15

84 2 2
                                    

Marion:
Nick tilt me naar binnen naar de douche. Hij zet mij onder de douche en zet de douche meteen aan. 'Aaahh Nick! Dat is koud!' Lach ik. Dan word de Douche steeds iets warmer. Gelukkig want het is mega koud. 'Dit is beter.' Ga ik er meer onderstaan. Nick lacht en geeft me een kus. 'Je staat nog in je kleding, misschien moet dat uit?' Knipoogt hij. Ik glimlach flauw naar hem en trek mijn jurkje uit en gooi het op de grond. Dan maakt Nick zijn overhemd los en gooit hem ook op de grond.

We geven elkaar opnieuw een kus. 'Ik hou van je.' Zeg ik tegen hem. 'Ik hou van je.' Glimlacht hij. Dan raken mijn lippen opnieuw de zijns en het de kus word al snel een zoen. Ik open me mond een beetje en Nick zijn tong komt langzaam in mijn mond. Na dat we onze lichaam hebben ingesopt zetten we de douche uit en ik pak een handdoek zodat ik me kan afdrogen. Ik doe mijn broekje en hemdje aan en loop naar onze kamer.

'Kom je nog slome?' Lach ik. Nick schud glimlachend zijn hoofd en loopt de badkamer uit. Ik doe de deur achter hem dicht. 'Zo nu kan je niet meer weg.' Glimlach ik. Nick pakt me vast en duwt me zachtjes tegen de deur aan en geeft me kusjes in mijn nek. 'Onweerstaanbaar ben jij.' Zegt hij in mijn nek. Nick tilt me op en ik sla mijn benen op zijn middel en hij legt me op bed. Hij gaat met zijn handen onder mijn shirtje. Ohh god de laatste keer dat ik seks had was met Mark.. nee Marion nee niet aan denken nu, Nick is je droom man dus doe normaal.

Hij blijft door gaan met kusjes geven over mijn lichaam en gaat steeds ietsje meer naar beneden. Ik geef je volledig aan hem over. 'Je baas zou dit eens moeten weten.' Lach ik. 'Nou echt wel, wat er ook gebeurd je bent en blijft mijn meisje.' Zegt hij. Ik draai hem op zijn rug en ik ga op zijn schoot zitten. 'Beloof je dat?' Vraag ik aan hem. 'Dat beloof ik.' Kust hij me weer en onze kus gaat weer over naar een zoen. Ik laat mijn hand over zijn lichaam naar beneden glijden. Ik kijk Nick aan en glimlach.

Een uur later vallen we uitgeput tegen elkaar aan. Ik geef hem nog snel een kus en ik loop naar de badkamer. Omg hij is geweldig glimlach ik naar mezelf in de spiegel. Paar minuten later loop ik onze slaapkamer weer binnen en ik zie dat hij in slaap is gevallen. Ik stap ook in bed en geef hem een kus op zijn schouder. 'Slaaplekker liefie.' En ik val ook in diepe slaap.

De volgende morgen gaat de wekker af. Ik merk dat ik nog steeds dood moe ben maar ik glimlach als ik terug denk aan gisteren avond dat we het zwembad in doken, kuste in het zwembad tijdens volle maan, samen douchen en de wilde nacht. Ik druk mijn wekker uit en ga rechtop zitten. 'Heyy.' Zegt Nick tegen me die ook wakker is geworden. 'Hey goeiemorgen.' Glimlach ik naar hem. 'Lekker geslapen?' Vraagt hij. 'Zeker, jij?' Hij knikt. 'We moeten zo naar de verloskundige ga je mee of moet ik alleen?' Vraag ik aan hem. 'Ik ga met je mee.' Glimlacht hij en legt zijn hand op mijn buik en geeft er een kusje op.

We stappen onze bed uit en kleden ons aan. 'Ik hoop niet dat de verloskundige wat merkt over vannacht.' Zeg ik tegen hem als we beneden aan onze ontbijt zitten. 'Nee dat hoop ik niet nee.' Lacht hij. 'Ik ben nog steeds erg moe hoor.' Lach en gaap ik. 'Ik ook.' Glimlacht hij en pakt mijn hand vast die op tafel ligt.

Eva:
Wolfs loopt naar beneden en pakt een broodje kaas. 'Eef.' Roept hij naar boven. 'Ik kom.' Zeg ik tegen hem. 'We hebben een lijk dus tempo. Een meisje ' Lacht hij. 'Ja ja ongeduldig mannetje.' Knipoog ik naar hem. 'Ohww.' Sta ik stil bij de woorden die hij zegt. Lisa? 19? Spookt er door me hoofd. 'Wat?' 'Ze is nog zo jong?' Zeg ik tegen hem. 'Oh ik dacht al je kent haar ofzo.' 'Nee maar zei je Lisa?' Hij knikt. 'Lisa de Graaf.' 'Oh nee.' 'Wat?' Vraagt hij. 'Dat was dat ene meisje met wie ik in gesprek ging met samen met Marion.' 'Waar over ging dat?' Vraagt hij.

