27. Část

374 19 4
                                    

&&&&&&&&&&&&&&&&&
29. září v Praze bude skupina R5, ve které je samozřejmně Ross. Lístky stojí 590kč, kdyby jste chtěli vědět víc pište do kometářů.
&&&&&&&&&&&&&&&&&&

Zapoměla jsem, že mám narozeniny a přijel Justin, Jennin brácha. Byl na mě moc milej a tak jsem s ním šla ven, kde byl vážně v pohodě. Na mojí narozeninový párty byl, ale milej až moc chtěl mi dát pusu a chytil mě za zadek. Řekla jsem mu, že to není vhodný a odešla jsem za Rossem. Justin ale pochvilce přišel, vzal si mě stranou a zeptal se mě co mám s Rossem. Řekla jsem mu všechno, že spolu chodíme už dlouho a že spolu i bydlíme. On ši z toho nic nedělal řekl, že se ještě uvidí a dal mi pusu na tvář. Pak odešel a já jen seděla s otevřenou pusou.

Co to jako mělo bejt? Dělá si že mě srandu? Řekne uvidíme a dá mu pusu na tvář. Co chce sakra dělat? Já Rosse miluju a jen tak ho milovat nepřestanu. Justin je sice vážně moc pěknej, ale jestli si myslí, že jen kvůli němu se vykašlu na Rosse, tak to je na omylu.

Rozhodla jsem se, že dokud ho zase neuvidím řešit to nebudu a užívala jsem si párty. 20 let. To je pětina století. Jéj tak to už jsem stará.

Další den se hned ráno dozvím od Rosse úžasnou zprávu. Pojedeme spolu na dovolenou! Jsem nadšená! ,,Ano Emily pojedeme na dovolenou do Evropy." říká mi Ross. ,,A kam?" ptám se ho. ,,To nevím zlato. Kam budeš chtít. Je to na tobě." ,,Trochu to mu nerozumí?" říkám Rossovi. ,,Dostal jsem v práci poukázku na dovolenou do Evropy pro dva na celý týden od jedné cestovky." vysvětluje mi to Ross. ,,Takže jestli to mu správně rozumím, tak si máme zajít do tý cestovky a vybrat si do jakého státu pojedeme?" ptám se. ,,Ano, pochopila si to dobře."

Beru věci a jdu za Rossem. Jdeme do té cestovky...

,,Dobrý den. My tu máme poukázku na dovolenou zdarma." říká Ross a dává paní do ruky poukázku. Ta se na ní zvláštně zahledí a já už si říkám, že jé něco špatně. Nakonec se ale usměje a řekne: ,,Jo už vím." a dá nám 3 složky. V každé složce je jeden stát a my šli máme vybrat jeden.

Itálie
Norsko
Česká Republika

Do Itálie se nám nechce, protože moře můžeme mít taky a dokonce i oceán, tak na co Itálie. Do Norska se nám taky nechce a Česká Republika? O tom jsme nikdy neslyšeli. ,,Můžeme se zeptat?" ptá se Ross paní. ,,Samozřejmně." ,,Kde je ta Česká Republika?" ,,Česká Republika je malý stát v srdci Evropy. Je to mírný pás, ikdyž v tom to období, tam mají až tropické počasí." vypráví paní. ,,Kdybychom tam jeli, tak bychom jeli kam?" ,,Do hlavního města ne, ale do Děčína." odpovídá paní. Rozhodneme se, že pojede do České Republiky do Děčína. ,,Takže odlétáte v pátek. Z letadla vystoupíte v Praze a potom vás autobus odveze do Děčína. (Info od Helči: Děčín je město u Ustí nad Labem, ve kterém bydlím.)

Když jedeme domů, Ross mě nechává řídit. ,,Emily? Pátek je už za dva dny." říká Ross. V tu ránu mi dojde, že dneska je středa. ,,No, to je celkem blbý, tak jedeme do obchoďáku něco koupit ne?" navrhuji mu. Ross samozřejmně souhlasí a jedeme do obchoďáku. Nakoupíme spousty věcí, ale mě stejně nepříjde, že by to bylo všechno.

Dojedeme domů a uděláme seznam věcí, který ještě potřebujeme. Je toho opravdu ještě hodně.

Dnes je pátek a my odjíždíme na letiště.

&&&&&&&&&&&&&&&&&
Takže dnes krátká část, ale doufám, že se líbila. Omlouvám se, že už nevychází nové části, tak jak vždy vycházeli, ale já se polepším a nová část bude už za pár dní. Dejte vote, napište kometář a dejte Following! :* Mám vás ráda a u další části Ahoj! :3
&&&&&&&&&&&&&&&&&&

Ten Pravý (Ross Lynch)Kde žijí příběhy. Začni objevovat