Eva:
Marion komt weer terug lopen met de drankjes. 'Dankjewel.' Schenk ik haar een glimlach. 'Alsjeblieft.' 'Maar vertel eens hoe ging het bij de verloskundige?' Vraag ik aan haar. 'Goed, er was van mijn kant wat dingen die ik me afvroeg naar dat is in orde.' Antwoord ze. 'Wat was er dan?' 'Misselijk, steken en bloedverlies maar die eerste 2 horen er gelukkig erbij.' 'Bloedverlies?' Vraag ik verbaasd.Ze knikt. 'Hoe kan dat? Je hebt toch geen miskraam of zo gehad?' Vraag ik bezorg. 'Nee nee geen miskraam maar gisteravond...' stottert ze. 'Is het wat ik denk dat het is?' 'Ik weet niet wat je denkt.' Lacht ze. 'Ben je met je Nick naar bed geweest?' Lach ik. Ze begint rood te worden en knikt waardoor ik nog harder begin te lachen. 'Ben je verliefd?' Vraag ik. 'We hebben al een relatie je loopt achter. Ik had eigelijk beloofd om niks te zeggen.' Lacht Marion. 'Hoe lang al?' Vraag ik serieus.
Wat er gebeurde tussen Marion en Nick:
Ik voel zijn vingers onder mijn kin en tilt me omhoog. We staren elkaar aan en zijn hoofd komt dichterbij de mijne. Ik voel zijn lippen op de mijne we zoenen een tijdje door en we laten elkaar dan weer los om op adem te komen. Ik geef hem nog een kus en ik loop naar beneden.'Euhmm nou. De 2e dag dat hij hier was toen hebben we gezoend en dat gebeurde steeds vaker. We waren ook een keer uiteten geweest en toen hadden we het officieel gemaakt.' Zegt ze met een lach. 'Ohh wat leuk Marion! Ben heel blij voor je naar ik zou me mond houden goed.' Glimlach ik. 'Dank je, maar goed hoe gaat het tussen Wolfs en jij?' Glimlacht ze.
'Ehm nou. We hadden samen gegeten en gingen afwassen. En ik was Wolfs aan het plagen met schuim en hij deed het terug.' Begin ik een beetje te lachen. 'Ik snap het al.' Lacht ze. 'En toen zaten zijn lippen ineens op de mijne.' 'Ineens?' Lacht ze harder.
Wat er gebeurde tussen Wolfs en Eva:
Tijdens het afwassen plaag ik hem met schuim. Hier en daar zit er in zijn stoppelbaard en haar een klein beetje schuim. Dan pakt hij een hand vol schuim en smeert het in mijn gezicht. 'Zo.' Lacht hij. 'Nouuuuu.' Lach ik. Hij wilt zijn mond open doen om wat te zeggen maar dan smeer ik schuim in zijn mond. 'Eva van Dongen wat doe jij?' Lacht hij en pakt me vast en gooit mij over zijn schouder. Aaaaaahhh.' Gil ik. 'Wat doe je.' Lach ik. Hij begint mij te kietelen en lacht. 'Dit zal je leren.' 'Aaahhh stop stop stop!' Lach ik me dood.Hij zet mij neer waardoor we dicht tegenover elkaar staan. 'Ik stop.' Glimlacht hij. 'Maar jij dan ook.' Lacht hij. 'Ja ja zeker.' Zeg ik. We staren elkaar een tijdje aan. Dan komt zijn hoofd dichter naar mij toe. Gebeurd het dan nu echt?? Ik wil weglopen maar voor ik het weet zitten zijn lippen op die van mij. Na ongeveer 5 minuten stoppen we, we glimlachen naar elkaar en komen even bij.
'Sinds vandaag na ons belletje heb ik tegen hem gezegd dat ik wat voor hem voel, hij legde toen zijn hand op mijn been en hij zei dat hij ook hetzelfde voelt als mij. Net voor dat ik naar jou toe ging gaven we elkaar een kus. Dus sinds vandaag hebben wij een relatie.' Glimlach ik. 'Geloof me hij is gek op je.' Knipoogt ze. 'Ik ook op hem maar ik vind het eng om dat tegen hem te zeggen.' 'Jullie zijn echt heel leuk bij elkaar. Maar Eef ik wil je wat vragen maar je moet tegen mij en Nick echt je mond houden oke?' Zegt ze.
'Uh ja oke is goed.' Zeg ik tegen haar. Benieuwd wat ze gaat zeggen. Marion geeft me dan ineens een envelop. 'Nick en ik willen over 4 dagen een feestje geven waar we het geslacht bekend maken met zo'n ballon en party poppers. Waar dan blauw of roze uit komt dus een general reveal. Zou jij dat willen regelen?' Vraagt ze. 'Oeehh dat is leuk!!' Klap ik enthousiast in mijn handen en geef ik haar een knuffel. 'Ja natuurlijk!' 'Gelukkig.' Lacht ze.
'Als je alles hebt geregeld krijg ik je rekening wel.' Zegt ze. 'Agh me joh ik betaal we gewoon komt goed.' 'Nee het is mijn idee.' Zegt ze. 'We zien wel. Maar je moet wel even een lijstje maken met wie er moeten komen.' 'Dat heb ik al gedaan.' Geeft ze me een briefje waar onwijs veel namen op staan. 'Nou Prost dan maar he op het feestje, onze relaties en de kleine.' Pakken we onze glas waar nog steeds niks uit is gedronken omdat we te veel kletsen.
We kletsen nog een tijdje door als ik merk dat het al bijna 22:15 is. 'Oehww ik denk dat ik maar eens ga.' Zeg ik tegen haar. 'Ahww jammer.' Zegt ze. Maar dan horen we een sleutel in de voordeur. 'Olaaa.' Zegt Nick. 'Huh nu al thuis.' Kijkt Marion verbaasd naar Nick. 'Ja goed he. Heyy Eva!' Geeft Nick mij een knuffel. 'Hallo Nick.' Glimlach ik. 'Nou ik laat jullie was gezellig lieverd.' Geef ik Marion een knuffel. 'Doeii.' Zeg ik en ik loop de deur uit naar mijn auto en rijd terug naar huis.
'Ben weer thuis!' Zeg ik tegen Wolfs die een krant leest aan tafel. Ik gooi de envelop op de tafel waar het geslacht in zit van het kindje van Marion. 'En hoe was het?' Vraagt hij en geeft me een kus. 'Ja gezellig. Ik heb een envelop gekregen met het geslacht, ze wilt een gender reveal party over 4 dagen.' Glimlach ik trots.
'Heb je al gekeken wat het is?' Vraagt hij. 'Nee nee eigelijk nog niet ik was bang dat ik het dan verklapte.' Zeg ik tegen hem. 'Maar je moet alles regelen dus je moet het weten en ik let er wel op dat je niks verklapt. Maar voordat we het open maken. Wat denk jij dat het is?' Vraagt hij. Ik lach en ga ik zijn schoot zitten. 'Ik denk een meisje jij?' 'Nou ik denk een jongen nou maak open!' Jubelt hij. Ik lach. 'We gaan het zien.' 1..2..3...
Wat denk jij dat het word? Let me knowww🤍✌🏻