VI. Syrena

26 3 3
                                    

Sehun, Chan Yeol'un kalkışından fazla geçmeden yemek masasından kalktı ve terasa gitti. Ne hakkında konuştuklarını anlamak zor olmamıştı.

"Boğazındaki izin meşhur hikayesini dinliyorsun sanırım."

Baek Hyun başını salladı. Bir süre sessizlik oluştuktan sonra Amalia yaslandığı yerden ayrılıp Sehun'un koluna girdi.

"İçeri girelim, seninle konuşacaklarım var."

Amalia ve Sehun içeri giderken Amalia, Sehun'un koluna girdi. Bir süre sessizce yürüdükten sonra Sehun gülümseyerek başını ona çevirdi.

"Onlar yalnız konuşsun diye beni çağırdığını biliyorum. Ama nereye gidiyoruz?"

"Evet, konuşsunlar diye çıkardım. Ama seninle gerçekten konuşmam gereken bir şey var."

"Öyle mi? Ne hakkında?"

"Önce oturalım."

Amalia onu genelde sohbet ettikleri salona yönlendirdi ve oturdular. Yan yana oturuyorlardı. Dönüp Sehun'un elini elleri arasına aldı ve bir süre ellerine bakarken sessizce bekledi.

"Lia? Ne oluyor?"

Amalia gülümseyerek başını kaldırdı. Ne zaman ona Lia dese annesi gibi hissediyordu.

"Sehun, gözlerimin önünde küçücük bir çocuktan güçlü bir adama dönüştün."

"Senin büyük bir payın var."

Amalia gülümsedi ve devam etti.

"Artık 24 yaşındasın. Baharda 25 olacaksın, az kaldı. Bazı şeylerin zamanı geldi artık."

"Ne gibi?"

"Saçlarının özelliğini, sahip olduğun gücü aktarma vaktin."

Sehun gerginlikle elini çekerken derin bir nefes aldı ve gözlerini kaçırdı.

"Dinle beni. Seni asla, sırf bir çocuk yapman için sevmediğin biriyle evlenmeye teşvik etmem. Asla. Bu hem sana hem evleneceğin kişiye hem de doğacak çocuğuna haksızlık olur. Ama..."

"Ama ne?"

"Gönlünde biri var. Biliyorum."

"Hayır. Nereden çıkardın?"

"Sehun'um, Medea'yı seviyorsun; değil mi?"

"Kimden duyuyorsun böyle saçmalıkları Lia? Dedikodu yapar oldun sanırım."

Amalia hafifçe gülümsedi yine.

"Baek Hyun. Altı yıl önce ona banyo yaptırırken söyledi."

"On yaşındaki çocuğun lafına mı inandın? Hem de o vakitten beri fikrin değişmedi mi?"

"Sehun, tabii ki o vakitten sonra daha çok dikkat ettim. Medea ile beraberkenki hâline, gülüşüne, bakışlarına... her şeye daha fazla dikkat ettim. Seni çok iyi tanıdığımı biliyorsun. Görmek çok zor değil. Ancak anlamadığım, neden ona söylemediğin. Konuş onunla. En fazla ne olabilir? Reddetse bile Medea bu yüzden seninle olan ilişkisini kesecek bir kadın değil."

Sehun oflarcasına nefes verirken arkasına yaslandı.

"Bilmiyorum Lia. Belki ilişkiyi kesmez ama yanımda gerilir. Yanında gerildiğin insanla yavaş yavaş daha az görüşmeye başlamaz mısın?"

"Böyle şeylerden çekinip bir ihtimali elinin tersiyle itecek misin, yoksa şansını mı deneyeceksin? Sana kendi hikayemi hiç anlatmadım, değil mi?"

"Hayır."

"Ben de dinlemek istiyorum!"

Baek Hyun heyecanla içeri girip abisinin yanına oturdu. Chan Yeol kapıdan içeri bakıp gülümsüyordu.

KIZIL AYIN İNTİKAMIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin