Já si vybrala Rosse, ale mohlo mi dojít, že on nechce být jeden z nabídky, takže mám tak trošku smůlu. Já ho moc miluju a lituju toho co jsem provedla. Važně mě to mrzí. Baví se se mnou jen kluci, holky balí Rosse a asi se to jedné z nich povedlo, protože na párty u Jassiho vidím s Rossem jednu holku.
Ten pohled se mi nelíbí. Ten pohled na Rosse a na tu holku, jak se spolu smějí mě ničí. Musím odtud pryč, proto rychle odejdu ven.
Venku je Jerry a jeho parta, která se skládá z Garyho [Geryho], Franka [Frenka], Adama, Lucy [Lusy] a Rebeccy [Rebeky]. Na tyhle pařby jsou pozvaný, ale jdou tam až pozdě večer. Nejdřív si venku vykouří jednu krabičku cigaret, což by neměli, protože se to může až od 21, ale na to kašlou. Já zkoušela kouřit, ale závislákem jsem se nestala.
,,Čau Emily co tady děláš? Vždycky jsi vevnitř jako první." říká mi Gary. ,,Byla jsem než jsem viděla Rosse se svou novou holkou." ,,A jo vlastně vy spolu teď jako že nejste." ,,No..."
,,Můžu si dát taky?" ukazuji na krabičku v Garyho ruce. ,,Ty jo? Odkdy?" ptá se Lucy. ,,Každej musí někdy začít ne?" přidá se Adam. ,,Ty si začala až tenhle rok, ale jsou to naše cigára." dodá Rebecca. ,,Já jí teda klidně ze svých dám." ozve se Frank a podává mi jednu. Gary vytahuje zapalovač a zapáluje mi.
Zas po dlouhé době kouřím. Je to easy nic nového. ,,Vau ty se nedusíš. Každej začátečník se nejdřív dusí." vysvětluje mi Adam. ,,Že ty nekouříš po prvé co?" ptá se Gary. ,,Ne." usmívám se a vyfujuji kouř.
,,Je dobrá. Jestli bude chtít, tak bych jí bral." otáčí se na Garyho Frank. ,,Děláš si srandu? Odkdy bereme do party lidi co si daj s námi jedno cítí!" začne na ně řvát Rebecca. Oni by mě chtěli do party super! Asi bych to vzala, ale Rebecca je proti. ,,Fajn. Počkáme." obrací se na ní Gary.
Spala jsem zase u Jenny. Je mi po Rossovi smutno, ale doufám, že mě zaměstná od smutku Garyho parta. Ráno, když jdu na bus zastaví mi černej kabriolet a v něm Adam. ,,Ahoj! Nechceš svést?" ,,Jasně!" rozzářím se a skočím do auta. ,,Kde jsou ostatní?" ptám se. ,,Gary je ještě doma jezdí do školy až na začátek hodiny, proto příjde vždycky pozdě. Frank a Rebecca sourozenci jedou do školy, ale bydlí na druhý straně města. A Lucy jde do školy pěšky." ,,Aha a vy by jste mě do party vzali?" ptám se. ,,No jasný si miláček mě, Franka a Garyho a to je hlavní, protože Gary jako vůdce party rozhoduje koho vezmeme." Jsem miláček kluků! Super Gary i Frank jsou moc hezcí, ale nejkrásnější je Adam. Má černé tmavě černé vlasy až do černa. Krásný úsměv a je strašně milý.
Dojeli jsme je škole. ,,Hele támhle je Lucy, Rebecca a Frank Emily! říká mi Adam poměrně nahlas. Všichni se na nás otočí a diví se, že jsem přijela s Adamem. Vidím Rosse, jak se na mě dívá. Umí dobře zakrývat své pocity, takže nevím co si o tom myslí. Jdeme za Rebeccou, Lucy a Frabjem. Nevšímáme si tich co na nás čumí s otevřenou pusou.
,,Čau Adame! Ahoj Emily!" zdraví nás Frank. ,,Ahoj." Lucy a Rebecca jen přikývnou. ,,Jdem do školy?" ptá se Adam. ,,Jasný, ale až po jednom." vytahuje Frank krabičku a každému dává.
Dáme si jednu a jdeme do školy. První hodinu mám s Adamem a Rebeccou. Bohužel, tam bude i Ross. Sedím, ale s Adamem. Je s ním sranda. ,,Hele a jak se dostanu do party?" ptám se Adama. ,,Jednoduše..." Najednou do třídy vejde Gary. ,,Už zase pozdě!" řve na něj paní učitelka. ,,No jo no se stává obrací se na ní Gary s úšklebkem a sedá si vedle Rebeccy. ,,Takže dnes zase poškole!" křičí na něj, ale on jenom pokrčí rameny a usměje se. ,,Takhle!" říká Adam. ,,Jako abych byla poškole?" ,,Jo." usmívá se Adam. Rozhlížím se po třídě Ross tam je a sedí sám a vypadá to, že mě sleduje. Otočím se pryč, abych se mu nekoukala do očí. Jsem ale pořád smutná, že nemůžu být s ním.
