nejradši bych ti ten tvůj samolibej ksicht rozkopal...
"Jasně," usmál se místo toho Uchiha jako největší sluníčko na světě a podrbal se na spánku. Na vteřinu si vybavil, co všechno jeho nejlepší kamarád nenáviděl a jak moc, než se konečně pustil do vyprávění, "Rozhodně ve svém snažení nesmíš ustávat. Jestli mu chceš dát najevo, že je tvůj zájem opravdový, musíš vytrvat a pokoušet se ho sbalit v každou vteřinu, co to půjde."
Sai překvapeně zamrkal. "A-a to zabere? Doteď moje náznaky ignoroval."
Uchiha mu to sebejistě odkýval. "Jo, právě proto, že to byly jenom náznaky. Musíš přitvrdit, aby měl jistotu že s tím nikdy nepřestaneš. Nikdy. Můžeš mu ve skříňce nechávat tajný romantický vzkazy, nebo mu domů posílat kytky, hlavně růže, ty on přímo miluje," radil mu a v duchu se nad svým monologem smál. Naruto růže naprosto nenáviděl. A pokud mu je Sai pošle domů, tím líp. Kushina je totiž nesnášela ještě víc a byla na ně dokonce alergická, takže ji tyhle květiny nesměly přes práh. "Ale jestli něco ten blonďák žere ještě víc, než neodbytnost, jsou to velký gesta. Chceš ho pozvat na rande? Udělej mu od skříňky cestičku z okvětních plátků až k lavici a čekej tam v kvádru a kyticí v ruce. Nebo zařiď ohňostroj, který se nakonec na obloze spojí do nápisu, "miluju tě". A čím víc lidí to uvidí, tím líp."
Sai na něj mrkal, jako kdyby spadl z višně, ale v momentě, kdy už se začínal černovlásek bát, že mu na lep neskočil, se jen zazubil.
"Páni, tohle jsem vážně nečekal," zachechtal se.
Sasuke se zamračil. "Co přesně myslíš?"
Druhý se zlehka pousmál a jen pokrčil rameny. "Nečekal jsem, že mi takhle hodně poradíš. Víš... hodně dlouho jsem si myslel, že je do tebe Naruto zamilovaný. Vlastně si to myslel každý."
Druhý tmavovlásek vykulil oči. "C-cože?"
"Byl pořád jenom s tebou, nás všechny ignoroval, ale když o tobě řekl někdo křivé slovo, tak byl schopnej toho člověka zmlátit do němoty. Tak jsme mysleli, že je do tebe blázen a že tím, že jste se spolu přestali bavit, se to mezi vámi nějak pokazilo, jako žes ho odmítl. Ale tím, žes mi takhle poradil a nijak to nesabotoval... Asi jsem se spletl. Díky, Sasuke," řekl a natáhl k němu ruku, aby si spolu potřásli.
Uchiha na něj však zůstal zaraženě hledět, jako kdyby nevěřil vlastním uším.
C-cože to říkal?!
ČTEŠ
Erotická poradna Uchihy Sasukeho [SasuNaru] ✓
FanfictionHlavní pár: SasuNaru Vedlejší pár: ItaDei, KibaHina, LeeGaa, KakaIru, SakuIno, ShikaTema, Asuma/Kurenai Hlavní postavy: Naruto, Sasuke, Vedlejší postavy: Itachi, Deidara, Kakashi, Iruka, Sakura, Ino, Temari, Shikamaru, Asuma, Kureni, Gaara, Lee, Ki...