48. Část

234 16 3
                                    

(Z pohledu Emily)

A je to tady! Ten velký Jennin den! Konečně jí je 21! Strašně jí to přeju, ale vím, že do mých 21 let uslyším pořád: "No jo Emily, ale já jsem už dospělá a ty ne." nebo ,,Můžu toho dělat opravdu hodně, když jsem dospělá, ale ty ne Emily." nebo "To je pocit být dospělá." nebo "Dám si tohle, tohle a tohle, udělám tohle, tohle a tohle a víš proč Emily? Protože jsem dospělá!" nebo "Nedovoluj si na dospělou dítě!" to mě bude štvát asi nejvíc. Každopádně vše je nachystané, hosti jsou tady, stačí počkat na Jenny a oslava může začít!

,,Už jde!" křičí Ross. ,,Všichni na svá místa!" zavelím. Všichni se schováme, až na Juliet a čekáme na Jenny. Juliet stojí u dveří a čeká až Jenny zaklepe. Jenny zaklepala a Juliet ji pozve dál. ,,Ahoj Jenny překvapení!" usmívá se Juliet a přinese malý dortík z místní cukrárny. ,,Všechno nejlepší Jenny! Emily tu bude za malou chvíli, šla se domů ještě převléct. Bude to super! Taková malá dámská jízda!" řekne nadšeně. ,,Jenom my tři?" zeptá se Jenny s dost smutným výrazem. V tu chvíli všichni vyletíme! ,,Nejenom tři! Překvapení!" zakřičíme všichni.

Jenny je štěstím bez sebe. Okamžitě mě jde obejmout a pak Juliet, Nicka, Rosse a nakonec všechny ostatním. Ross s Nickem přinesou obrovskej dort a ostatní kluci přinesou ostatní občerstvení. Odhalíme stůl plný alkoholu a slavíme!

Asi za pět minut, co jsem přinesli všechno občerstvení někdo zvoní. Jdu otevřít a když před dveřmi uvidím toho nečekaného hosta jsem šíleně šťastná. ,,Justine! Co tady děláš?" obejmu ho. ,,O 21. narozeniny mé sestřičky nemůžu přijít! Kde je ta oslaveňkyně!?" spustí.

Jde se uvítat s Jenny a dá jí dárek. ,,No počkat Jenny, tak když už si přijmula dárek od Justina musíš i od nás!" křičím. Jenny otevře můj dárek a je nadšená. ,,Děkuju strašně moc!" raduje se a běží mě ihned obejmout. Otevře ten Rossův a z něho je taky strašně nadšená, vůbec jsem nevěděla, že pro ni má hodinky.

Jdu do koupelny, ale když otevřu dveře je tam Justin. ,,Je promiň, jen jsem si chtěla vzít ubrousky." říkám. ,,V pohodě, jen si myji ruce." usměje se a tak jdu tedy dovnitř. ,,Jsem ráda, že jsi přijel a že tě zase vidím, už je to půl roku, co jsme se naposledy viděli." říkám. ,,Jo to jo, už je to dlouhá doba a taky jsem rád, že jsem tady, koneckonců minule jsem odjel, když si byla pryč." říká. ,,No to jo a podle toho co jsem slyšela, tak když jsem já byla s Jenny pryč, tak ty si se tu měl náramně." směju se. ,,Co si slyšela?" zeptá se s nechápavým pohledem. ,,No výkus se Sarah." řeknu a uculim se. ,,Jo tohle, to nic nebylo." řekne. ,,Kdyby jsme spolu alespoň spali, ale to jí bylo ještě 20." řekne. ,,No ty si ale. Teď už jí je sice 21, ale opovaž se se na ní jen podívat ona je zadaná!" ,,Nepřijel jsem kvůli holkám, kterým už je 21, teda kromě Jenny, ale to je moje sestra s tou náštěvu v posteli neplánuju." zasmál se. ,,Pořád si s Rossem že?" zeptá se, než mu stačím odpovědět. ,,Jo." řeknu mu. ,,Škoda, tak to tě asi nezbalím." řekne. Začnu se smát. ,,To není vtip." řekne a z koupelny odejde.

Z jeho slov jsem dost zmatená. Co to znamená? Mám z toho co mi řekl mít radost, nebo naopak? pořád jsem si pokládala tyto otázky.

Šla jsem zpátky za ostatními. U stolu s alkoholem byl Ross, v ruce držel láhev rumu a bylo na něm vidět, že už má pár loků v sobě. ,,Emily pila si už?" ptá se. ,,Ne, přece víš, jak to dopadlo minule." říkám. ,,Ale, prosím tě, tady auta nejezdí napi se!" dá mi pusu a já z jeho úst cítím rum. V tu chvíli dostanu, fakt strašnou chuť. Vytrhnu Rossovi flašlu z ruky a napiju se. Piju ještě chvilku, ale přeruší mě Justin.

On mi nic neřekl, jen okolo mě prošel a já nevím proč, ale měla jsem strašnou chuť jít za ním. ,,Justine!" zavolám na něj. ,,Ano Emily?" ptá se a jde se mnou do ložnice. ,,Jak si to myslel?" ptám se. ,,Co?" nechápe. ,,To s tím, že to není vtip." vysvětluji mu. ,,No, jednoduše. Prostě to není vtip. Emily, ty to víš, líbíš se mi a dost. Jsi jediná holka, kterou bych bral, ikdyž ti je teprve 20." říká. Rozbuší se mi srdce... Nevím co to se mnou je, možná ten alkohol, ale jako bych se vrátila do svých dětských let. Nevím proč, ale dám mu pusu a z ní chci přejít k líbání. Justin mě ale zarazí. ,,Emily, nechceš udělat hloupost ne?" řekne a odejde. Zbytek večera jsem ho už neviděla.

Ross byl absolutně namol. Všichni jsme byli vyčerpaní a tak začali všichni usínat. Já a Ross jsme měli zamluvenou ložnici, ale nemohla jsem tam Rosse dostat. Strašně se motal a byl úplně ožralej. Říkal nesmysli a odmítal jít spát do ložnice.

Musela jsem ho tam dostat. ,,Emily já nechci spát, začíná párty!" křičel pořád. ,,Jo jo Rossi, ale teď musíš do postele." táhla jsem ho tam. ,,Ne já tam nechci, nepůjdu." odmítal tam jít. Nakonec jsem ho tam ale přece jenom dostala. Jakmile jsem do něj před postelí pořádně strčila a on se do té postele svalil ihned usnul a všechno bylo v pořádku. Já jsem si sama do postele lehla a říkala jsem si, jak muže být Ross takovýhle idiot.

Ležela jsem tam otočená k Rossovi a přemýšlela... Přemýšlela jsem o Rossovi. O tom, jak mě naštval tím, že se dneska totálně ožral, já jsem vážně ráda, že jsem měla jen pár skleniček, které mi neublížili. Podívala jsem se na Rosse a on najednou zhluboka vydechl. Smrděl mu z pusy chlast. Tak se mi zhnusil, že jsem se otočila k němu zády a přemýšlela jsem o něm, ale ne o něm, jako o něm. On nebyl Ross. Tentokrát on byl Justin a já jsem su v tu chvíli přesně uvědomila, co k Justinovi cítím...

Je tu další část! Doufám, že se líbila. Budu ráda za každý Vote a jestli můžu poprosit napište mi, co si o této části myslíte a co chcete, aby se dělo dál.

Ten Pravý (Ross Lynch)Kde žijí příběhy. Začni objevovat