15. Část

787 30 1
                                    

Vau! Do školy k nám příjde novej hezkej kluk a nejednou se dozvim že je Jenny. Jenny se zas rozjíždí. Je šťastná a to je dobře. Třeba že s ním vydrží déle. Vyprávěla mi o něj celou noc. Fakt jí na něm záleží. Asi vážně chce mít vztah jako mám já a Ross. Možná se do Nicka vážně zamilovala. Musím se s ním víc spřátelit zatím ho znám jen díky vyprávěním a jednou jsem ho viděla.

Crrrr! Crrrr....! ,,Jenny vypni ten budík!" řvala jsem na ní, ale ona nerágovala. ,,Jenny!" a zase nic. Vstala jsem a budík jsem vypnula. ,,Jenny proč si nevypla ten budík." ptala jsem se jí a šla jsem k její posteli. ,,Jenny!? Jen... nedořekla jsem její jméno, protože tam nebyla. Kde může být? Na její posteli byl lísteček s nápisem: Nick mě odvezl.

To bude asi důvod proč se mě včera ptal kde je naše kolej. Hm zajímavý. Nechala jsem to plavat vzala jsem na sebe oblečení a utíkala jsem dolů. Čekal tam už Ross. Můj miláček! Rozeběhla jsem se k němu a objala jsem ho a pak políbila. Pohladil mě po vlasech a vzal mi tašku. Dal mi jí do auta a otevřel mi dveře. Já jsi sedla, on auto obešel sednul jsi na místo řidiče. Pak jsme vyjeli do školy.

Přijeli jsme na parkoviště. Ross mi elegantně otevřel dveře auta a já vystoupila. Všichni lidé okolo koukali na nás a čekali co bude. Rozhodla jsem se že uděláme trochu scénu a mrkla jsem na Rosse. On pochopil, začal mě líbat. Já jsi dala ruce za jeho hlavu a pomalu jsem si začala lehat přes kapotu auta. Asi minutu jsme takhle leželi a líbali jsme se. Lidi okolo jen zírali.

Vzali jsme věci a šli s rukami spletenými do školy. Dnes jsme měli hodinu herectví. Opět jsme trénovali hru "Princezna bez tváře". Myslím že nám to šlo.

Když jsem šla chodbou na oběd zarazil mě něčí hlas. ,,Počkej!" ozvalo se za mnou. Otočila jsem se... Byl to Nick se svým širokým úsměvem. ,,Ahoj." pozdravil mě. ,,Ahoj." pozdravila jsem ho zas já, ale nic jiného jsem neodpověděla. Věděla jsem že teď nastane trapně ticho, ale vážně jsem nevěděla co říct dál. On se naštěstí rozmluvil. ,,Už ti Jenny řekla že ona a já spolu chodíme?" ,,Jo řekla." začala jsem se smát, protože ten tón kterým to Nick řekl byl tak směšný. ,,A ty chodíš s Rossem že jo?" ptal se. ,,No, ano. Proč? smála jsem se pořád. ,,On je na pokoji sám že jo?" ,,Jo to je." ,,Myslíš že by mě vzal jako novýho spolubydlícího?" ,,Myslím že jo." Třeba se Ross a Nick stanou i nejlepšími kamarády. Ross žádného nemá. Vlastně nejradši má asi Jassiho.

Uběhlo pár měsíců... Nic velkolepého se nestalo až na to že jsme udělali první semestr! Jsme tu na čtyři semestry, takže ještě rok a půl před sebou. Nick se nastěhoval k Rossovi a jak jsem čekala výborně si rozumí. Také jsme zahráli hru "Princezna bez tváře", která se nám velmi povedla. Je jaro. Začala jsem z autoškolou. Byl valentýn, který jsme s Rossem krásně oslavili, ale teď je ten týden...

Ross bude mít narozeniny!

↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓

(Pokud jste fanoušci Rosse Lynche, tak víte že má narozeniny 29. prosince. Takže všechno není podle jeho pravého života.)

↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑

Ano, Ross bude mít za týden narozeniny, bude mu 20. Mě je zatím 19, ale za pár měsíců mi 20 bude taky.

Chystám mu oslavu, protože domu nepojede a ani to slavit nechce, ale já jsem se rozhodla že bude. Hned po škole jdu s Jenny připravovat tajnou oslavu, ale Ross si myslí že jdem jen tak nakupovat. Nakupovat budeme, ale ne pro sebe. Vím že věk 20 je nic proti věku 21, ale zbývá už jen rok než bude dospělí a to se prostě musí oslavit.

Ten Pravý (Ross Lynch)Kde žijí příběhy. Začni objevovat