,,Necháme se dát poškole?" ptám se Adama. ,,Klidně co chceš udělat?" ,,Nwm něco velkýho, abych se dostala do party." ,,Fajn vymyslíš to ty?" ,,Jasně." zatvářila jsem se ďábelsky, ale hned jsem se musela začít smát. Za to mě učitelka pouze okřikla.
,,Emily?" chytla mě Aslley [Ešli]. ,,Nech mě jo." byla jsem na ní nepříjemná, protože zrovna on je jedna z tich holek co se snaží zbalit Rosse. ,,Co je?" divila se Aslley. ,,Co myslíš? Jdi za ostatními milovnicemi Rosse a nech mě." ,,Ale Emily já chci, aby jsi s ním zas byla." ,,Proč? Řekl ti, že tě nechce?" ,,Jo ale on je skvělej nediv se. Když nemůže bejt se mnou, tak s tebou. Vy jste nejlepší pár." ,,Jo jasně." ,,Ale jo. On mi řekl, že nechce nikoho z nás, že chce pořád tebe, ale nelíbí se mu, že byl v nějakým vybírání v nabídce." Ona mluví pravdu! ,,A proto na večírku měl nějakou jinou holku." ,,Pouze jí od sebe odstrkoval a vysvětloval jí, že jí nechce." ,,Jo a jak to ty můžeš vědět?" ,,Ta holka jsem byla já." řekla Aslley a zatvářila se smutně. Ona mi vážně nelže. Mám hned lepší náladu.
Jdu okolo Sarah a už to zase začíná. ,,Máš nový kámoše jo? Gary partu. Jedinej kdo se s tebou baví? Hele oni sice kouří, ale pořád jsou na tebe moc hezký." ,,Buď sticha!" okřiknu ji. ,,Co je? Přiznej, že si hnusná." ,,Tak asi má Ross rád hnusný holky, když se mnou chodil." ušklebnu se na ní. ,,Ano chodil a proto se rozešel." usměje se Sarah. Tohle mě tak ranilo mám takový vztek.
Rozhlédnu se kolem a vidím údržbáře s plným kýblem špinavé vody. Beru ho do ruky a kýbl a liji ho Sarah přímo na hlavu. Sarah ječí ostatní se smějí a Gary mi říká, jaká jsem frajerka, ale pak přichází učitelka. ,,Kdo jí to vylil na hlavu?" Přihlásím se. ,,Emily uvidíme se na poškole."
Super tak jsem po škole. ,,Já jsem poškole za ten pozdní příchod, Rebecca a Lucy za kouření na dívčích záchodech, Frank za to, že byl na holčičích záchodech a Adame co ty?" ptá se Gary. ,,No, já chtěl udělat něco s Emily, ale ona se o to postarala sama." ,,Tak si něco rychle sežeň."
,,Ok. Emily budeš má asistentka?" ,,Jo klidně." Adam si stoupne na stůl uprostřed jídelny a začne tleskat. Jakmile na sebe upozorní poprosímě abych mu podala tři syrová vajíčka. Začne s nimi žonglovat. Všichni ho pozbuzují, ale pak přichází učitelka a řve na Adama ať ty vajíčka hned pustí on je pouští. Dvě padají na zem, ale třetí se vymršní a přímo na učitelku. Učitelka celá od vajíčka řve na Adama, že je poškole. On sleze a jen se ná nás podívá a řekne: ,,Takhle se to dělá."
Jsme poškole. Je to úplně v pohodě jen tu sedíme a můžeme dělat co chcem. ,,Za to co jste dneska provedli nemůžete jezd do Anglie. Ty Emily jelikož je to tvůj první průšvih můžeš." ,,Co jaká Anglie?" ,,Pojede se do Anglie, ale to teď platí jen pro Emily vy už jezd nemůžete." Super pojedu do Anglie! Učitelka mi dala všechny papíry a já se podívám do Evropy do Anglie!
,,Emily si v partě." oznámí mi Gary. ,,Jo, díky." ,,Emily můžu s tebou mluvit?" ptá se Rebecca. ,,Jo jasně." ,,Vypadá to, že z kluků se ti nejvíc líbí Adam že jo?" ,,Jo proč?" ,,Nic dobrý v tom případě jsme kámošky já chci totiž Garyho." ,,Jasný brát ti ho nebudu."
Po poškole jdu domů (k Jenny). ,,Emily?" ,,Ano Lucy?" ,,Když si se teď přidala k nám do party mohla by jsi nechat Adama na pokoji ten je můj!" ,,Vy spolu chodíte?" ,,Ne, ale určitě budem. Nepřibližuj se k němu!
¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ Je tu další část! Doufám, že se líbila. Dávejte VOTE! Pište KOMENTÁŘE! A SDÍLEJTE! Ptejte se do CHATU na to co bude dál a tak. Další část bude SPECIÁL v Anglii!!! Já do Anglie jedu, takže pak nahoře bude moje foto z Anglie!
PS: Nahoře ta fotka to je Adam (Spencer Boldman)!
¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
ČTEŠ
Ten Pravý (Ross Lynch)
FanfictionTen Pravý je o 19 leté Emily co ztratila toho pravého. Jde na vysokou školu a její kamarádka Jenny jí představí svého kluka Olivera který přivede svého kámoše Rosse. Ross a Emily se stanou nejlepšími přáteli a možná i něco víc ale to zjistíte až si...