'Geen probleem lieverd, maar zullen we nu proberen te gaan slapen? We kunnen ook nog boven even Netflix kijken? Dan heb je afleiding.' Knipoogt hij en wilt naar boven lopen maar hij voelt een hand in zijn hand en word terug getrokken, Marion slaat haar armen om hem heen. Nick glimlacht en geeft haar een kus op haar wang. Marion gaat met haar hoofd iets naar achter en kijkt hem recht in zijn ogen aan. 'Ik beloof dat jij ooit nog papa word. Echt!' Geeft ze hem een kus. Ze drukt hij beelden weg net zoals ze vroeger deed.
'En ik beloof dat jij ooit nog 2e moeder word.' Geeft hij haar opnieuw een kus. Ze glimlacht en loopt naar de keuken om champagne en chips te pakken. 'Zet jij alvast de jacuzzi aan?' Hij knikt glimlachend en loopt naar boven. Marion loopt ook naar boven en zet alle lekkers wat ze heeft meegenomen op een tafeltje naast de jacuzzi. 'Lekker zeg.' Knipoogt hij. Marion kleed zich helemaal uit en gaat naast hem zitten en geniet van hem en het uitzicht, het is al donker en ze zien de lichtjes van huizen, wegen en flatten.
'Ik voel me nog steeds schuldig.' Zegt ze plotseling. 'Waarvoor.' Aait hij met zijn vingers over haar schouder. 'Dat ik die kleine niet bij me heb kunnen houden en je nu over een paar maanden geen vader wordt.' 'Lieverd het komt allemaal wel goed.' Marion zucht. 'Als die klootzak ooit vrij komt.' 'Hoe lang moet hij nog?' Vraagt Nick. 'Weten ze nog niet, maar hij hangt voor ontvoering, mishandeling, verkrachting en moord.' Antwoord ze. 'Dan denk ik levenslang.' 'Nee dat word niet meer vaak gegeven, ik denk ongeveer 12 jaar.' 'Dan is Levi 12/13.' Glimlacht hij. 'Ja dat weet ik. Wil jij eigelijk nog steeds trouwen?'
'Natuurlijk, alleen met jouw.' Knipoogt hij. Marion glimlacht en geeft hem een kus die al snel over gaat in een lange zoen. 'Ik hou van je.' 'Ik ook van jouw.' Ze voelt dat hij zijn hand op haar boven been legt. Ze ziet dat hij haar met een verleidelijke vragende blik aankijkt, ze weet precies wat hij bedoeld en knikt, om aan te geven dat hij door mag gaan.
Hij trekt haar zoenend op zijn schoot. Ze stopt de zoen omdat ze dacht dat ze Levi hoorde huilen? Wat gelukkig niet zo was. Hij kijkt haar vragend aan. 'Ik dacht dat ik Levi hoorde.' Glimlacht ze. 'Ooo.' Lacht hij. Ze gaan verder met waar ze mee bezig waren, hij streelt hij hele lichaam en speelt met haar borsten. Even later valt ze uitgeput tegen hem aan in het warme water.
Ze pakt de champagne en schenkt 2 glazen in en geeft er 1 aan hem en gaat weer naast hem zitten. 'Morgen weer werken.' Zucht ze. 'Ja ik ook.' Na een tijdje stapt ze de jacuzzi uit en trekt haar pyjama aan. En ze vallen heerlijk in slaap.