Eva:
'Eef ga je mee? Onze dienst zit er op.' Zegt Wolfs tegen mij. 'Yess ik kom eraan.' Ik pak mijn jas en loop achter hem naar de auto. We komen even later aan bij de Ponti en Wolfs laat zich op de bank vallen. 'Wat een dag.' Zucht hij. 'Ja zeg dat wel, maar wat eten we?' Vraag ik aan hem. 'Ik had nog pasta van gisteren.' Antwoord hij. 'Lekkerrrr.' Wolfs staat op een warmt het eten op ondertussen dek ik de tafel. We gaan aan tafel zitten en kletsen over van alles en nog wat.'Het was lekker, maar dat was het gister ook.' Knipoog ik. 'Nou mooi zo.' Lacht hij. 'Samen afwassen?' Vraag ik hem. 'Je weet toch dat we een vaatwasser hebben, maar als jij wilt afwassen een keertje is dat ook goed hoor.' Lacht hij wat harder. Ik voel dat ik rood begin te worden. 'Uhh oh ja... sorry mijn hoofd zit bij Marion.' 'Afwassen dan maar.' Brengt hij de borden naar de keuken. 'Gezellig.' Lach ik.
Tijdens het afwassen plaag ik hem met schuim. Hier en daar zit er in zijn stoppelbaard en haar een klein beetje schuim. Dan pakt hij een hand vol schuim en smeert het in mijn gezicht. 'Zo.' Lacht hij. 'Nouuuuu.' Lach ik. Hij wilt zijn mond open doen om wat te zeggen maar dan smeer ik schuim in zijn mond. 'Eva van Dongen wat doe jij?' Lacht hij en pakt me vast en gooit mij over zijn schouder. Aaaaaahhh.' Gil ik. 'Wat doe je.' Lach ik. Hij begint mij te kietelen en lacht. 'Dit zal je leren.' 'Aaahhh stop stop stop!' Lach ik me dood.
Hij zet mij neer waardoor we dicht tegenover elkaar staan. 'Ik stop.' Glimlacht hij. 'Maar jij dan ook.' Lacht hij. 'Ja ja zeker.' Zeg ik. We staren elkaar en tijdje aan. Dan komt zijn hoofd dichter naar mij toe. Gebeurd het dan nu echt?? Ik wil weglopen maar voor ik het weet zitten zijn lippen op die van mij. Naar ongeveer 5 minuten stoppen we, we glimlachen naar elkaar en komen even bij. Ik geef hem een kus op zijn wang. 'Ik ga even een rondje lopen als je niet erg vind.' Knipoog ik. 'Wel optijd thuis he? Toetje krijg je nog te goed.' Lacht hij. Ik lach een geef hem een tik op zijn billen en loop naar boven om mijn omgekleden. Zodra ik klaar ben loop ik naar beneden en loop ik naar buiten.
Wat is er zojuist gebeurd? Ik ben soort van licht geshockeerd maar ik voel ook ontzettend veel vlinders in mijn buik. Hou ik toch van hem? Het moet wel want anders had ik hem niet gezoend. Ja ik denk dat ik verliefd ben op hem. Ik negeer de stem in mijn hoofd en ren wat harder.
Marion:
Ik hoor mijn slaapkamerdeur open gaan. 'Nick ben jij dat?' Word ik wakker. Ja sorry, je had inderdaad gelijk die bank zit lekker maar is niet bedoeld om op te slapen.' Ik schiet in de lach. 'Nou ga liggen.' 'Yess.' Hij gaat naast me liggen en we slapen weer verder.Ik word wakker in Nick zijn armen. Heel even was ik bang dat er iets is gebeurd maar ik zie dat we onze kleren gewoon nog aan hebben. Ik zie dat hij nog slaapt dus ik leg mijn hoofd terug op zijn borst in de hoop dat hij niet wakker word. Niet veel later word Nick wakker, hij schrikt als hij ziet dat Marion met haar hoofd op zijn borst ligt te slapen. Hij glimlacht en sluit zijn ogen weer.
Ik word even later wakker en probeer uit bed te stappen, maar ik val. 'Godverdomme.' Vloek ik zachtjes. Ik probeer op te staan maar het lukt niet. Ik begin een een beetje te huilen en ik ga tegen het muurtje aan zitten. Er loopt een traan over mijn wang en ik staar voor me uit. Hij word wakker en ziet dat ik op de grond lig. 'Jezus Marion! Gaat het?' Roept hij bezorg en rent naar me toe en hurkt voor me neer.
'Het lukt me niet.' Barst ik in tranen uit. 'Oh god.' Troost hij mij. 'Ik haat me zelf zo.' Huil ik. 'Nee nee het is niet jouw schuld he?' 'Niks kan ik meer en ik irriteer me er kapot aan.' Nick pakt me vast en tilt me omhoog en we staan vlak voor elkaar. 'Dankje.' Glimlach ik zwakjes, veeg ik me tranen weg.
'Geen dank.' Glimlacht hij. Ik word rood en sla mijn ogen neer, maar dan voel ik zijn vingers onder mijn kin en tilt me omhoog. We staren elkaar aan en zijn hoofd komt dichterbij de mijne. Ik voel zijn lippen op de mijne we zoenen een tijdje door en we laten elkaar dan weer los om op adem te komen. Ik geef hem nog een kus en ik loop naar beneden.
De opnames zijn begonnen!😍 #FMseizoen16