– húzta őszinte mosolyra a száját mikor (gondolom) feldézte a Felix és köztelezajló beszélgetést.
- Nagy humoristák vagytok, de ha engem valamelyikőtök fel mer hívni egy eltorzított hangon, hogy a kutyám odaszart a szomszéd kertjébe kicsinállak titeket. – löktem nevetve vállba mikor elképzeltem a jelenetet.
- Szerinted... – kezdett bele, de zavartan megrázta a fejét. – Mindegy. Nem lényeges.
- Mondjad csak.
- Szerinted Felix- szel működne?
- Joaquin, ezt nektek kell kiderítenetek. Szerintem semmi akadálya, hogy ti megpróbáljátok, de azt nem tudom megmondani, hogy működne. De bízom benne, hogy nem lesz baj. – küldtem felé egy bátorító mosolyt, amitől neki is jobb kedve lett.
- Én is. Viszont már nem bírom kivárni a holnapi bulit, csináljunk valamit, hogy elüssük az időt. Pattant le a bárszékről és fel- alá kezdett el járkálni előttem.
- Mi lenne, ha elkezdenénk egy sorozatot, azzal biztos elmegy az idő. Ráadásul, holnap sem fogunk olyan korán kelni, magunkat ismerve éjszakába fog nyúlni ez a soris- est.
- Nem tudtam, hogy te tudsz ilyen okos is lenni. – borzolta össze a hajam én meg gyomorszájon vágtam, amitől összegörnyedt.
- Én is szeretlek. – sétáltam oda nyugodtan a mosogatóhoz a koszos tányérral és visszafele úton, ráadásként rácsaptam a seggére, amitől megugrott. Nevetve sétáltam elé és lehajoltam, hogy a szemébe nézzek. Úgy nézett rám mint, akit meg akar ölni én meg ösztönösen visszafojtottam a mosolyomat. Szóval általában így telnek a napjaink együtt, vagy még vesélyesebben. Hm, ez részletkérdés. Bevonultunk a szobába, ledobtuk magunkat az ágyra és kikeresve egy tökéletes sorozatot kényelembe helyeztük magunkat.
- Lucifer? Már ezerszer láttam. – fúrta fejét a párnába.
- Akkor most megnézed még egyszer. – tettem el tőle jó messzire a kapcsolót mielőtt gondolna egyet és leállítaná a részt.
Teljese bele voltunk merülve a sorozatba, néha észre se vettük, hogy anya benyitott, és ötször kérdezte meg, hogy nem vagyunk- e éhesek. Felháborodva csitítgattuk az ajtóban álló nőt, aki nem értve mi történik kilépett és becsukta az ajtót. Már este tíz fele járhatott az óra mikor a második évad utolsó perceiben jártunk és egy hatalmas durranást hallottunk. Leállítottam az epizódot és kisietve a teraszomra szembesültem a ténnyel, hogy bizony ránkszakadt az ég. Amint kiléptem, úgy is léptem vissza a küszöbre és onnan figyeltem a táncoló fákat, amik a szél hatására össze- vissza mozogtak, az ablakomon versenyt futó esőcseppeket és a ház előtt elhaladó autók ablaktörlőjét.
- Ez szívás. – szólaltam meg elsőként.
- Még egy ok, hogy nem alszunk az éjjel. – lépett mellém Joaquin és ő is a vihart figyelte. – Gyűlölöm a vihart. – ölelte át magát mert tippem szerint fázott. Hátraléptem egyet és megdobtam egy pléddel. – Köszi.
- Én nem gyűlölöm, sőt... kifejezetten szeretem. Mármint nem este, mert akkor aludnék, de ha egy olyan személlyel vagyok, akinek szeretek a társaságában lenni, akkor teljesen kizárom azt a gondolatot, hogy bárhova becsap a villám, akkor inkább csak az jár a fejemben, hogy az égen táncol pár villogó ág és nem árt senkinek és semminek. – fejeztem ki magam, szerintem elég szépen. Szemem sarkából láttam, ahogy Joaquin rámnéz, elmosolyodik és a pokróc másik felével átölelt. Vihar volt és jól éreztem magam, ez pedig annyit jelentett, hogy Joaquin igenis olyan személy, akivel szeretek lenni.A vihar egyáltalán nem akart csillapodni, mi viszont keztünk igen fáradtak lenni, ezért erőt véve magunkon minden ablakot bezártunk, az ajtót is becsuktuk így még jobban tompítva a durrogásokat és nyugodtabban tudtunk elaludni.
Nem is tudom miért, de mostanában egyre furábbakat álmodok és mindegyiknek az a vége, hogy olyan emberekkel történnek a rossz dolgok, akiket szeretek. Vagy olyan emberek bukkannak fel, akiket már elfelejtettem.Csak úgy kipattantak a szemeim majd egyből visszacsukódtak mikor erős fény érte az íriszeim.
- Bazdmeg, a redőnyt meg nem húztuk le. – motyogtam fáradt hangon.
- De lehúztuk, csak én meg előbb húztam fel. – szólalt meg mellettem Joaquin röhögve én meg el akartam fordulni másik oldalamra, hogy ne bántson annyira a fény mikor eltűnt alólam az ágy és nagy puffanással érkeztem a padlószőnyegre.
- Ezt nem hiszem el. – morogtam és felemelve a fejem nyújtózkodtam, hogy megnézzem Joaquin röhög- e. Persze, hogy röhögött. Alig bírta visszafolytani. – Csak nyugodtan engedd ki. – ejtettem vissza a fejem és miután kimondtam akkor kitört belőle és, ahogy hallottam igen jól szórakozott.
- Csak aztán a bulin ne ess le a lépcsőn.
- Nagy humorista vagy. – kapaszkodtam az ágy szélére és feltortánztam magam visszaa helyemre.
- Tessék. – nyújtott felém egy csésze kávét én meg akkorát ugrottam, mint egy bolha.
- Ez kell ide. – kaptam ki a kezéből és már bele is ittam a koffeinnel telelévő, finom italba.
- Ja, szívesen. – morogta tettetett sértődéssel és tovább nyomkodta a laptopom.
- Köszönöm szépen. – mosolyogtam rá és kiszállva az ágyból majdnem pofára estem. A héten úgy harmadszorra. – Ki a halál rakott rám prikézsiát? – néztem a földön lévő kis kukára.Frissült a könyv borítója! :)
STAI LEGGENDO
Felelsz vagy Mersz? [BEFEJEZETT]
Teen Fiction''- Felelsz vagy mersz? - nézett rám csillogó szemeivel. Nem voltam képes nemet mondani hiszem már eleget ittam ahhoz, hogy kicsit felszabadultan érezzem magam. - Merek! - mondtam magabiztosan, páran pedig felém kapták a tekintetüket és kíváncsian v...