Líbám se s Drakeam, když v tom se zaseklé dveře výtahu otevřou a v nich Ross.
Okamžitě se od Drake odtrhnu a dívám se vytřeštěně na Rosse. On je chvíli v transu stejně jako já a Drake, pak ale strká ruku do výtahu a mačká libovolný čudlík. Dveře výtahu se zavírají a já s Drakeam jedu nahoru.
Asi Ross nevěděl co říct, nebo nechtěl slyšet co řeknu já, i když já nevím co bych řekla. Můžu si za to sama já Drakea políbila. S kým chci být s Rossem nebo s Drakeam?
,,Co jsem to udělala já jsem taková kráva!" řvu sama na sebe. ,,Ale nejsi, prostě chceš být radši se mnou než s ním." říká mi Drake. ,,Kdybych chtěla být radši s tebou nebyla bych smutná, kvůli němu! Nevím koho chci!" zvyšuji na Drakea hlas. On se jen stáhne a mlčí.
Jdu za Jenny a Drake mě následuje. V pokoji je jenom Jenny Nick šel za Rossem, dokážu si představit jak mi tam teď Ross nadává, ale já si to zasloužím.
,,Proč si tady i ty?" řve Jenny na Drakea. ,,Nech ho tady, když já nevím třeba chci být s ním." říkám Jenny. ,,Já bych zítra nikam neodjížděl, kdyby si si vybrala mě." oznamuje mi Drake. Jenny mě ale odvádí pryč do koupelny, abychom si promluvili o samotě.
,,Takže co?" ptá se mě. ,,Já nevím, mám ráda oba, ale jedno víc." ,,Tak vidíš." ,,Ale já nevím koho." ,,Aha, tak to je blbý." ,,Budeš si muset vybrat." ozve se za dveřmi Drakeův hlas. Je jasné, že poslouchal.
Musím se vyspat a ráno budu vědět koho mám radši. Nemůže se vrátit k Rossovi, proto spím u Jenny a Nick u Rosse.
Zdá se mi sen...
Je tam Ross a Drake. Vybírám si každýmu z nich dávám pusu, a když se neumím rozhodnout po polibku, rozhodnou se že budou bojovat. Začnou se prát a nad nimi se objeví fotka Ross VS Drake...Trhnutím se probouzím. Ne takhle to nebude! Je pět hodiny ráno. Jdu na balkón a koukám se na dvě fotky na jedné je Ross na druhé Drake. Beru si sebou i svůj deník a koukám na vycházející slunce.
Slunce má žlutou barvu, moje oblíbená barva. Podívám se do deníku. Mám tam napsáno: "Žlutá je má oblíbená barva. Připomíná mi jí slunce, citron? Taky, ale co nejvíc? Rossovi vlasy." V tu chvíli jedna z obrácených fotek spadne z balkónu dolů. Otočím tu co tu zůstala. Je tam Ross! Teď si uvědomuji koho si vybírám. Vybírám si Rosse!
Běžím zbudit Jenny. ,,Vybírám si Rosse!" křičím. Běžím za Drakeam.
Klepu na dveře a on hned přichází. Tvářím se smutně. ,,Vybrala si si jeho?" ptá se. Jen přikyvuji. Objemu ho. On si jde sbalit věci, protože odjíždí. Jdu zpátky za Jenny a jdu se převlíknout. Pak v sedm jdu za Rossem. Hned jakmile ho vidím běžím ho obejmout. ,,Vybrala jsem si tebe!" On mě odstrkuje. Nick jde pryč. ,,Rossi? Co je?" divím se. ,,Já mám být samozřejmnost ne jeden z výběru." ,,Ale Rossi. Já chci být s tebou." ,,Já s tebou už asi ne." oznamuje mi docela klidně. Jdu pryč a brečím.
Mohlo mi to dojít, že já si mužů vybrat jeho, ale on mě ne. Jsem smutná. Teď mužů jít za Drakeam a říct mu, že chci být s ním, když mě Ross nechce. Ale já chci být pouze a jenom s Rossem s nikým jiným. Nikoho jiného nemiluji.
Do školy mě veze Jenny. S Drakeam jsem se rozloučila a on odjel.
Ve škole se všichni nějakým způsobem dozvěděli co se mezi mnou a Rossem stalo. ,,Emily je mi to moc líto." říká ironickým hlasem Sarah. ,,Hej co ti je? Nech mě ne!" řvu na ní. ,,Co je princezno si si myslela jak si populární co? Jedinej kdo byl populární byl Ross jen díky němu se s tebou bavili." ,,No, jasně." falešně se na ní usměju. ,,Tak se otoč." Otočím se a vážně všechny moje kámošky co neměli kluka se teď na Rosse lepí. Fakt kámošky no.
,,Ale kluci se se mnou baví." namýchnu se. ,,Se mnou taky." pronese Sarah a jde pryč. Dost si věří kluci o ní moc hezky nemluví. Nikdo nechápe proč s ní Beck chodí. Spoustu lidí o ní říkaj jaká je to děvka.
Jak jsem říkala kluci se se mnou normálně bavili. Říkali, že kvůli Rossovi nemám brečet, že mi za to nestojí. ,,Mě za to ale stojí!" ,,Když se chová jak teplouš" říká Jack. Moc Rosse nemají rádi.
,,Mám mu rozbít držku?" ptá se Fred. ,,Nechte ho bejt. Já ho mám ráda." ,,My víme, ale on neví o co přichází. Kluci se mi snaží pomoc, ale moc to nezabírá.
Když jdu ze školy dostanu pozvánku na Jassiho párty. Těším se, ale jsem smutná kvůli Rossovi.
Později na večírku...
Hledám Rosse. Chci si s ním promluvit.
Najednou ho vidím, ale má vedle sebe jinou holku.
& Je tu další část! Dávejte vote, komenty, pište mi a sdílejte! &
ČTEŠ
Ten Pravý (Ross Lynch)
FanfictionTen Pravý je o 19 leté Emily co ztratila toho pravého. Jde na vysokou školu a její kamarádka Jenny jí představí svého kluka Olivera který přivede svého kámoše Rosse. Ross a Emily se stanou nejlepšími přáteli a možná i něco víc ale to zjistíte až si...