(Z pohledu Rosse)
Jsme po škole, co víc si přát? Ten Louis má fakt supet nápady ty jo.
,,Ale vyplatilo se nám to ne? To být po škole?" zeptá se Louis, když nám poškola začíná a učitel zmizí v kabinetu. ,,No, strašně moc že jo, jediný plus možná tak pro tebe." řekne Jassie. ,,Výkus s Annie? Věř mi není o co stát." prohlásí Fred. ,,Cože?" podiví se Louis. ,,No co? Já se s ní nikdy sice nelíbal, ale v posteli byla fakt na hovno, bohužel nikdo jinej nebyl k dispozici." řekne Fred. ,,Mě přijde fajn." řekne Louis. ,,No, pro každýho kluka je možná fajn." odpoví na to Louis. ,,A tím chceš říct, že Annie je děvka jo?" zeptá se Louis. ,,No vzhledem k tonu, že se vyspí s každým." odpoví mu Fred.
(Z pohledu Emily)
Ross se nechal stáhnout jedním pitomce a díky tomu je teď po škole, ty kluci jsou fakt blbý. Vzhledem k tomu, že tam skončili kluci, což jsou Ross, Nick, Mike a Jassie a plus ještě ten pitomec Louis. Já, Jenny a Juliet nemáme to dělat, protože jsme každá z nás měla jít po škole ven se svým klukem. Sarah je v pohodě, ta když ji Jassie řekl, že je po škole, rozhodla se jít do knihovny a počká na něj. Stejně si prý musí dodělat nějaký referát a na to potřebuje knihy.
A tak jsme se já, Jennny a Juliet rozhodli, že zajdeme do obchoďáku do kavárny. Každá z nás si koupila kafe a malý dortík a začali jsme rozebírat kluky. Jenny a Nickovi to skvěle klape, to samé i Juliet a Mikeovi. Respektivě i mě a Rossovi to klape, ikdyž jsem měla tu chvilkovou záležitost s Justinem, u které se naštěstí nic nestalo a vše je opět v pořádku. Pak jsme začali řešit ostatní třídní, neboli kruhové vztahy, protože to nás také strašně moc baví rozebírat.
Fred a Bethany. Jsou rozkošní, když jsou spolu, Fred Beth už nepodvádí s Annie, tu už je neuvěřitelně pomlouvá. Bethany o tom dávném podvádění stále nic neví a ani se to nedozví, protože by ji to strašně ranilo a navíc Fred už přestal. U Annie se nejdříve zdálo, že je do Freda hodně zamilovaná, ale postupem času se zjistilo, že jen chtěla pokazit Bethanin a Fredův vztah. A tak to chce dělat všem. Juliet říkala, že se Annie ptala Mikea jestli by s ní nešel do kina a potom k ní domů, že bude na intru sama. ,,Je to kurva." řekne Jenny o Annie. ,,Jo souhlasím s tebou, chtěla si vyspat s Mikem a celkově se všema klukama, kterým už je 21 se chce vyspat a s timi mladšími se aspoň několikrát vykousne." řekne Juliet. ,,Rich říkal, že prej ani líbat neumí." řekne Jenny.
A tak jsme zbytek dne rozebírali, jak Annie špatně líbá. Prej všechny kluky vždycky strašně oslintá. Vážně souhlasím s tím co říkají holky, chová se přesně jako kurva.
Projeli jsme jí celý instagram. Má tam asi sto fotek, kde je jenom ve spodní prádle a je moc dobře vidět, že nosí vycpávky. ,,Na to, že jí je 21, tak má místo prsou plošinu." řekla Jenny. ,,Jo no, ona není ani v obličeji moc hezká a to oblečení co nosí, no to je vážně neuvěřitelnej hnus." řekne Juliet. ,,No to je pravda holky, ale tak mi vysvětlete, co na ní ty kluci vidí, protože i přes tohle všechno, se s ní pořád chodí líbat a nebo se s ní vyspěj." řeknu holkám já.
Chvilku nad tím přemýšlíme. ,,Je to úplně jasný holky." řekne Jenny. ,,Prostě kluci mají rádi holky, které se předvádí, která ze sebe ty kurvy dělaj, proto se s ní bavěj." dořekne Jenny. Podle mě má pravdu, ale vážně mě tím ta Annie štve, měla by se chovat normálně.
Další část... Já se omlouvám, že teď moc nevydávám, ale má toho teď moc a jsem líná psát. Ale polepším se. 😆
ČTEŠ
Ten Pravý (Ross Lynch)
FanfictionTen Pravý je o 19 leté Emily co ztratila toho pravého. Jde na vysokou školu a její kamarádka Jenny jí představí svého kluka Olivera který přivede svého kámoše Rosse. Ross a Emily se stanou nejlepšími přáteli a možná i něco víc ale to zjistíte až si...