(Z pohledu Emily)
Konečně jsme vyrazili. Sedíme v autobuse a já si povídám s Jenny. Celý autobus je hlučnej, budete dost dlouha cesta.
Celej autobus začne zpívat a pak zase nachvilku stichneme, protože skoro všichni usnou. ,,Konečně jsou zticha." řekne učitelka. ,,Tak to by jsme asi měli zas začít zpívat ne?" pošeptá mi Jenny. ,,No, to by jsme mohli." směju se velmi potichu. ,,No, radši buďme rádi, že všichni spí, protože aspoň se můžeme v klidu koukat na film." řekne Jennyba z batohu vyndá tablet, kde má stažený film. ,,Mě se nechce koukat na film." řeknu Jenny. ,,Já chci koukat na film!" ozve se Nick, který taky nespí. ,,Jo, tak Jenny půjde sem k Nickovi a já k Emily." řekne Ross. ,,To není vůbec špatnej nápad." směje se Jenny a s Rossem se vymění.
,,Ahoj lásko." usměje se Ross a dá mi pusu. ,,Ty beze mě nevydržíš ani minutu co? Bydlíme spolu, ve škole jsme spolu a i teď chceš sedět se mnou." směju se. ,,No jo jsi pro mě neodolatelná." řekne a dá mi další pusu.
Autobus zastaví... ,,Už jsme na místě?" zeptá se někdo. ,,Jo, ale seďte." řekne učitelka a kouká na nás a u toho si něco zapisuje. Když dojde až dozadu řekne: ,,Dobře, takže můžete vystoupit." Před autobusem nás rozdělí do dvou skupinym, nechápu, proč se nemůžeme rozdělit samy, protože sice jsem skončila s Jenny, ale Ross a Nick jsou v té druhé skupině.
(Z pohledu Rosse)
Učitelka nás rozdělila do dvou skupin a já skončil v té druhé, Emily tu není, ani Jenny, takže jsme s Nickem celkem dost naštvaný. ,,Ahoj Rossi, tak jsme skončili ve skupině spolu." ozve se někdo za mnou. Otočím se... ,,Jo, ahoj Annie, no skončili." odpovím ji. ,,To je skvělý." řekne a jdeme dál.
Celou dobu si se mnou povídala a potom, když jsme měli konečně rozchod rozhodla se, že půjde se mnou. ,,Kdy ti budeš mít narozeniny?" vyptávala se. ,,Už zachvilku." odpověděl jsem ji po pravdě. ,,Tý jo, už se těším, hlavně na to až ti budu moc dát ten dárek, který pro tebe mám." řekla.
Odskočila si na záchod a tak jsem šel do obchodu, když jsem vyšel čekala už na mě. Bylo mi to blbé s ní tu jen tak chodit a tak jsem ji pozval na kaffe. Sedli jsme si, objednali si a povídali si. ,,Ty teď chodíš s kým?" zeptal jsem se jí, protože mě to vážně zajímalo. ,,S kým bych měla chodit?" zeptala se zas mě, místo toho, aby mi odpověděla. ,,No, já nevím líbala si se s hodně klukama, to neber jako urážku." řekl jsem ji. ,,No s nikým nechodím, jen jsem chtěla Freda, ale ten je s Bethany a na mě se totálně vykašlal." odpověděla mi. ,,Aha, no tak asi se na tebe vykašlal, kvůli tomu aby to nekazilo jeho a Bethanin vztah ne?" řekl jsem, aby nebylo poznat, že jsem Fredovi sám říkal ať se na Annie vykašle. ,,No jo asi máš pravdu." odpověděla mi.
Už bylo pozdě a my se museli vrátit k autobusu. Tak jsme teda šli. ,,Hele Rossi dík za to kaffe, ale příště tě zvu já jo?" usmála se. ,,Ok." usmál jsem se a šli jsme dál. U autobusu už byli všichni čekalo se jen na nás. Dokonce i druhá skupina tam už byla.
