30. Část

307 17 2
                                    

Vrátili jsme se z dovolené, bylo to tam moc pěkný a opravdu se mi tam líbilo, ale přece jenom jsem ráda, že jsem zas doma. Máme před sebou měsíc a dva týdny prázdnin, je to sice dlouhá doba, ale ještě musíme k našim, pak nejspíš pojedu s našima na dovolenou a tak, proto si musím užít veškerý zbylí čas prázdnin s Rossem.

Ross se probudil přímo na oběd. ,,Dobré poledne, ty ospalče." ,,Spal bych dýl, ale vzbudila mě ta úžasná vůně špaget ty jsi vařila?" ptá se a jde za mnou mě obejmout a u toho se olizuje nad špagetami. ,,Vidíš nejsou připálený." ukazuji Rossovi mé výborné špagety s parmazánem. ,,Nechápu, jak se ti minule povedlo je spálit." směje se a přitahuje si mě víc k sobě. ,,Já je nespálila, pouze připálila a to se stát může." hájím se a odprožtím se z jeho objetí, abych špagety zamýchala.

Špagety byli vážně vynikající, musím se pochválit. ,,Povedli se ti a moc." chválí mě Ross. ,,No, to teda." směju se. ,,Co budeme dnes dělat?" ptám se Rosse. Rossovi zapípá mobil, byla to SMS-ka. ,,No, nevím jak ty, ale já musím do práce." oznamuje mi a ukazuje SMS-ku. ,,Ach jo, a kdy se jako vrátíš?" ptám se. ,,Až skončím, tak ti zavolám a zajdeme si na nějakou skvělou večeři. Co ty na to?" ptá se. ,,Tak jo." prohlásím posmutněle. Dá mi pusu a jde rovnou ze dveří do práce. ,,Ahoj." zvolá ještě než otevře dveře. ,,Ahoj." Ross otevře dveře a v nich stojí Jenny. ,,Ahoj Rossi! Kam se chystáš?" zubí se. ,,Do práce." prohlašuje hrdě. ,,Já totiž tvrdě vydělávám víš." dodá. ,,Jo a můžu si vypůjčit tvojí holku? Chceme jít na koupaliště si zaplavat." usmívá se Jenny. ,,To se zeptej jí, mě je to jedno já musím pracovat." odpoví a odchází. Jenny vtrhne za mnou a zavře za sebou dveře. ,,"Pracovat" to je fakt práce dělat modela." pronese. ,,No, Jenny co to koupálko?" měním téma. ,,No, ty, já, Nick a Justin půjdeme na koupálko." odpovídá. ,,Dobře no, za 5 minut budu dole u auta." říkám. Jenny se zazubí a odejde.

Moc nadšená nejsem, že tam půjde i Justin po tom mým narozeninovým večírku ho zrovna moc v lásce nemám, ale je horko a nemám co dělat takže koupálko je super nápad. Vemu si plavky kraťasy a tílko, k tomu sluneční brýle, žabky a udělám si drdol. Jdu dolů k auto, všichni na mě už čekají. ,,Bylo to 10 minut ne 5." směje se Jenny. ,,Stává se." odpovím a začnu se taky smát. ,,Já a Nick pojedeme mým autem a ty s Justinem tím Justinovým, ale jestli chcete Nick vám svoje auto půjčí." říká Jenny. Nick s toho vůbec nadšený není je na své auto velmi hrdý, je to jeho poklad a nikomu ho nechce půjčit. Takže Justin vzal své auto a vyrazili jsme na koupálko. Už abych měla svoje auto řidičák už konečně mám, tak ještě by to chtělo to auto, ale moje veškeré finance jdou na nájem, takže si budu muset počkat.

Justin má náhodou moc pěkný auto, to se musí nechat, ale měl by si v něm občas uklidit, protože ten nepořádek co v něm má je fakt příšerný. ,,Proč jedeme na koupálko a ne radši k moři probůh bydlíme v americe!" stěžuje si Justin. ,,Tam je hodně lidí a navíc přesně bydlíme v americe k moři, nebo dokonce k oceánu můžeme pořád." povídám mu. ,,No, ale já studuju v Londýně, tam moře nemáme." ,,Tak tam pojedeme příště." odpovídám mu.

Před koupálkem už stojí Jenny a Nick, Justin zaparkuje a jdeme plavat. Nechápu čeho jsem se obávala Justin byl úplně v pohodě párkrát mě sice hodil do vody, ale to udělal i Nick. Celé odpoledne jsem si náramně užila, ale když jsme vyšli z koupaliště volal mi Ross. Prý mu volala mamka, že přijeli všichni jeho příbuzní a že on má dorazit taky. Vůbec jsem nebyla dotčena, že já jsem s ním jezd nemohla vlastně jsem byla ráda, že tam nepojedu potom co jsem minule předvedla. ,,Tak když nemůžeš jít na večeři s Rossem, pojeď se mnou na pláž teď už tam moc lidí nebude a je tam spostu restaurací. Nejdříve jsem trochu váhala, co mám říct, ale nakonec jsem si řekla no co jídlo zadarmo a Justin byl dnes v pohodě, tak proč ne.