'Ze was samen met een vriendin uit en toen was Lotte weg en toen is ze haar gaan zoeken en toen kwam ze een man tegen die en hij ging haar helpen alleen toen had hij haar..' slik ik. 'Verkracht?' Zegt Wolfs. Ik knik. 'Marion had Lotte dood gevonden bij haar thuis.. in de kelder. Weet je nog?' Zeg ik. Hij knikt. 'Nou als je een rede tot zelfmoord zoekt dan heb je er hier een.' Trekt hij zijn jas aan. 'Eef ga je mee of ga je liever alvast naar het bureau?' Vraagt hij aan mij.

'Nee ik ga met je mee.' Vecht ik voor me tranen wat niet lukt. Wolfs pakt me vast en slaat een arm over me heen en veegt me tranen weg. 'Waarom ben je nou altijd zo lief.' Glimlach ik naar hem. 'Kom.' Glimlacht hij terug. En we lopen naar de auto en stappen in. Op de pd aangekomen trekt Wolfs het witte doek omhoog. 'Is dit dat meisje waarmee je in gesprek ging?' Vraagt hij. Ik doe mijn ogen dicht en haal diep adem en ik knik. 'Nou moeten we het ook nog tegen die ouders zeggen, dat trek ik helemaal niet.' Vecht ik opnieuw tegen me tranen wat weer niet lukt.

'Ik ga wel.' Zegt hij. 'Ik wacht wel in de auto, dan kan ik Marion even bellen.' Zeg ik tegen hem. Wolfs knikt en ik geef hem een knuffel. Ik ruik zijn lekker luchtje waardoor ik al wat rustiger word. 'Kom.' Glimlacht hij zwakjes en we lopen naar de auto. Ik de auto merk ik dat Wolfs er niet helemaal klaar voor is. Hij weet hoe het is om een kind te verliezen. 'Weet je het zeker dat je het wilt gaan doen? Anders loop ik gewoon mee hoor.' Zeg ik tegen hem in de auto als we voor het huis van haar ouders staan. 'Het lukt wel.' Zegt hij. Ik leg mijn hand op zijn schouder. 'Succes.' 'Dankje.' Hij stapt uit en belt aan. Ondertussen bel ik Marion.

'Heyy.' Hoor ik aan de andere kant van de lijn.
'Hey Marion, ik heb slecht nieuws om maar even met de deur in huis te vallen.'
'Oh wat dan?'
'We hebben net Lisa dood gevonden.' Krijg ik weer tranen in mijn ogen.
'H..hoe.'
'Zelfmoord.'
'Kan ik ergens mee helpen?'
'Nee op dit moment niet Dankje.'
'Oh oke, ben je oke?'
'Ja, Wolfs is lief voor me.'
'Gelukkig maar.'
'Ja, Wolfs en ik... hebben voor het laatst.. gezoend.' Lach ik een beetje.
'Wat! Ik wist het! Hij vind je leuk' Lacht ze.
'Alleen de volgende dag deden we alsof er niks aan de hand was, niet dat we verder zijn gegaan dan zoenen maar gewoon. Alleen ik merk wel dat we liever tegen elkaar doen.'
'Ahww leuk toch! Anders kom je vanavond gezellig met mij thuis een drankje doen. Nick is toch werken.'
'Ja is goed leuk. Hoe laat?' Glimlach ik.
'8 uur? Maar ik moet nu naar de verloskundige voor de 5 maanden echo.'
'Oehwww leukkk, ik zie je vanavond om 8 uur succes en veel plezier bij de verloskundige!'
'Is goedd, dankje doeg doeg.'

Ik hang op en ik kijk staar naar buiten. Wolfs komt aanlopen en gaat weer achter het stuur zitten. 'En hoe ging het?' Vraag ik aan hem. Ook al weet ik het antwoord al. 'Ze gingen kapot.' 'Dat begrijp ik, maar Wolfs..' 'ja Eef' 'die zoen van laatst..' zucht ik. 'Heb je spijt?' 'Nee nee totaal niet.'  'Ik ook niet.' Legt hij zijn hand op mijn boven been. 'Ik denk dat ik..' 'wat?' 'Ik denk dat ik gevoelens heb voor jouw. Logisch want anders was ik niet mee gegaan in die zoen.'

'Ik ben blij dat je eerlijk bent.' Lacht hij zachtjes. 'Maar ik snap als je niks voor mij voelt.' 'Ik durfde het niet tegen je te zeggen maar nu.' Geeft hij mij een kus. 'Ik vind je ook leuk. Sinds toen ik je voor het eerst zag.' Glimlacht hij. Ik adem opgelucht uit en glimlach naar hem. 'Zullen we.' Glimlacht hij. Ik knik.

Extra lange deeltje want ik had gisteren niet gepost🥰 geniet er van💕

Het leven - Flikken MaastrichtWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu