Teşekkürler...

10.5K 233 30
                                    

Öncelikle bu kitabı yazma amacım kendime bir eğlence aramaktı fakat arkadaşlarım desteği ile bölümleri daha fazla özen göstererek yazmaya, sıklıkla paylaşmaya başladım ve böylelikle kitabın okuyucu sayısı arttı.

Herkesten önce arkadaşım Ece Okçabollu'ya çok teşekkür ederim. Bu süreçte her zaman yanımda oldu ve bana destek verdi. Ilk okuyucularım olan Esra Dündar, Doğa Çelikkan, Öykü Kınaş, Selin Ülger'e... bütün güzel yorumları ve eleştirileriyle yanımda oldukları için teşekkür ederim. Ayrıca sınıf arkadaşlarım olan kene grubuna okumadıkları fakat destek çıktıkları için teşekkür ederim. 😄 Bana ilham veren thug life grubu üyelerine teşekkür ederim. Kitabın başından beri hiç bırakmadan okuyan Yağmur Yorulmaz'a teşekkür ederim. Her bölüm sonu bütün düşüncelerini bana söyleyen Andaç İşcanlı'ya teşekkür ederim. Bana fikir veren anneme ve bu fikirleri sıkılmadan dinleyen Berke'ye teşekkür ederim. Beni wattpad ile tanıştıran Doğa Özkan'a teşekkür ederim. Bütün okuyanlara, yorum yapanlara ve beğenenlere teşekkür ederim...

Ilk kitabım olduğundan dolayı yaptığım yanlışlardan dolayı özür dilerim. Yeni yazdığım "Düğüm" adlı kitabı okumanızı ve O'ndan Sonra'ya gösterdiğiniz ilgiyi göstermenizi bekliyorum. En kısa zamanda paylaşıcam. Umarım beğenirsiniz. Sizi seviyorum.

O'ndan Sonra (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin