De volgende ochtend word Marion wakker van haar wekker en slaat hem uit. Nick draait zich om en kust in haar nek. 'Goeiemorgen schatje.' Zegt hij. Marion giechelt. 'Goeiemorgen. Ik ga even douchen.' Geeft ze hem een kus en loopt vervolgens naar de badkamer. Nick knikt en stapt uit bed om zich om te kleden, maar hij bedenkt zich en loopt naar de badkamer om bij Marion onder de douche te stappen.
Even later stappen ze uit de douche en trekt Marion haar uniform aan, daarna loopt ze naar haar kamer waar ze zoals elke ochtend haar make-up doet. Daarna loopt ze naar beneden waar ze ontbijt maakt. 'Wat wil je eten?' Roept ze naar boven waar Nick aan het omkleden is. 'Hebben we croissantjes?' 'Nee sorry schat ik heb mega veel haast, anders had ik het wel gehaald.' Zegt ze. 'Maakt niet uit, doe maar een broodje pindakaas.' 'Die jij Levi?' Nick knikt.
Nick loopt met de aangeklede Levi naar beneden en zet hem in de kinderstoel. 'Goeiemorgen liefie.' Geeft ze Nick een kusje en voed hem. 'Ik breng levi wel, dan heb je nog even.' Zegt ze Nadat Marion haar ontbijt op heeft. 'Is goed. Werkse lieverd, heel veel plezier ventje.' Geeft hij beide een dikke kus.
Marion komt buiten adem het bureau binnen lopen en loopt naar haar plek waar ze gaat zitten. 'Goeiemorgen.' Zegt Marion tegen Eva die al aan haar bureau zit. 'Hey Goeiemorgen.' Marion is super vrolijk en pakt het dossier uit haar bureau la. 'Wat is er met jouw?' Vraagt Eva aan de vrolijke Marion. Ze houd haar hand omhoog en er staan tranen in haar ogen van blijdschap. 'Ik ga trouwen.' Geloof Marion het zelf niet. 'Wat?! Meen je!' Is Eva enthousiast. 'Oo Marion! Knuffelt ze Marion. 'Van harte lieverd.' Geeft ze Marion een kus op haar wang.
'Dankje.' Glimlacht ze. 'En ja je weet hoe mijn exen waren, allemaal klootzakken. Maar ik ben zo blij dat Nick niet zo is.' Glimlacht ze en kijkt naar haar ring. 'Jaa snap ik.' Eva pakt haar hand en kijkt naar de ring. 'Hij heeft wel smaak die Nick.' Lachen ze. 'Ja hè.'
'Nou ik ga maar eens even een huisbezoekje brengen bij een verdachte.' Trekt Marion haar jas aan. 'Doeg.' Zwaait Eva naar Marion. Helaas moet Marion alleen omdat Romeo nog steeds ziek thuis ligt na de mishandeling. Aangekomen bij het huis drukt ze op de bel en wacht tot dat er word opengedaan. 'Ja hallo?' Ziet ze de man die open doet. Hij is een beetje dik, heeft zwart haar en een snor, draagt een blauwe wijden broek, heeft een witte tanktop aan en pantoffels.
'Bent u meneer Kawalski?' Vraagt Marion. 'Ehm ja? Hoezo?' 'Mag ik even binnen komen?' 'Wat dan?' Vraagt hij door. Diep van binnen raakt Marion een beetje geïrriteerd als mensen zich afvragen waarom ze naar binnen moet komen, zelf zou ze ook geen vreemde binnen laten maar toch, ze is politie, maar Marion negeert haar gevoelens en blijft rustig. 'Ik zij graag even binnen willen komen.' 'Oke kom maar.' Zucht hij. Marion loopt naar binnen en de man sluit de deur en loopt achter haar aan....