Odjela jsem tedy sama s Justinem na pláž do jedné z nejlepších restauracích na pláži, kde jsem si dala zeleninový salát s mozzarelou a grilovanými kuřecími kousky. Potom jsme se vydali na pláž, kde mi ještě Justin koupil malinovou zmrzlinu. ,,Ty jsi nedáš?" ptám se ho lížu svojí zmrzlinu. ,,Ne, nedám stačí mi od tebe." olízne mojí zmrzlinu a začne se smát. ,,Hej!" směju se taky. Justin utíká po písečné pláži přímo do vody. Běžím za ním, ale on se rozebíhá přímo do vysoké vlny. ,,Paráda!" zakřičí. ,,Chováš se jak malý dítě." směju se. ,,Cože? Neslyším tě! Mám vodu v uších ještě jednou?!" běží ke mě. ,,Že se chováš jako malý dítě." řeknu mu, když už stojí naproti mě na písku a cvrknu ho do nosu. ,,Jo tak já jsem malý dítě, to říká ta co je celá od zmrzliny." směje se. ,,Co? Vážně?" utírám si obličej. ,,No." řekne Justin a zmrzlinu mi přitiskne k obličeji a ta mi spadne na zem. ,,Ty jsi pitomej!" otřu si zmrzlinu z obličeje a začnu se smát. Lehce do Justina strčím. ,,Chudák zmrzlina." prohlásím. ,,Jo, tak chudák zmrzlina jo?" začne se smát a obejme mě, zvedne ze země a někam mě nese. ,,Ne pust mě! Justine si mokrej!" pištím.

Justin mě odnese až do auta. Sám do něj nastoupí a chystá se odjezd. ,,Tak kam to bude slečno?" ptá se. ,,Domů jsem mokrá musím se převléknout!" ,,Ale já se musím, taky převléknout a to v hotelu, takže nejdřív jedeme tam." Podivím se. ,,Odkdy bydlíš v hotelu?" ptám se ho. ,,Jen na dnešek, Jenny s Nickem chtějí být doma sami." ,,Ross přijede až večer. Můžeš spát u mě." navrhuji mu. ,,Vážně? Ale to je blbý ne?" ,,Není, jsi jako můj brácha, tak to půjde." Justin tedy souhlasí a proto jedeme k nám. Převléknem se z mokrého a jdeme se koukat na televizi.

,,Co to bude za film slečno?" ptá se Justin. ,,Nevím, něco tam pust, mě je to jedno." ,,Dobře, dáme tam horor, uvidíme, jak se budeš bát." směje se. ,,Já se u hororů nebojím!" řeknu hrdě, ikdyž lžu. Nemám ráda hororu a strašně se u nich bojím, ale teď to určitě zvládnu.

Dobře film je v půlce a já to opravdu nezvládám, ten film je fakt hroznej! ,,Jdu udělat popcorn jo?" oznamuje mi Justin. ,,Jasně, je na horní poličce." řeknu mu a koukám dál. Ježiš ať to skončí! pomyslím si.

,,Baf!" chytne mě zezadu Justin. ,,Ááááá! Jsi normální!" zařvu. ,,A pak, že se nebojíš co?" směje se Justin s plnou pusou popcornu. ,,Když mě děsíš." vezmu mu mísu s popcornem a dám si hrst do pusy. ,,Pustíme tam radši Harry Pottera, poslední díl jo?" navrhuje Justin. ,,Jo." souhlasím.

Když dokoukáme Harryho Pottera, je čas jít spát jdu se vysprchovat a pak čekám v obýváku na Justina až se vysprchuje on. Ze sprchy vyjde jen v trenkách a koukne na gauč. ,,Nemusíš spát na gauči já se na něm vyspím a ty budeš spát v posteli." navrhuju. ,,Ne ty budeš spát v posteli, já se vyspím na gauči, nebo na zemi." říká Justin. ,,Ne, já chci, aby jsi spal v posteli ty." ,,Jestli chceš, abych spal v posteli, tak tam, ale budeš spát se mnou." povytáhne Justin obočí. ,,Jak spát?" ptám se. ,,Normálně, spát." směje se. ,,Vím, že mi je 23 ale tobě je 20." dodává. Hodim po něm polštář. ,,Tak jsem to nemyslela!" ikdyž myslela.

Lehla jsem si do postele a Justin na mě jen koukal. ,,No, co koukáš? Zhasni a pojď si lehnout vedle mě." protočím panenky. ,,Fajn." zazubí se, zhasne a skočí za mnou do postele. ,,A teď s tebe vše sundám!" směje se. Bouchnu ho polštářem a otočím se zády k němu, abych mohla spát. ,,A co pusa na dobrou noc?" směje se. Otočím se k němu a dám mu malou pusu. ,,Dobrou noc." řeknu a otočím se zpátky. Justin ani já už nic neříkáme, oba dva jsme k sobě otočeni zády.

Mám otevřené oči a koukám ven z postele. Byla to malá pusa, která nic neznamenala, ale stejně to byl takový zvláštní pocit, jako bych se dostala zpátky do svým 11-ti letech, když jsem ho v 5. třídě tajně milovala. Chodil do 8. třídy a vždycky jsme měli ve stejnou dobu oběd a já si vždycky přála sedět s ním u stolu. Každý pátek jsem čekala ve škole do čtyř odpoledne a šla jsem s ním domů s tím, že jdu za Jenny. Pátek byl jediný den, kdy šel ze školy sám, protože každý pátek byl do čtyř po škole. Byl to průšvihář a to jsem na něm milovala asi nejvíc.

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥Je tu 30. Část, co myslíte mám pokračovat? Jestli chcete, abych napsala 31. Část dejte Vote a napište mi do wattpad zpráv proč mám pokračovat. Hodnocení téhle části pište do komentářů a nezapomeňte mě sledovat!
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Ten Pravý (Ross Lynch)Kde žijí příběhy. Začni objevovat