(Z pohledu Emily)
Čekali jsme s Jenny a ostatními z naší skupina na skupinu druhou. Někde se zdrželi a my na ně tady čekáme už celých 15 minut. Začali se objevovat první lidi z druhé skupiny, v ruce drželi různá jídla a pití, či dokonce i nákupní tašky. ,,Hej kde jste byli?" ozval se Kyle z naší skupiny. ,,My měli rozchod a šli jsme nakupovat." odpověděla Bethany. ,,Cože? A my jsme nikam nemohli!" naštvala jsem se. Jenny samozřejmě taky. Juliet přišla k nám: ,,Holky tady máte každá vanilkovou litrovou coca-colu a salátek." řekla a podala nám to. ,,Ou miluju tě Jul!" rozvášnila se Jenny.
Čekali jsme další 5 minut, protože pořád někdo z druhé skupiny chyběl. Dokonce i Nick už tu byl s hned se cucal s Jenny, ale Ross nikde. ,,Sakra kde je?" stěžovala jsem si. ,,Neboj zachvilinku přijde a budeš moc s ním dělat to co my." směje se Jenny a opět začne líbat Nicka. ,,No už abych mohla." směju se. Otočím se zpět k cestě odkud má přijít Ross a koho tam nevidím...
Ross a Annie jdou spolu. Tý jo tak to se vážně divím, že spolu nejdou ještě ruka v ruce. Otočím se na Jenny a ta už vidí tu hroznou situaci a Nicka nechává být. ,,No..." řekne jen. ,,No myslím, že já si s ním nedám ani pusu, ale někdo asi jo." dořekla jsem.
Nastoupili jsme do autobusu, na Rosse jsem se ani nepodívala, schovala jsem se za Kyla, ten je dost vysokej. ,,Emily?" podíval se na mě, tak zvláště Kyle. ,,Schovávám se před Rossem." odpověděla jsem mu. ,,Dobře, ale proč?" zeptal se. ,,No vypadá to, že ma Annie radši." řekla jsem, ale to už jsem si sedla na svoje místo u okna. Jenny si sedla vedle mě.
,,Takže celou cestu sem, jste se přesunovali, takže teď si sednete, podle toho, jak jsem si vás napsala." řekla učitelka. Takže už mi je jasný proč jsme hned nemohli vystoupit, když jsme sem přijeli.
,,Jenny sedí jinde. Máš sedět u Nicka ne u Emily." řekla učitelka. ,,No jo, ale já jsem si jen sedla k Nickovi, původně jsem seděla s Emily." řekla Jenny. ,,To mě nezajímá na papíře mám napsáno, že budeš sedět vedle Nicka a Ross vedle Emily." řekla učitelka a Jenny si šla teda přesednout. Když i to došlo, že Ross bude sedět vedle mě, dost mě to zděsilo, ale on byl rád.
,,Tak super!" řekl a sedl si vedle mě. ,,Super jo? Jak to? Když přece nesedíš vedle Annie." řekla jsem mu. ,,Jak to myslíš?" zeptal se blbě. ,,Normálně, nejsem slepá." řeknu. ,,Jo aha, tak to asi jsi no." řekl. Strašně jsem se naštvala... ,,Děláš si prdel? Víš co ty možná slepej nejsi, ale jsi absolutně blbej." řekla jsem mu. ,,No dobrý." urazil se. Já taky, a tak jsem se otočila k oknu. ,,Emily promiň." řekla a já jsem cítila, jak se ke mě otočil, ale já k němu ne...
ČTEŠ
Ten Pravý (Ross Lynch)
FanfictionTen Pravý je o 19 leté Emily co ztratila toho pravého. Jde na vysokou školu a její kamarádka Jenny jí představí svého kluka Olivera který přivede svého kámoše Rosse. Ross a Emily se stanou nejlepšími přáteli a možná i něco víc ale to zjistíte až si...