11. () 12. Sınıf

15 3 0
                                    

Multimedya Arya outfit

Kalpler birbirinden uzaklaştıkça sesini duyurmak için daha fazla bağırır insan...

🎵🎵Wampire weekend Step

🐟🐟

"Gediz sevgilisinden ayrılmış kendine bir şey yapmasından korkuyorum"

Nasıl yani? Bunun için yetkili ben miyim sence? Yani düşündün düşündün Arya mı aklına geldi? Yanlış duymadım değil mi? Tamam, sakin ol Arya. Normal cevaplar ver.

"Bu saatte nasıl çıkmayı düşünüyorsun gerizekalı" tamam bu normal bir cevap değildi. Sinirli bir cevaptı. Neden mi? Neden acaba Allah Allah?

"Ya Arya bak abilerimiz gitti uzun süre gelmezler. Babam da bizi bıraktı çok oturacağımızı biliyor o da gelmez. Annenle anneannene de bir şeyler uydururuz. Hadi lütfen" Ne diyim kız iyi dümen çeviriyor. Valla söyleyecek hiçbir şey ve hiçbir bahane kalmadı. Bir şey demedim. Odama gidip siyah hırkamı ve pantolonumu giydim. Telefonumu da alıp çıktım.

"Hadi başla başımın belası " dedim nineme bakarak. Ama aslında Melek ile konuşuyorum. Yani direkt değil dişimin arasından. Çaktınız mı? İtiraf ediyorum ben de Melek kadar gerizekalıyım. 'Ay tamam dur' deyip öne atıldı. Anneannem ve annesi bir ağızdan 'nereye böyle' bileyim söyle... nidaları atmışlardı. Yap şovunu kızım.

"Suzan hala Gediz bizi dışarıda bekliyor. Diğer kuzenleri de çağırmış, sokakta çekirdek kola yapacağız"

"Niye yukarı gelmiyor hiçbiri" aferin benim Suzanıma. Akıllı kadınsın vesselam. Kime çıktığım belli.

"E asansör yok ya in çık yapmayalım siz inin dediler. Arka sokaktalar hepsi" ikisi de şüpheli gözlerle bizi süzüyordu. Of anlaşıldı devreye benim girmem gerekiyor.

"Anneanne geçen dedim ya Ayşe çağırdı diye abim de izin vermedi. E hal böyle olunca abimin olmadığı gün buluşuruz dedim o da o yüzden çağırıyor. Merak etme onlar gelmeden geliriz" biraz olsun şüpheleri azalmıştı. En sonunda izin de vermişlerdi maalesef. İlk başta Ayşe ablaya gidip bizi idare etmesini söyleyecektik hem de yalan söylemiş sayılmayacaktık. Bir taşla iki kuş sonuçta. Ayşe abla önce kızdı ama sonra Gediz'in yanına gideceğimizi duyunca kabul etti. Ayşe abla Ayşe abla diyorum da şimdi diyeceksiniz kim bu? Kendisi Melek'in ve Gediz'in kuzeni. Gediz'in annesi Nuriye abla, Melek'in annesi ve Ayşe'nin annesi kardeşler. Ve üçü de benim anneannemin yeğeni. Neyse boşverin akrabalık ilişkileri Palu ailesi gibi karmakarışık...

Konuya dönecek olursak... Size şu anın tasvirini yapıyorum. Sevdiğim adam sevgilisinden ayrılmış ve depresyonda. Bense onu teselli etmeye gidiyorum. Ey gidi ey. Ben bu hallere düşecek insan mıydım? Silah zoruyla gelmedim zaten. Gediz'in üzgün olması beni de üzer. Hem başka şansım yoktu değil mi? Of of. Bir of çeksem karşıki dağlar yıkılır. Tamam tamam sustum.

Gediz sahilde tek başına oturuyordu. Ah Gediz benim üzümlü kekim. Anlamam nedenini üzmüşler bebeğimi... Gerçekten onu bankta tek başına gördüğümde içim burkulmuştu. Elinde sigara denize bakıyordu. Zaten sigara içmese şaşırırdınız değil mi? Ama Gediz çok küçükken başladı. Nerden biliyorsun diye sorarsanız tabi ki dedikoducu teyzelerden. Kim sigaraya ne zaman başlamış, kim evden kaçmış, kimin kocası aldatıyor her şeyi biliyordum. Anneanneyle yaşamanın dezavantajları işte. Her dedikoduyu duyuyorsun.

Melek önde yürümeye başladı. Beni görünce rahatsız olacaktı biliyorum. Çünkü beni sevmiyordu. Durdum. Öylece arkada durdum. Melek de takmadı beni. Gediz'in yanına gitti.

"Gediz neyin var?" deyip elini tuttu. Gediz... elini tutanın ben olmam için neleri vermezdim ki... Baksana senden iki adım ötedeyim ama sanki dünyalar var aramızda.

BALIK VE DENIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin