38. Část

231 21 2
                                    

A už toho je na mě moc! Jestli bych teď musela zabít jednoho člověka z celého lidstva byla by to Jeana. Ta hnusná, blbá štětka se před Rossem producíruje nahá, jako by to nic neznamelo. Možná bych se ještě rozhodovala jestli zabiju jí nebo jeho, protože kdybych zabila jí asi by to stejně nepřežil bez jejich prej velkejch kozách a nahatým zadku! Nenávidím je oba, ale nebudu se kvůli tomu kácet k zemi a brečet, to rozhodně ne!

(Z Rossova pohledu)

S Emily jsme byli v modelinkovém ateliéru, kde byla Jeana. Ona je modelka a myslím, že ty forky co dnes nafotila byli vážně dobré a neříkám to jen proto, že se fotila nahá. Samozřejmě jsem musel okamžitě zavolat Fredovi, mému nejlepšímu kámošovi, protože takhle sexy nahou holku nevidíte každý den. Měl jsem opravdu chuť si to s ní rozdat, ale nejsem úchylnej a ani bych nechtěl podvést Emily. Je mi strašně líto, že s Emily ještě nemůžu, ale bojím se, že nebudu moc čekat do té doby dokud jí nebude 21, myslím, že to nevydržím.

Po telefonátu s Fredem jsem zavolal do pizzerie a obědnal si salámovou pizzu s mozzarelou a jěště jednu pizzu se čtyřmi druhy sýrů pro Emily. Emily vyběhla z ložnice, prudce do mě vrazila a vyběhla ze dveří na chotbu. Asi šla za Jenny, ale proč byla na mě naštvaná? Asi slyšela můj hovor s Fredem. Já to tak ale nemyslel. Chudák Emily, naštěstí jí netekly slzy, ale určitě jí to vzalo.

Když přišli pizzy, rozhodl jsem se udělat jednu věc. Nepočítal jsem s tím, že by to vše spravilo, ale snažil jsem se, aby to bylo aspoň trochu romantický. Napsal jsem dopis pro Emily a její pizzu jsem nakrájel do tvaru srdce, stejně nejí kůrku z pizzi. Potom jsem zaplatil za obě pizzy a dal klukovi, kterej mi je přinesl Emilynu pizzu se vzkazem. Nakonec jsem mu ukázal její fotku a řekl mu ať tu pizzu předá jedině jí.

Sledoval jsem pootevřenými dveřmi, jestli kluk předal pizzu se vzkazem správně. Předal... Na Emily bylo vidět, že jí to potěšilo, ale jak jsem předpokládal, nic moc to nespravilo, můžu jen doufat, že se alespoň na noc vrátí domů.

Vrátila se... Vrátila se, ale velmi pozdě, myslím, že to bylo okolo půlnoci. Lehla si vedle mě a otočila se ke mně zády. Já dělal, že spím a obejmul jsem jí ze zadu, jako že ze spánku. Cítil jsem, že je ráda.

Ráno jsem se probudil, moc milým způsobem. Probudila mě Emily lehkým polibkem. Bohužel jsem ale musel do práce, proto jsem si zbalil věci a odešel jsem.

Nevím co celý den Emily dělala, ale vážně mě unavuje být celou neděli v práci a pózovat. Z práce jsem se vrátil až na večeři. ,,Rajská?" ptám se hned jakmile přijdu do dveří. ,,Ano." usměje se Emily a dá mi pusu. Poznal jsem rajskou podle vůně... ,,Stavila jsem se dnes u mamky a ta mi dala rajskou." povídá Emily.

Sníme omáčku, s knedlíly a masovými kuličky a pak už se jen koukáme na televizi.

Ráno vstanu z postele první, jako obvykle. Emily by nejlépe prospala celý den. Jdu se převléct do koupelny a prohrábnout si vlasy. Potom jdu do kuchyně a vytáhnu z ledničky jogurt. Vezmu lžičku a položím vše na stůl. Ještě připravím kávu a croissant pro Emily, protože ta jogurty nejí.

Když dojím jogurt, vyhrabe se Emily konečně z postele, dá mi pusu a vydá se k jídlu. Já jdu zatím zpátky do ložnice a připravím si do mého džínového baťohu všechny učebnice na dnešek, Emily si věci do školy připravuje už večer.

Zapoměl jsem si ještě vyčistit zuby, takže jdu do koupelny... Vlezu do vnitř a tam Emily nahá, šla zrovna do vany. Viděla mě... ,,Promiň chtěl jsem si vyčistit zuby." řeknu a zavřu dveře. ,,V pohodě pojď si je vyčistit." řekne Emily. Otevřu teda dveře už jí nevidím je ve sprše. Vyčistím si bleskově zuby a jdu rychle ven. Nevím co se to se mnou děje, ale cítím se fakt divně.

Lehnu si na postel... Jsem připravenej jít do školy, ale čekám na Emily. Jen ležím na posteli a čumím do stropu. Pořád vidím Emily, jak byla nahá v koupelně...

(Z pohledu Emily)
Ross mi vtrhnul do koupelny, když jsem byla nahá a připravená do koupelny. Bylo to poprvé, co mě viděl nahou, nevím jestli jsem ráda. Spíš ne, ale jednou to přijít muselo. A teď jsem víc a víc zvědavá, jak vypadá nahej on.

(Z pohledu Rosse)
Na to že je Jeaně 22, moc velký kozy nemá, vím, že jsem i Fredovi volal, že jo, ale o proti tomu jaký má Emily, jsou ty její malý. Nechápu, jak to, že jsem si toho nevšiml, oni se zdaj menší, když jsou v plavkách.

Nějak jsem to pustil z hlavy, ale byl jsem rád, že mám takovou holku. Když vyšla z koupelny, byla už oblečená a připravená jít do školy. Začal jsem jí vášnivě líbat a šahal jí přitom na zadek. Líbilo se jí to. Usmála se a přehodila si culík na druhou stranu. Nakonec jsme šli dolů za Jenny a Nickem.

Společně jsme šli do školy, jako každý den...

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥Je tu další část! Hlavně z pohledu Rosse, snad se vám to takhle líbí, protože mě se za Rosse píše skvěle a ráda bych to takhle zavedla, že by to bylo z pohledu Emily a i z pohledu Rosse. Takže prosím dejte Vote a piště mi do komentářů, jestli se vám to takhle líbí. Prosím i sdílejte, ať se nám zvedne zhlédnutí! A sledujte mě ať nic nepropásnete. Přidávejte si mě na facebooku a pište mi! -Helča
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Ten Pravý (Ross Lynch)Kde žijí příběhy. Začni objevovat