Özel Bölüm 3 FİNAL

7.3K 277 50
                                    

@meryemucaar

Damla'nın ağzından;

İkimizde sanki sessizlik yemini etmişçesine kayalıklarda oturuyorduk. Ben Deniz'i izliyordum o denizi. İkisinin de farkı yoktu ikiside anlaşılmazdı, ikisinin de sonu yoktu ve ikiside insanı tüketiyordu.

Trafik kazası geçirmiştim bunu biliyordum elbet fakat neler kaybettiğimi hiç öğrenememiştim.

"Deniz" dedim yorgun sesimle, yavaşta bana döndü. Gözlerinin mutsuzluğu hemen fark edilebilir biçimdeydi. Ağlamak istiyor ama kendini sıkıyordu belki de...

"Bana herşeyi anlatır mısın?" dedim.
"Sana herşeyi anlatıcam ama beni sakına bırakma" dedi ellerimi tutarak. Elleri buz gibiydi, içim ansızın titredi.

"Damla biz seninle, sen trafik kazası geçirmeden önce tanışıyorduk"

Gözlerim büyüdü, şaşırmıştım ve tek kelime dahi edemiyordum.

"Sen bana aşıktın, beni seviyordun. Fakat benim hayatımı bitiren uyuşturucu denilen lanet şeyin bağımlısıydım. Tanıştığımızda o kadar sıcakkanlı o kadar güzeldin ki... Lisede aynı okulda olduk, aynı sıralarda oturduk. Çok garipti gençtik işte sevmeye, sevilmeye aşıktık. Bir süre sonra senin bana karşı olan sıcak tavırlarını yaşadığım her saniye aramaya başladım. İşte olan olmuştu, duygularını yok etme mecburiyetinde kalan ben sana aşık olmuştum. Doğum gününde, beyaz bir elbisenin içinde, melek gibiydin. Dokunulmaz, kırılgan bir melek. Sana o gün sevgimi gösterdim, avuçlarımın içine alıp kalbimin en özel yerine yerleştirdim. Hiç kimsede hissetmediğim duygular seni gördükçe, düşündükçe patlak veriyordu. Uyuşturucuyu bırakmaya çalıştım, çabaladım"

Damla sanki olanların rüya olduğuna inanmak istercesine hıçkıra hıçkıra ağlıyordu.

"Ağlama meleğim, her şeyi anlatıcam. Artık aramızda sır kalmayacak"

Deniz derin bir nefes aldı;

"Mutluydun, mutluydum. Bir gün yanıma o kafede gördüğün arkadaşım geldi; Derya. Aşırı doz uyuşturucu almıştım ve onunla birlikte oldum. Ama böyle olsun asla istemedim, yemin ederim. Daha sonra sen sinirle Anıl'ın evine gittin ve daha sonra o kaza oldu. Bu kazayı ve senin hafıza kaybını kendime verilmiş son şans olarak gördüm. Senin bir daha kanatlarını kırmayacaktım. Yurtdışına gittim, senin için senden sonra kendimi iyileştirmek için. Aklımda hep sen vardın, iyileştim ve geldim. Odandan bir tane fotoğraf almıştım yıllar önce her zaman onu yanımda taşıdım. Senin sayende senin için ayaktayım. Lütfen beni bırakma"

Damla derin bir iç çekti olanlara inanamıyordu. Deniz'i çok seviyordu, onun sevgisi koca gökyüzüne dar gelirdi. Onu bırakamazdı ve bırakmayacaktı. Sevmişti o da hata da yapmıştı. Sevmek buydu belkide bile bile yanmak, göre göre boğulmaktı denizde. Sevmek her gün sanki ilk günmüş gibi sarılmaktı. Ve aşk Damla için Deniz, Deniz için Damlaydı.

Damla Deniz'e kalbinin içene sokmak istercesine sarıldı.

O'ndan Sonra hayat farklı olucaktı, O'ndan Sonra onlar için hayat üç harf beş noktaydı.

Aşk ile kalın, sevgiler.

O'ndan Sonra (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin