Marion zet de man in de cel en loopt naar zijn vrouw die op de bureaustoel zit van Marion. 'Loopt u met mij mee?' 'Ja.' Staat ze op en loopt achter Marion aan naar de spreekkamer waar ze plaats nemen. 'Goed, begint u maar bij het begin.' Zegt Marion. 'Uhm.. hij zit bij een criminele bende waardoor hij wel eens agressief thuis komt en mij verteld wat ik allemaal fout doe. En als ik iets terug zegt word hij boos... of slaat hij me.' Verteld ze.
'Welke criminelen bende?' Vraagt Marion die ondertussen alles opschrijft. 'Uhm.. iets met Maastricht ik weet het niet meer.' 'MHA? Maastricht Hels Angels.' Vraagt Marion. 'Ja die inderdaad.' 'Heeft u enig idee wat voor functie hij had in die bende?' 'Nee hij verteld er nooit wat over, ik weet alleen de naam omdat hij altijd een leren jasje draagt met die naam op de achterkant.' Verteld ze door. 'Heeft u hem nooit horen bellen?' 'Nee, hij gaat dan een rondje lopen en dan ergens in de buurt bellen.' Beantwoord ze alle vragen. 'Ik zou graag willen dat u zich laat onderzoeken door een arts. Om de verwondingen vast te leggen.' Legt Marion uit.'Oke is goed.' Zegt de vrouw. 'Dan ga ik even bellen.' Staat Marion op.
Na een half uurtje zijn ze klaar en haar collega's brengen de vrouw naar het ziekenhuis. Marion zet alles op het papier en brengt het naar mevrouw Mechels. 'Euhm mevrouw Mechels?... mag ik een uurtje eerder weg want Nick appt me net dat hij langer door moet werken en Levi niet kan ophalen van de opvang.' 'Ja is goed.' Knikt mevrouw Mechels. 'Dank u wel.' Glimlacht Marion. Na een half uurtje merkt Marion dat ze moet gaan, ze pakt haar spulletjes en gaat naar de opvang om Levi op te halen. Maar dan krijgt ze te horen van de juf dat Levi al is opgehaald door zijn opa, maar dat kan niet want Levi heeft geen opa. Marion schrikt heel erg en belt Eva op.
'Hey Marion.' Zegt Eva.
'Levi is ontvoerd.' Barst Marion in tranen uit. 'Jullie moeten nu hier heen komen.'
'Ja we komen eraan.' Raakt Eva ook in paniek en hangt op.'Wolfs, Levi is ontvoerd we moeten naar Marion.' Zegt Eva paniekerig. 'Wat! Hoe kan dat?!' Stappen ze in de auto en rijden met loeiende sirenes naar de kinderopvang. Ze zien Marion voor de deur staan en naar tranen stromen over haar wangen. 'Heyy wat is er gebeurd?' Troost Eva haar. Marion omhelst haar en kan niet stoppen met huilen. 'Die..die vrouw zegt.. d..dat hij is meegenomen door zijn opa. M..maar Levi heeft helemaal geen opa, Nicks zijn vader is dood en de mijne zit in de bak.' Snikt Marion. 'Hoe zag die man eruit? Heeft ze dat gezegd?' Vraagt Eva. 'Ik..ik weet het niet, maar ze i..is binnen.' 'Oke ik loop er wel even naar toe.' Zegt Eva terwijl ze naar binnen loopt, Marion word getroost door Wolfs.
'Goeiemiddag, Eva van Dongen recherche. Wat is er gebeurd met Levi?' Zegt Eva. 'Zijn opa heeft hem opgehaald.' Zegt de juf van Levi. 'Maar hij heeft helemaal geen opa.' Zegt Eva. 'Ik heb om zijn ID gevraagd. En zijn achternaam is Dreesen. Dries Dreesen.' Zegt de juf. Eva kijkt geschokt en bedankt de vrouw en loopt weer terug naar Marion en Wolfs. Marion? Heet je vader Dries Dreesen?' Marion knikt. 'Hoezo? Heeft hij? Maar hij zit vast, dat kan toch niet! Toch? Oh god als die vrij is hè. Ratelt ze door en loopt gestrest heen en weer.
'Hè hè rustig lieverd, hij heeft geloof ik Levi meegenomen.' Zegt Eva. ' 'Als dat zo is krijg ik mijn kind dood terug.' Raakt ze helemaal overstuur. 'Komt goed we gaan hem vinden.' Zegt Wolfs. Ze schud huilend haar hoofd. 'Als ik vroeger nou gewoon.' Slikt Marion. 'Dan was dit nooit gebeurd.' 'Niet je zelf de schuld geven lieverd jij kan er niks maar dan ook helemaal niks aan doen.' Legt Eva 2 handen op haar schouders. 'Als Levi iets overkomt.' Slaat ze tegen de muur van woeden en laat zich op de grond zakken. 'He lieverd rustig.' Zakt eva voor haar. Marion herpakt zich zelf en belt haar vader op.